Ide till nordmän stammarna

DeletedUser

Guest
Jag har ett tips till alla nordmän stammarna


Om Ni Skulle Gå ihop till En STOR Stam så Skulle Ni Kunna Bli nr1 Och Vinna Över hela V4.


Så Jag tycker att alla Nordmän stammarna Ska Gå ihop och Slakta Alla andra...
 

DeletedUser

Guest
ett litet problem är att dom har cirka 200 medlemmar och man får max ha 60 st i varje stam på denna värld...
 

DeletedUser

Guest
Det var ju Inte så bra, Tänkte inte på det, Men Dom Borde AllA Gå i hop Och Attackera Ecalos.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ett tips till alla nordmän stammarna


Om Ni Skulle Gå ihop till En STOR Stam så Skulle Ni Kunna Bli nr1 Och Vinna Över hela V4.


Så Jag tycker att alla Nordmän stammarna Ska Gå ihop och Slakta Alla andra...


Att dom inte tänkt på det!!! Bra tips, testat posta det till dem!!!!!

Samtliga anfaller redan Ecalos och du får väl kolla twstats.se för resultat....
Ehm, hur som helst tror jag inte det spelar någon roll hur dom än gör, Nordmän familjen utgör ett minimalt hot för Ecalos just i nuläget och jag har svårt att se att det kommer vända å deras vägnar.
 

DeletedUser

Guest
Absolut, fett smart idé faktiskt!
Dock får dom nog skicka lite bättre anfall än såhär va?

Anfallare: ******

Kvantitet: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
Förluster: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3
 

DeletedUser

Guest
najs^^ :)
det kallas skrota om du inte visste det:rolleyes:

Lönt att skrota det om du ändå bara kan producera adelsmännen i samma by? Om du nu har 3 adelsmän i en by du inte vill ha dem i. Varför inte använda dem på fienderna, genom timing? De nådde fram eller hur?

Tack för gratulationen! :)
 

DeletedUser

Guest
no problem :)
min deff OB har ju inte ökat så markant^^ :rolleyes:


mm, ingen aning vrf man skulle göra så, kanske för att de var i deff by, atlså itne så använd bara även med timing?
fast man skulle ju kunnat fjeka ganska bra med de, förresten kan man visst bygga de i andra byar, bara man har res så det ärcler^^ :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
no problem :)
min deff OB har ju inte ökat så markant^^ :rolleyes:


mm, ingen aning vrf man skulle göra så, kanske för att de var i deff by, atlså itne så använd bara även med timing?
fast man skulle ju kunnat fjeka ganska bra med de, förresten kan man visst bygga de i andra byar, bara man har res så det ärcler^^ :rolleyes:

Förstår varför du lirar i Nordmännen. Man vill ju ha adelsmännen i en deffby, inte i offbyarna. Mer hjälp än så får du inte.
 

DeletedUser

Guest
Förstår varför du lirar i Nordmännen. Man vill ju ha adelsmännen i en deffby, inte i offbyarna. Mer hjälp än så får du inte.

tack för komplimangen^^;)

mm jo 3 adlar i en deff by som är vi d fronten(bara vi som assar stam vänner elr vrf var du så förvänad?:confused:) gör ju verkligen susen elr?:eek:
jag brukar inte ha ett tåg erl nästa tåg i deff, nej.

tack för tipset också, glömde det:p
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår varför du lirar i Nordmännen. Man vill ju ha adelsmännen i en deffby, inte i offbyarna. Mer hjälp än så får du inte.

Bror helt på vem du ska anfalla kan jag säga dig, dem som dodgar rens och vill endast plocka adel är det en bra ide att skicka adel med renset så du har tyvärr fel.
 

DeletedUser

Guest
Bror helt på vem du ska anfalla kan jag säga dig, dem som dodgar rens och vill endast plocka adel är det en bra ide att skicka adel med renset så du har tyvärr fel.

Två medlemmar på raken ur NA familjen som visar sina djupa skills och förnedar Andrea med sina dräpande svar och tunga argument...eller är det kanske så att ni egentligen inte har en aning om vad ni snackar om, och i eran iver att försöka bevisa nått endast lyckas med att visa Ecalos två medlemmar som inte vet skit och därmed flyttas upp ett steg på enkla mål listan? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Två medlemmar på raken ur NA familjen som visar sina djupa skills och förnedar Andrea med sina dräpande svar och tunga argument...eller är det kanske så att ni egentligen inte har en aning om vad ni snackar om, och i eran iver att försöka bevisa nått endast lyckas med att visa Ecalos två medlemmar som inte vet skit och därmed flyttas upp ett steg på enkla mål listan? :)

kanske det, who knows?:rolleyes:

verkar inte va så långt uppe fortfarande 0inkommande under hela kriget :(
 

DeletedUser

Guest
Alltså; dödar du adels tyder de på inaktivitet och dåligt med trupper.

Ja dödar hellre mina egna adelsmän än att låta fienden ta dem i byn ;)

Tex, byn är under hårt anfall - döda aset, vänta på bättre tider och adeln överlever istället för att kanske dö. (samlingsplatsen katas...oja, ja har vart där :p)

Tror inte NA är såna idioter så de tror adels kmr ta 60-105 loj med 3 adels utan eskort i samma anfall...

Så, nu har ja försökt försvarat iaf :D
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Två medlemmar på raken ur NA familjen som visar sina djupa skills och förnedar Andrea med sina dräpande svar och tunga argument...eller är det kanske så att ni egentligen inte har en aning om vad ni snackar om, och i eran iver att försöka bevisa nått endast lyckas med att visa Ecalos två medlemmar som inte vet skit och därmed flyttas upp ett steg på enkla mål listan? :)

Ditt inlägg tyder endast på hur mogen du är. Jag förnedrade ingen och alla vet nog att tom dem bästa kan göra misstag, man lär sig så länge man lever men du kanske har slutat med det. Spara dina argument stället.

Jag har tom kontakt med dem som jag har anfall mot och anfaller mig och vi skrattar ihop,så varför sitter du och går upp i tak för nåt som inte ens angår dig.

Ta det hela för va det är ETT SPEL.
 

DeletedUser

Guest
Alltså; dödar du adels tyder de på inaktivitet och dåligt med trupper.

Ja dödar hellre mina egna adelsmän än att låta fienden ta dem i byn ;)

Tex, byn är under hårt anfall - döda aset, vänta på bättre tider och adeln överlever istället för att kanske dö. (samlingsplatsen katas...oja, ja har vart där :p)

Tror inte NA är såna idioter så de tror adels kmr ta 60-105 loj med 3 adels utan eskort i samma anfall...

Så, nu har ja försökt försvarat iaf :D

Det var ju inte det saken handlade om. Iaf inte den som diskuterades mest. Det som vi diskuterade var ju om det är bäst med adelsmännen i deffbyarna eller offbyar. Man kan väl lugnt säga att i 99% av fallen är det bäst att ha dem i deffbyarna, iaf om man kan tima rätt.

Tackar Nallen :) ÖL pågarna är inte så dumma ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var ju inte det saken handlade om. Iaf inte den som diskuterades mest. Det som vi diskuterade var ju om det är bäst med adelsmännen i deffbyarna eller offbyar. Man kan väl lugnt säga att i 99% av fallen är det bäst att ha dem i deffbyarna, iaf om man kan tima rätt.

Tackar Nallen :) ÖL pågarna är inte så dumma ;)

Så långt har ja faktiskt inte tänkt. Har inte behövt tänka så långt...ännu.

Men taktik vore, 3 off byar 1 adel i var sissta adeln i deff :) de vore optimalt.

(offsen i front, timar rens så offsen med adel inte skadas för allvarligt - på så sätt blir de giftigt)
 
Topp