IAP uppsagd, Krig förklarat.

DeletedUser

Guest
slaskhink Idag kl 20:32
Hejsan,

Jag kommer som budbärare från Elite, och mitt budskap är enkelt - Vi säger härmed upp den IAP som råder mellan Elite och GoW-S med familj. Vi tänker hålla vår del av avtalet och inga anfall kommer att skickas innan två veckor har gått sen uppsägandet av avtalet.

Den andra delen av mitt budskap är en krigsförklaring, vi kommer, som det står ovan, att vänta två veckor innan våra anfall skickas. Vi hoppas på att även ni tänker hålla ingångna avtal.

God jaktlycka!

-Slaskhink
-Ledare
-Ropa Elite

Vissa kommer säkert se detta som ett bevis för att vi är knähundar, skoputsare och pinnslickare åt -ST2-. Hej Tobie! Men vi är lika självständiga som vi varit sen starten.
 

DeletedUser

Guest
JIPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Kaka till oss med!
 

DeletedUser

Guest
Ja vad kan man säga annat än välkomna och då är världsbalansen återställd! Har känts väldigt konstigt att inte vara i ett rejält underläge så bring it! Må bäste stam stå segrande om 3-4 år då!
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
som sagt drömma kostar inget:p

turnisse hade rätt svårt med mig då hade hade 10miljoner mer än mig när jag spelade. Nu sitter jag på ett lite större konto med mer kvantitet på både off och deff och adlar så det får bli en rematch =)

Men det skall bli kul att bli lite mer aktivare här på TW. Har väntat på en sån här kick igen. Må bästa stam vinna ; )
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
HoHo viigoo <3

Får fråga turnisse om man får köa nattetid åt han, så kommer vi ha de riktigt kul ;) (Arbetslös vs skolungdom)

Show down.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jadu Flaskhink du vet precis vad jag och resten av v3 redan tycker och vet om er ;) säger inget mer =)
men det är väll bra, blir tråkigt att inte göra någonting.. så ut och slåss :)
 

DeletedUser

Guest
undrar varför ni som klagar på att elite förklarat krig mot gow änns orkar klaga...ingen klagade när gow gick i krig mot st2 som redan hade dvh på sig, tänk igenom före ni uttrycker er nästa gång tack....elite har rätt o gå i krig mot vilken stam dom vill som alla andra stammar utan att bli påhoppade med irritationer osv
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
undrar varför ni som klagar på att elite förklarat krig mot gow änns orkar klaga...ingen klagade när gow gick i krig mot st2 som redan hade dvh på sig, tänk igenom före ni uttrycker er nästa gång tack....elite har rätt o gå i krig mot vilken stam dom vill som alla andra stammar utan att bli påhoppade med irritationer osv

Bästa kommentaren hittils fox <3
 

DeletedUser

Guest
Alla älskar vi när Fox rantar lite. Det ger krydda åt vardagen! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Haha, jadu Flaskhink du vet precis vad jag och resten av v3 redan tycker och vet om er ;) säger inget mer =)
men det är väll bra, blir tråkigt att inte göra någonting.. så ut och slåss :)



Så du menar att V3 består av DU(som förövrigt förlorade, i o med att du vart bort adlad/sluta pga krig.) samt GOW och de få kämpar kvar i DVH ?...


ne, t.o.m en person, där polletten inte ramlar ner i hålet , kunde lista ut att Elite skulle gå emot Gow. Kan t.o.m jag som inte kör på världen, men har vänner kvar, o kunde räkna ut att det skulle bli så... eller ligger GOWs spioner på latsidan o inte rapporterar? ;)

Hur som, välkomna in i kriget Elite!. kötta på nu nere i söder och ge Gow ett helvete där nere!. =)


/M
 
Topp