Hur kommer det gå för stammarna?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Han vill nog veta det och gå med i den stammen.Men jag tror att HRE avsäger sig den alliansen då :p
 

DeletedUser

Guest
Han vill nog veta det och gå med i den stammen.Men jag tror att HRE avsäger sig den alliansen då :p

Du TROR det, va? :) Nej nej, tror han bara vill veta vilka våra allierade är då han planerar att attackera oss med.. en annan hemlig stam ;]
 

DeletedUser

Guest
Nu känner jag inte vic, men från vad jag har hört är han en riktigt bra spelare men kanske ska tuna ner sitt ego lite.
Men som sagat var, känner inte han alls

joo han är Dock kaxig och tror han är bäst men. iallafall är han en god vän till mig.

han är sjyst till dom han känner
 

DeletedUser

Guest
Du TROR det, va? :) Nej nej, tror han bara vill veta vilka våra allierade är då han planerar att attackera oss med.. en annan hemlig stam ;]

nej har inget emot er, jag kanshe är er bästa fans men varje stam jg är med i så har dem frågat om allians och ni har bara svarat NO!!
 

DeletedUser

Guest
nej har inget emot er, jag kanshe är er bästa fans men varje stam jg är med i så har dem frågat om allians och ni har bara svarat NO!!

Kanske för vi inte vill alliera oss med alla som finns då det ger oss mindre noblingsobjekt samt så vet man inte än vilka som kommer bli bra heller. :)
 

DeletedUser

Guest
Har just kollat upp deras topp 3 ( de som ligger på topp 1000 här).

Snowolfe: Har spelat på W5. Hade som mest ca 17800 poäng för ca två veckor sedan men blev noblad.

Sebco7: Spelar på W1-7. Har mer än 1000 poäng på två världar. Han har 1516 poäng på W4. På W2 har han 1.677.378 poäng och där verkar han göra bra ifrån sig. Men han är för inaktiv här än så länge för att bli farlig.

Yogi Bear: Han blir tydligen noblad en hel del. Han spelar på W1 och W2-W6. På alla världarna har han 116 poäng, vilket är det lägsta man kan ha.

Resten av det här fjantgänget orkar jag inte ens bry mig om.

Den här er mig alias. (This is my alias.)
 

DeletedUser

Guest
Herre min skapare!Detta börjar likna en tävling om vem som skriver isär orden mest! :confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp