Ide till nordmän stammarna

DeletedUser

Guest
hehe maxad du får inte ta vad man säger så allvarligt, är ju som du säger trots allt ett spel ;)
 

DeletedUser

Guest
Så långt har ja faktiskt inte tänkt. Har inte behövt tänka så långt...ännu.

Men taktik vore, 3 off byar 1 adel i var sissta adeln i deff :) de vore optimalt.

(offsen i front, timar rens så offsen med adel inte skadas för allvarligt - på så sätt blir de giftigt)


Hellre 3 (eller fler) rena offs, sen 4 adels med lite extra deff i sista? Allt landar inom 1-2 sekunder.
 

DeletedUser

Guest
eller så rensar man hela stammen på deff, sen adlar man bara gratis byar;)
 

DeletedUser

Guest
Varför skriver du från det där kontot henrik338? :p Du har väl aldrig varit rädd för att skämma ut dig eller säga vad du tycker med ditt vanliga nick? ;)

äsch, orkade inte logga in och ut 24/7 :p

Satt detta som standard/automatisk inloggning. Tror de är väl känt att ja är Henrik338 >.>

:p bali, leta i dina byar efter lite bortglömd ass som står hos mig? ;)
 

DeletedUser

Guest
äsch, orkade inte logga in och ut 24/7 :p

Satt detta som standard/automatisk inloggning. Tror de är väl känt att ja är Henrik338 >.>

:p bali, leta i dina byar efter lite bortglömd ass som står hos mig? ;)

vi säger så henke ;) tror du tröttna på det som fintarn sa
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
vi säger så henke ;) tror du tröttna på det som fintarn sa

Vilka efterblivna idi*ter vet inte att ja brukar kalla mig GoW ?

Herregud..spelar de nån större roll eller?

Skiter fullständigt i va folk tycker, men oj - de verkar ej gått in på vissa...

Nordmännen behöver fler tipps, så allt ni kan ge oss skicka hit dem. Tex dessa såkallade adlar ? va används dom med, mer än att adla 100 p byar? är de fullt möjligt och ta spelare och byar på 9k +? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Vilka efterblivna idi*ter vet inte att ja brukar kalla mig GoW ?

Herregud..spelar de nån större roll eller?

Skiter fullständigt i va folk tycker, men oj - de verkar ej gått in på vissa...

Nordmännen behöver fler tipps, så allt ni kan ge oss skicka hit dem. Tex dessa såkallade adlar ? va används dom med, mer än att adla 100 p byar? är de fullt möjligt och ta spelare och byar på 9k +? :confused:

Jag är varken idiot eller efterbliven och hade ingen aning om vem "Gow" var.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Alias ger Nordmännen tips ;)

ska ja ge tips; i ett krig, försök och inte döda egna trupper. Nåväl, även om du skänker oss lite så bör du förstå att fiender ska utrotas.

Ämne balibali har dragit tillbaks sin assistans ifrån Honor - Glory - Death! For NaR! Döp om
Skickat 24 03 09 20:57
från: balibali
By: Bali 078 (537|461) K45
Till: henrik338
By: Honor - Glory - Death! For NaR! (XXX|XXX) K25

Enheter:

4661 4589 0 4660 0 0 0 0 0 0 0 0
Vidarebefordra Flytta Ta bort >>

Tack sålänge de varade :) (ca 13.500 - de var? 20.500 när de kom ;) väl använda trupper)

Tack bali!
 

DeletedUser

Guest
hum

Ja herre Gud Henrik!! Det där avgjorde kriget, nu är vi fan stekta! Vilken tur att inte nordmännen gjort ett enda misstag i det här kriget som vi skulle kunna posta *host* för det skulle ju bli så pinsamt.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja herre Gud Henrik!! Det där avgjorde kriget, nu är vi fan stekta! Vilken tur att inte nordmännen gjort ett enda misstag i det här kriget som vi skulle kunna posta *host* för det skulle ju bli så pinsamt.

* om du skulle posta alla misstag skulle du få perm ban pga offtopic ;)

Bara lite kul, ja menar ecalos - v4s bästa stam gör misstag så grovt också. De va ju inte den enda assen ja hade :)
 

DeletedUser

Guest
* om du skulle posta alla misstag skulle du få perm ban pga offtopic ;)

Bara lite kul, ja menar ecalos - v4s bästa stam gör misstag så grovt också. De va ju inte den enda assen ja hade :)

ja, jag gjorde ett misstag, glömmde bort att dra hem min deff, det bar ju bara en deff by:p lite pinsammare när man deffar upp byarna med ca 25k av varje deff enhet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ska försöka få fram en lista där det står alla tabbar ni har gjort, eller vänta det skulle bli alldeles för lång;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ska försöka få fram en lista där det står alla tabbar ni har gjort, eller vänta det skulle bli alldeles för lång;)

jo, ja sa nyss det. Du skulle bli varnad pga för mkt text ;)

Men då ;) vem förväntade sig att NA var eliter? :p Ni är ju ändå de bättre spelarna.

Tycker ju du bör dragit hem assen när off efter off gick på ditt deff :D /Roliga är att du ej märkt de förnst byn va tom
 
Topp