Hur många % äger DEMONS av v5?

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Förstår inte hur du kan tycka en stam som typ funnits i några månader är värdiga vinnare?

Värdig vinnare är den stam som står kvar när världen stängs.
Vilken stam kan väl kriga 17 i en månad men att kalla sig värdig vinnare nja...

Personligen tycker jag den värdiga vinnaren är dels den som står kvar sist o även den stam som lyckas hålla sina spelare kvar utan att dom tröttnar. Att få den gemenskapen för att lyckas med det är inte det lättaste men en bragd till den stam som lyckas.



Och det har du verkligen lyckats med PREKO:)

Demons är lätt den roligaste stammen jag spelat i:)
mycket härligt spam i forumet;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag kanske missat något som är skrivet men vad jag tror han menar är hur kul är det att kriga mot en stam som inte svarar med attacker utan tappar en by samtidigt som man tar 2 barbarer.
Man kan tycka att man är en stor och duktig stam och ja stor är man i poäng och det kanske är det som spelet går ut på för en del men för mig är det ett krigsspel och jag anser att spelet går ut på att ta byar av andra personer och inte några försvarlösa barbarer.
Vi spelar alla på olika sätt och för min del får ni var och en spela som ni vill men jag har min åsikt klar för hur jag tycker att en vinnare är och det är inte poäng utan spelsätt.




Joo det kanske inte är så kuul om man inte får några attacker alls på sig...
men tror T¤ON skickade en del;)

Renato vart ju sönderbombad

visst kanske inte är så kul men ni tjänar ju på det i längden om ni inte får några attacker tillbaka så är det ju bara att bygga ut så många adlar det går i eran takt och så adlar ni på sedan och fortsätter hela tiden bygga fler adlar:)

ni skulle ju växa enormt på det..
kanske inte det roligaste sättet men tycker inte det är en anledning att lägga ner...

Visst spelet kanske går ut på att ta byar från motspelare:)

men varför finns det barbar byar då?
Det ingår ju i spelet...

så tycker inte dom ska bli trackade för att dom adlar barbarer..


Joo det håller jag med om en vinnare är sånna som kan kriga ner allt motstånd till grunden:)
Som TCO har gjort (ungefär) på V:2 dom har överlevt och vunnit många krig och står som värdiga vinnare nu..

Spelsätt jaa poäng visar ju en del men även stora stammar har åkt på storstryk utav mer skickliga spelare i mindre stammar:)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Men ni har inte överlevt många krig. Ni har överlevt samma krig som hållit på något år nu... Genom att ta barbs. Det är inte riktigt samma sak

Edit: Dessutom är inte T*ON skickliga. Det finns 5 helt okej spelare. Resten är NUBS
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ursprungligen postat av Padox
Demons är lätt den roligaste stammen jag spelat i:)
mycket härligt spam i forumet;)

Ja inte är det den roligaste stammen jag spelat i.
För min del var det Kilt och dom som var där vet vad jag talar om.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför startade ni ett krig om ni visste om att ni skulle få adelsbrist? Ni köttade väldigt bra ett tag men nu verkar det som om ni köttar er själva.

Roligare än att adla barbarer. :)


Sen ska man väl inte tracka ner TQON så mycket kanske. Hade faktiskt med 1500+ inks några gånger... öehhm..
 

DeletedUser

Guest
Skulle man inte kunna få se Seamen sluta tjata om hur dåliga alla är. En bra stam vinner över barbar adlarna. Även om man inte plockar alla byarna så kanske man ändå kan få motståndarna att tappa lusten att fotsätta spela. Vilket uppenbarligen KILT visste hur man gör, men inte Seamen? eller var problemet att de inte var tillräckligt skickliga för att utför det?
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Men ni har inte överlevt många krig. Ni har överlevt samma krig som hållit på något år nu... Genom att ta barbs. Det är inte riktigt samma sak

Edit: Dessutom är inte T*ON skickliga. Det finns 5 helt okej spelare. Resten är NUBS
Där glömmer du att det inte endast är ni vi har krigat mot. Vi har krigat sen start....


Vi kanske inte har .se's bästa spelare i stammen, men vi blir farligare än många andra när vi kör på.
Är mycket barbaradlande? Så fort vi börjar sätta emot igen så kommer ni och vill ha fred. Har hänt flera gånger nu..
SEAMEN är inga värdiga vinnare, för pallar man inte ha inks 24/7 från fiendena utan att lägga av hela tiden och försöka få till "vapenvilor" och "Fredliga" lösningar ska man inte ens bli nominerade. Kör head on istället och se om ni vinner. Det har vi gjort sen servern startade.

Just nu väntar vi bara på att byarna från SEAMEN och nosfer ska adlas upp. (så ska man väl inte kunna säga om "de bästa" stammarna på v5??).

All heil T*ON-F och DEMONS-F, de två bästa stammarna på v5.
 

DeletedUser

Guest
Där glömmer du att det inte endast är ni vi har krigat mot. Vi har krigat sen start....


Vi kanske inte har .se's bästa spelare i stammen, men vi blir farligare än många andra när vi kör på.
Är mycket barbaradlande? Så fort vi börjar sätta emot igen så kommer ni och vill ha fred. Har hänt flera gånger nu..
SEAMEN är inga värdiga vinnare, för pallar man inte ha inks 24/7 från fiendena utan att lägga av hela tiden och försöka få till "vapenvilor" och "Fredliga" lösningar ska man inte ens bli nominerade. Kör head on istället och se om ni vinner. Det har vi gjort sen servern startade.

Just nu väntar vi bara på att byarna från SEAMEN och nosfer ska adlas upp. (så ska man väl inte kunna säga om "de bästa" stammarna på v5??).

All heil T*ON-F och DEMONS-F, de två bästa stammarna på v5.

Amen

10 tecken
 

DeletedUser

Guest
SEAMEN är inga värdiga vinnare, för pallar man inte ha inks 24/7 från fiendena utan att lägga av hela tiden och försöka få till "vapenvilor" och "Fredliga" lösningar ska man inte ens bli nominerade..

För sista gången: Det var INTE era patetiska attacker som tog ner SEAMEN. Orkar inte kommentera resten av ditt inlägg :p Förövrigt så lever faktiskt SEAMEN fortfarande! Hejja hejja!! :D

Kan någon ta fram en % DEMONS och TQON äger av v5? :) för att gå tillbaka till topic
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0

DeletedUser

Guest
Just nu väntar vi bara på att byarna från SEAMEN och nosfer ska adlas upp. (så ska man väl inte kunna säga om "de bästa" stammarna på v5??).


Vad är detta för bullshit? Allt snack om att ni verkligen ska sätta igång en offensiv och kommer köra över oss direkt. Inga spår av det har synts till...
Det är bara Minja som försöker.
 

DeletedUser

Guest
Dåså har jag följt denna tråd (låtit den gå lite längre från ämnet än vad jag borde tydligen då tonen blev värre här i slutet), så jag vill be er att gå tillbaka till ämnet i fråga, om trådskaparen känner att ämnet är avslutat så får han gärna skicka ett pm till mig så tar jag de rätta åtgärderna.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
För att återgå till ämnet:

Demons + Akademi - 26,42% (tidigare 26,09%)
T*ON - 31,46% (tidigare 30,12%)
Seamen - 9,60% (tidigare 9,23%)
 

DeletedUser

Guest
Twilight,

jag tycker du är för sträng. Låt oss skriva de vi vill!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Twilight,

jag tycker du är för sträng. Låt oss skriva de vi vill!

Även jag har mina regler att följa, jag kan dock rekommendera att ni startar en ny tråd där ni kan diskutera vem som är v5's rättmätiga vinnare, som jag sa så blundade jag länge i denna tråd, det ledde till rapporteringar och folk som höjde tonen lite, då måste jag agera innan det spårar ut rejält. Hoppas ni förstår.
Mvh, Twilight
 
Topp