IKEA vs R.E

Reaktionspoäng
0
Kanske för att våran käraste medlem piter07 attackerade deras akademi? :p

Trodde IKEA var en bra sammansvetsad stam men ni verkar inte ha någon större koll på medlemmarna och de flesta slutade eller försökte fly så fort ni förlorade några byar :D

IKEA var en ganska dålig stam förutom några enskilda spelare som jag fortfarande anser är ganska grymma :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har två stycken i R.E som måste ha en liten komplimang var :)

Den första är Rena! Jag tänker ej säga varför, men jag har ett syfte.

Den andra är deras taktiker. Han må vara seg, men eran offensiv var hyfsat bra.
 

DeletedUser

Guest
Trodde IKEA var en bra sammansvetsad stam men ni verkar inte ha någon större koll på medlemmarna och de flesta slutade eller försökte fly så fort ni förlorade några byar :D

IKEA var en ganska dålig stam förutom några enskilda spelare som jag fortfarande anser är ganska grymma :)

Piter07 är ryss/polack. Alla som spelar dota vet vad det betyder.........

Mr.TEA är grym. Måste bara säga det ^^
 

DeletedUser

Guest
Fasen Jajjamen.. Du får inte gå in och redigera så där. Posten till mig missade jag, såg den när jag bläddrade bakåt... ;)

Om du pratar med Babbeanton och Molly så kan du få information direkt ur lejonets kula exakt hur vår "deff" av IKEA såg ut och också varför den såg ut så och framför allt varför den inte såg annorlunda ut. Kanske till och med är någon av dom som sparat konversationen så du kan se den i repris. :cool: Sedan är du välkommen att föra en sund debatt med mig via IGM eller MSN om intresse finnes. Ser ingen anledning till att vi mäter pitt i offentliga forum men pratar gärna med dig.

Det normala nu hade varit att jag klistrade in konversationen du har haft med oss i sammanhanget men till vilken nytta? Troligen ingen. Inte för att den hänger ut dig eller oss på något vis utan för att den inte tillför något annat än en eskalering av vad jag tyvärr upplever som ett redan " lite kyligt förhållande". Detta är inget vi eftersträvar och hoppas jag, inte ni heller.

Kan förresten notera att det fanns en och annan som ville prata med mig när jag gick public med min MSN, de flesta verkar dock vilja sälja Green Cards och att jag ringer ett betalnummer i Kuala Lumpur… :rolleyes:

Humble

"Jag är vad jag heter..."
 

DeletedUser

Guest
58 IKEA 196.146 196.146 1 196.146 27 7.265



Concider it done!


Nu är det bara ytterst, ytterst få spelare kvar som ens har trupper att kanske döda ett adelståg. Vill tacka IKEA för nya jaktmarker i ett roligt krig utan stor effort. Även om jag kanske inte var så delaktig i krigandet, så hoppas jag att resterande stammar som går i krig mot R.E har lite mer vett i huvudet att de inte faller efter första anfallet.

Vill ge segern till våran Caesar knight 99.
Samt babbeanton och rainbow som ledde de större offensiverna.
Även Lasse som ensam stred med sina yxor när större delen av de romerska soldaterna var långa vägar från IKEA. 8 Byar av IKEA tog denne herre, men mest byar tog nog ändå rainbow med sina 14. Men det är en tid kvar innan spelarna från IKEA är nollade.
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
58 IKEA 196.146 196.146 1 196.146 27 7.265



Concider it done!


Nu är det bara ytterst, ytterst få spelare kvar som ens har trupper att kanske döda ett adelståg. Vill tacka IKEA för nya jaktmarker i ett roligt krig utan stor effort. Även om jag kanske inte var så delaktig i krigandet, så hoppas jag att resterande stammar som går i krig mot R.E har lite mer vett i huvudet att de inte faller efter första anfallet.

Vill ge segern till våran Caesar knight 99.
Samt babbeanton och rainbow som ledde de större offensiverna.
Även Lasse som ensam stred med sina yxor när större delen av de romerska soldaterna var långa vägar från IKEA. 8 Byar av IKEA tog denne herre, men mest byar tog nog ändå rainbow med sina 14. Men det är en tid kvar innan spelarna från IKEA är nollade.

jajjemen, din effort segade bara ner r.e's framgång, till exempel vad råkade du göra med stackars rainbows offtrupper?

ifursej hände det rätt sent i kriget. :p
 
Reaktionspoäng
0
58 IKEA 196.146 196.146 1 196.146 27 7.265



Concider it done!


Nu är det bara ytterst, ytterst få spelare kvar som ens har trupper att kanske döda ett adelståg. Vill tacka IKEA för nya jaktmarker i ett roligt krig utan stor effort. Även om jag kanske inte var så delaktig i krigandet, så hoppas jag att resterande stammar som går i krig mot R.E har lite mer vett i huvudet att de inte faller efter första anfallet.

Vill ge segern till våran Caesar knight 99.
Samt babbeanton och rainbow som ledde de större offensiverna.
Även Lasse som ensam stred med sina yxor när större delen av de romerska soldaterna var långa vägar från IKEA. 8 Byar av IKEA tog denne herre, men mest byar tog nog ändå rainbow med sina 14. Men det är en tid kvar innan spelarna från IKEA är nollade.

Men jajja jag har ju tagit 21 IKEA byar :mad: om jag inte räknat fel.

Förlorade knappt nåt de första 19 sen anföll jag "väggen" Hexenmami :)
Måste ge honom lite credit slagit ut mer adelsgubbar och nukes än jag kan räkna till och kommer förlora mkt mer innan han är nollad :)
 

DeletedUser

Guest
Vad händer R.E? Uppdatering? =)

Vi har tagit ungefär 200+ byar nu, offensiver mot större delen av deras spelare är klara. Bara få stora kvar som kommer åka bort snart. Tips till IKEA är att flytta bort med de adelsmän dom har och ta nåra byar en bit bort=)



http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=6230
http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=5520
http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=11353
http://twstats.se/sv1/index.php?page=player&mode=conquers&id=10672&pn=-1&type=lose&enemy=-1&min=&max=

Här är några spelare vi varit på. Flertal mer är det med. Nu är det bara 2-3st kvar till det blir "fri claim" i forumet för dom inte kan göra något åt det själva. Sparar lite anfallsbyar nu för nästa stora offensiv som sker snart mot två "IKEA" spelare. Sen förhandlar vi med ledaren i C.I.F om deras intagning av IKEA spelare och anfall mot oss i väst. Kommer ge ultimatum till spelarna i C.I.F som kommer ge de flesta möjlighet till amnesti.
 
Senast redigerad av en moderator:

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
oj skall vi ge dom fri lejd
det låter snällt
vad har hänt med dig som är så snäll en söndag kväll
det kan ju inte vara slut på spriten för då blir man kanin galen
 

DeletedUser

Guest
Inatt när jag låg och nannade så tog R.E 3 byar av mig. Bra gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Inatt när jag låg och nannade så tog R.E 3 byar av mig. Bra gjort :)

Vilka stollar, tjuvstartar dom redan? Jaja =/ vi skulle ju spara lite trupper för att få dig nollad på ett par dagar bara. Blir nog lättare än tänkt:p Men tronicoz har ju "insider" info om R.E nu haha, ska bli kul att se hur mycket han vet.
 

DeletedUser

Guest
har bara fått reda på hur dåliga ni är. te.x X anfaller gavial med massvis med deffbyar utan tk eller nobels (antagliegn all deff han hade). och en annan medlemm som börjar på "j" och slutar på "n" som är ganska högt uppsatt i r.e och ganska bekant på forumet och kanske är den jag quotar just nu råkade glömma 12 k tk i en ikea by som sedan ensam slog ut 3 fulla offbyar av rainbow utan mur. men detta visste jag utan inside info ^^

Jag vet, blev en miss eftersom jag har ett jobb att sköta. Rainbow och jag missförstog varann lite där.

Sen anfaller lasse med runt 150 000 försvarstrupper (Svärd och bågar) för att bli av med dom. Vi har börjat med ett nytt RIP system(som du läste om i vårat forum när du lurade till dig ett KÖ eller vad du nu gjorde, inte så insatt i vad som hände).

Sen är det ju bara kul att ni har någon som deffar upp er? Annars hade det varit för lätt, måste ju hjälpa dom svaga:/



Kan lägga till att jag absolut "inte" kommer ducka ditt anfall. Gör gärna sönder muren eller nolla en byggnad, något måste du roa dig med när vi kommer allt närmre och närmre dig.

Memmen, nu måste jag iväg en sväng. puss på er sålänge!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp