IAP uppsagd, Krig förklarat.

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ja.....både nord och syd finns kvar , och fortfarande lika trevliga mot varandra

Välkommna till fronten, Elite och lycka till båda sidor i det stora fosterländska kriget:)
 

DeletedUser

Guest
Den andra delen av mitt budskap är en krigsförklaring, vi kommer, som det står ovan, att vänta två veckor innan våra anfall skickas. Vi hoppas på att även ni tänker hålla ingångna avtal.

tyvärr inte, superglass har inkommande attacker från gow och deras ursäkt är att attackerna landar efter kriget börjat....gow är inga o lita på så jag hoppas denna gången att gow får mycket o bita i och får bita i sura äpplet när deras medlemmar börjar ge upp för att dom inte ständigt orkar pressen med inkommanden och se sina egna byar demoleras till botten medans ledningen sedan sitter dag o nätter och hoppas på att få fram en iap så dom kan internadla inaktiva spelaren som längre ej har spelkänsla
 

DeletedUser

Guest
tyvärr inte, superglass har inkommande attacker från gow och deras ursäkt är att attackerna landar efter kriget börjat....gow är inga o lita på så jag hoppas denna gången att gow får mycket o bita i och får bita i sura äpplet när deras medlemmar börjar ge upp för att dom inte ständigt orkar pressen med inkommanden och se sina egna byar demoleras till botten medans ledningen sedan sitter dag o nätter och hoppas på att få fram en iap så dom kan internadla inaktiva spelaren som längre ej har spelkänsla

Låter som en beskrivning av gamla MASH =)

Angående kriget så verkar det som en i vår ledning missuppfattat start datumet vilket egentligen aldrig var preciserat. Vi ber om ursäkt för det även om jag inte tror det spelar någon större roll i det stora hela.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Låter som en beskrivning av gamla MASH =)

Angående kriget så verkar det som en i vår ledning missuppfattat start datumet vilket egentligen aldrig var preciserat. Vi ber om ursäkt för det även om jag inte tror det spelar någon större roll i det stora hela.

Men ett avtal är ett avtal. Och det bröts. Vilket ni fick stor heder för att ni inte gjorde mot -st2- så den blev ju lite tillknycklad nu.

Ännu mer eftersom argumentet var att "dem landar ju inte förens kriget har startat"

MVH
 

DeletedUser

Guest
Låter som en beskrivning av gamla MASH =)

Angående kriget så verkar det som en i vår ledning missuppfattat start datumet vilket egentligen aldrig var preciserat. Vi ber om ursäkt för det även om jag inte tror det spelar någon större roll i det stora hela.

Tycker jag låter som ......få se var det inte så att jag vänder kapan efter vinden???????

Eller är det inte som alltid DETTA är GOW i ett nötskal!

HMMMMM vem sa det.
 

DeletedUser

Guest
Rock on! Lite mera närhets dags!

ÄÄÄännnnnnntliigeeeeeeennnnnnnnnn
 

DeletedUser

Guest
Tycker jag låter som ......få se var det inte så att jag vänder kapan efter vinden???????

Eller är det inte som alltid DETTA är GOW i ett nötskal!

HMMMMM vem sa det.

Interisant, den mystiska personen som inte vill avslöja sin identitet benämner sig själv med ett "jag". Verkar som om han/hon faktiskt spelar på v3... Låt mig gissa, sydalliansen? ^^

Interesant att man inte vågar avslöja vem man är bara, ofta kan det vara där skillnaden ligger i hurvida ditt budskap tränger in eller inte... Kan också handla om att du snackar i gåtor...

Totalt antal inlägg
Inlägg per dag: 0.26
Totala antalet besökarmeddelanden: 0
Senaste meddelandet: Aldrig
Senaste aktivitet: Idag 22:16
Reg.datum: 19th August 2010
Referenser: 0

12 poster i följande trådar:
Underfundigheter
IAP uppsagd, Krig förklarat.
Rykten i V3
Uppsägning iap och krigsförklaring mot -st2-

Raggen, om du vrider lite på det så får du detta till on topic :awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Interisant, den mystiska personen som inte vill avslöja sin identitet benämner sig själv med ett "jag". Verkar som om han/hon faktiskt spelar på v3... Låt mig gissa, sydalliansen? ^^

Interesant att man inte vågar avslöja vem man är bara, ofta kan det vara där skillnaden ligger i hurvida ditt budskap tränger in eller inte... Kan också handla om att du snackar i gåtor...

Hade jag spelat i V3 hade jag satt mitt konto på att det är Hebbesbg som sitter under fejkat nick, det ser nästan ut så på stilen kontot howknow sitter på ;) Alt. att det är sitkiller, hebbes gamla radarkompis i WCW, likheterna skriftligt är fan läskiga :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Hade jag spelat i V3 hade jag satt mitt konto på att det är Hebbesbg som sitter under fejkat nick, det ser nästan ut så på stilen kontot howknow sitter på ;) Alt. att det är sitkiller, hebbes gamla radarkompis i WCW, likheterna skriftligt är fan läskiga :crybaby:

nöjer mig me ett nick miffo:D.....behöver inte gömma mig utan säger rakt ut va ja tycker å tänker....förstår inte meningen att gömma sig under ett fejknick
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Första dagen klar..

här kommer lite stats på dem första 24h!

Side 1:
Tribes: Elite
Side 2:
Tribes: GoW-S

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 0
Skillnad: 17

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 161,778
Sida 2: 0
Skillnad: 161,778

chart
 

DeletedUser

Guest
Nu tänkte jag bara gå in och säga att detta inte direkt är hela Elite som anfallit. Vi är ett antal som väntar tills vårt avtal med GoW gått ut innan vi anfaller ^_^
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: GoW-S
Side 2:
Players: FreddskY

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 13
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 120,624
Skillnad: 120,624

chart




måste ju skryta lite ;)


Side 1:
Tribes: GoW-S
Side 2:
Tribes: Elite

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 20
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,943
Sida 2: 189,242
Skillnad: 168,299

chart
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
vet inte riktigt när kriget gick igång eftersom det blev missförstånd och vissa började lite tidigare än andra, men hoppas det blir någorlunda rätt. Tar från första adlingen i kriget som gick till fox92 =)


Side 1:
Tribes: Elite
Side 2:
Tribes: GoW-S

Timeframe: 02/10/2010 17:24:31till07/10/2010 12:28:50

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 140
Sida 2: 16
Skillnad: 124

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,344,940
Sida 2: 152,686
Skillnad: 1,192,254

chart
 
Topp