Info [ND] vs CbC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Mindre än en vecka har gått och vi i [ND] var tvungna att erbjuda fred till CbC.Det är klart och tydligt att vi är besegrade,man behöver inte kolla våra byar räcker om vi kollar på statistiken.

CbC var villiga att acceptera fred,så vi lyfter på hatten och gratulerar dom för den seger.

Ni får kommentera vad ni vill,men faktum är att dom har kört hårt mot oss och det ända som kunde rädda [ND] är fred.

Man ska alltid göra det bästa för stammen och jag tycker att vi i ledningen har gjort precis det



// ledningen i [ND]
 

DeletedUser

Guest
Jo dom slår nu ut oss andra, och sedan tar dom e

Jo dom slår nu ut oss andra, och sedan tar dom er. Disney är inte direkt kända för att hålla huvudet högt och "be the bigger man". Disney är en stor stam, men hyfsat dåliga som spelare. Jag rekommenderar dom som vill få bort Disney, oj förlåt, CnC ska det vara, my bad, att ta itu med dom hyfsat snart. Dom anfaller just nu en amatörstam, dom flesta på samma sida som mig är ganska dåliga, men har i alla fall hjärtat på rätt sida. Ändå har Milys och hans kamrater det lite för svårt, (dom borde kanske skicka en inbjudan ;) ). CbC kommer att växa en del, men bara pga sin storlek, inte en chans att dom står som slutsegrare.
 

DeletedUser

Guest
Fegisar, slås som män och kvinnor istället för att ta emot.

Tycker synd om era medlemmar som har en sådan inkompetent ledning.

Prata tillbaks er DM så får ni någon som kan styra och ställa.
 

DeletedUser

Guest
Ja vad ska man säga..
Att gå så här lågt är verkligen sjukt.
Trots allianser och gemensam fiende så väljer ni ändå att lämna era egna i sticket.
Men visst. "What goes around, comes around"
Bli inte förvånade om ni blir adlade snart.
För Judas va fan en fin man i jämförelse med er, och hans gärningar goda.

Hoppas ni inser att CbC bara leker med er.
Så fort dom är klara med dom andra så är det eran tur :)

"Dom e som kyllingen, man vet dom e som kyllingen. Man hugger av dom huvudet men dom fortsätter att springa"
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
lr så är det så att CbC äger er alla i denna allians :thinking:

[ND] kanske hade fatta det nu :awsm:
 

DeletedUser

Guest
lr så är det så att CbC äger er alla i denna allians :thinking:

[ND] kanske hade fatta det nu :awsm:

Pajas!
Japp, CbC äger oss.
Men det är fortfarande lika jävla ändå lågt eller!?
Att svika sina egna, eller vad tycker du ?
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Pajas!
Japp, CbC äger oss.
Men det är fortfarande lika jävla ändå lågt eller!?
Att svika sina egna, eller vad tycker du ?

Tycker att [ND] hade tydligen egrann mer IQ att fatta att ni inte skulle ta CbC.

Samt är det dåligt av dem ja, men är det inte dåligt av er i "alliansen" att smuttskasta CbC på externa om hur dåliga dem är och allt whining. Men så är det isjälva värket ni som är lite dåliga samt whinar :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Tycker att [ND] hade tydligen egrann mer IQ att fatta att ni inte skulle ta CbC.

Samt är det dåligt av dem ja, men är det inte dåligt av er i "alliansen" att smutskasta CbC på externa om hur dåliga dem är och allt whining. Men så är det i själva verket ni som är lite dåliga samt whinar :thinking:

Ja men herrejävlar.
Det är smutskastning av både oss & dom. Så sluta snacka skit nu.
Som att det bara är "alliansen" som kastar paj..

Jag skulle gärna mött dig 1 on 1 med jämna acc's :)
Puss <3
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Ja men herrejävlar.
Det är smutskastning av både oss & dom. Så sluta snacka skit nu.
Som att det bara är "alliansen" som kastar paj... (Glömde en punkt här!) Mycket viktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skulle gärna mött dig 1 on 1 med jämna acc's :)
Puss <3

Roligt att trampa ner på en som har dyslexi?

Om du är så själv säker, vad är ditt acc på v15 då? D:
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Snacka om vänner hit och vänner dit,är det dom vänner som adlat 13 byar sen krigets start och ingen av dom byar är FI,eller är det vänner som sitter på massor med deff och inga inkommande medan andra förlorar by efter by utan att många ens läser i forumet .

Snacka inte mycket nu för det är väldigt lite du kan

Är det pinsamt som vi gör då säger jag att pinsamt är att 3 stammar inte lyckats bättre


Man ska se för stammens bästa och det som pågick skadade stammen så vi försöker något annat istället
 

DeletedUser

Guest
Många ser CbC som Disney fortfarande, varför ja det finns nog privata anledningar antar jag :confused: men Disney är borta och CbC är här nu
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Mindre än en vecka har gått och vi i [ND] var tvungna att erbjuda fred till CbC.Det är klart och tydligt att vi är besegrade,man behöver inte kolla våra byar räcker om vi kollar på statistiken.

CbC var villiga att acceptera fred,så vi lyfter på hatten och gratulerar dom för den seger.

Ni får kommentera vad ni vill,men faktum är att dom har kört hårt mot oss och det ända som kunde rädda [ND] är fred.

Man ska alltid göra det bästa för stammen och jag tycker att vi i ledningen har gjort precis det



// ledningen i [ND]

Ledningen gör ett klokt beslut, dock hade jag hoppats lite mer av v2 vinnarna. Även fast ni inte är hela gänget.

Bra kämpat båda parter och grattis till CbC!
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Ledningen gör ett klokt beslut, dock hade jag hoppats lite mer av v2 vinnarna. Även fast ni inte är hela gänget.

Bra kämpat båda parter och grattis till CbC!

"v2 vinnarna" Inte ens hälften är med. Och dem flesta av oss har tröttnat på TW sen vinsten :)

Bra ND, helt rätt val :)
 

DeletedUser

Guest
Svikare!

Fattar ni inte att CbC bara har manipulerat er att de kommer börja adla er igen när/om de slagit resten av alliansen.

Jag har bara en sak att säga:

Kasta er in i kriget igen och agera som hjältar isället för svikare.
 

DeletedUser

Guest
...och där försvann all min respekt till TCO som jag faktiskt trodde var bra.
 

DeletedUser

Guest
om små saker kan ändå ge inflytande på de störra, om nu de har topp spelare så borde ju dem ge något typ av inflytande i stammen eller? :thinking:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp