Hur många % äger DEMONS av v5?

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
jaha men jag är inte något mattegeni :) delar man stammens poäng med antalet byar på världen?
 

DeletedUser

Guest
Men menar du nu inte T*ON istället? den familjen äger världen egentligen.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Är medlem i DEMONS därför jag tog det som ett exempel, och man kan se det på olika sätt :) demons är rank 1 men T*ON har mer % på världen :p
 

DeletedUser

Guest
Längesen jag tittade in här, men hur fan kan DEMONS ligga etta? :p
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
jepp som jag ser de är de enda värdiga vinnarna över v5 de gammla sjömän som forsatte att spela. % av byar säger ingenting.
 

DeletedUser

Guest
jepp som jag ser de är de enda värdiga vinnarna över v5 de gammla sjömän som forsatte att spela. % av byar säger ingenting.

Förstår inte hur du kan tycka en stam som typ funnits i några månader är värdiga vinnare?

Värdig vinnare är den stam som står kvar när världen stängs.
Vilken stam kan väl kriga 17 i en månad men att kalla sig värdig vinnare nja...

Personligen tycker jag den värdiga vinnaren är dels den som står kvar sist o även den stam som lyckas hålla sina spelare kvar utan att dom tröttnar. Att få den gemenskapen för att lyckas med det är inte det lättaste men en bragd till den stam som lyckas.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
så ser jag de, samt spelaran som lämnat seamen. Men visst du kanske ser barbaradlande som skills? för de är de ända som finns kvar av v5.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
så ser jag de, samt spelaran som lämnat seamen. Men visst du kanske ser barbaradlande som skills? för de är de ända som finns kvar av v5.

Och varför finns det enbart dom kvar då? Och inte de som har "skills" och kan kriga. Då är min fråga varför ni inte lyckades ta bort barbaradlarna?
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
adelsbrist kanske och att de fortsätter adla barbs på annat håll om man ta deras byar, jag säger inga namn.
 

DeletedUser

Guest
Och varför finns det enbart dom kvar då? Och inte de som har "skills" och kan kriga. Då är min fråga varför ni inte lyckades ta bort barbaradlarna?

Adelsbrist och inget annat. Kriget SEAMEN förde gick inte att vinna.

Säg att vi var 30st SEAMEN-spelare som fick fram 1 adelsman/ spelare per dag. TQON med sina 150 spelare hade inga som heldst problem att adla några barbarer om dagen så de kompenserade för byarna dom förlorade.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Adelsbrist och inget annat. Kriget SEAMEN förde gick inte att vinna.

Säg att vi var 30st SEAMEN-spelare som fick fram 1 adelsman/ spelare per dag. TQON med sina 150 spelare hade inga som heldst problem att adla några barbarer om dagen så de kompenserade för byarna dom förlorade.

Så för att reda ut det här: SEAMEN förklarar krig mot T*ON, SEAMEN får ont om adlar och inser att dom inte kommer kunna vinna kriget. SEAMEN spelarna läger ner.

Missat något?
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Varför startade ni ett krig om ni visste om att ni skulle få adelsbrist? Ni köttade väldigt bra ett tag men nu verkar det som om ni köttar er själva.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag kanske missat något som är skrivet men vad jag tror han menar är hur kul är det att kriga mot en stam som inte svarar med attacker utan tappar en by samtidigt som man tar 2 barbarer.
Man kan tycka att man är en stor och duktig stam och ja stor är man i poäng och det kanske är det som spelet går ut på för en del men för mig är det ett krigsspel och jag anser att spelet går ut på att ta byar av andra personer och inte några försvarlösa barbarer.
Vi spelar alla på olika sätt och för min del får ni var och en spela som ni vill men jag har min åsikt klar för hur jag tycker att en vinnare är och det är inte poäng utan spelsätt.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer med mitt eviga mantra: Som den här världen är konstruerad blir det tyvärr så. Hade man kunnat mynta snabbare hade det kanske varit meningsfullt att spela på V5.
 
Topp