Horden VS LAW

DeletedUser

Guest
börjar väl luta åt det ^^

och du Zephyren, ja sviker väl inte law, sa bara att han hejjade på rätta, alltså law då det är vi som kommer vinna (A) :D
 

DeletedUser

Guest
LAW kommer att krossa Horden!
Och eftersom jag sa det så är det sant, så nu vet vi hur det slutar.
 

DeletedUser

Guest
Nyheten var att det som alla väntat på, att jag skulle bekräfta vinsten, nu är ett faktum.

Innan jag hade gjort det så fanns det fortfarande de som tvivlade.

nämen alvarligt talat tror jag detta blir en rolig fight ingen blir överlägsen, utan den starkaste stammen vinner helt enkelt.

jag tror att det blir LAW såklart ;)
 

DeletedUser

Guest
Bra att du stiger in och säger hur det slutar!

Vad finns det för spänning nu, detta är som en dålig B-rulle, man vet hur det kommer sluta men långt där inne finns det lite spänning iaf. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kunde det nog blivit om inte CP-drumlarna hade klampat in och det fortfarande var 1v1 :)
det har aldrig varit 1v1 :S

vi i LAW har krigat mot många stammar aktivt som ligger i den sydöstra delen av världen som tex -tkog-, sk och liknande..
sen har vi ävn byar å spelare i -sth-, DM. och TLI som anfaller och dessa är det fortfarande krig med..

Kriget är över då det inte finns några aktiva spelare kvar och byarna är uppadlade..

så just nu krigar LAW mot 6 olika stammar och var jag vet så har horden inte någon annan stam mot sig än oss å CP?

men sen att de är småstammar vi krigar mot så spelar de ingen roll ;) krig som krig
 

DeletedUser

Guest
det har aldrig varit 1v1 :S

vi i LAW har krigat mot många stammar aktivt som ligger i den sydöstra delen av världen som tex -tkog-, sk och liknande..
sen har vi ävn byar å spelare i -sth-, DM. och TLI som anfaller och dessa är det fortfarande krig med..

Kriget är över då det inte finns några aktiva spelare kvar och byarna är uppadlade..

så just nu krigar LAW mot 6 olika stammar och var jag vet så har horden inte någon annan stam mot sig än oss å CP?

men sen att de är småstammar vi krigar mot så spelar de ingen roll ;) krig som krig

Hur förklarar du detta då?

DM. är ett skämt och kommer inte ha en suck i världshavet. :eek:

Kan inget mer än hålla med faktiskt.. Höll inte äns i 24 timmar.. Hemskt dålig stil.

Som det ser ut så har ni ju inga problem med DM. och var redan klar med DM. efter 24 timmar skröt ni om ju ^^

Som man bäddar får man ligga - heter det inte så?
 

DeletedUser

Guest
Hur förklarar du detta då?



Som det ser ut så har ni ju inga problem med DM. och var redan klar med DM. efter 24 timmar skröt ni om ju ^^

Som man bäddar får man ligga - heter det inte så?

Ptja, vi har inga problem med DM. Som stam höll inte DM. ihop och tror inte du kan förneka det. Stammen föll i spillror när kriget kom emot dem.
De kvarstående som är kvar och står stolt och fast för sin stam (respekt)
kommer kämpa tills det bittra slutet. Och det ger dom en vacker död.
Och dom kan med stolthet veta att dom aldrig gav upp.

Tycker det är skitstrongt av dem som är kvar och aktiva i DM. att fortsätta köra.
 

DeletedUser

Guest
Som man bäddar får man ligga - heter det inte så?

vem har sagt att jag klagar på vår sits? :D vi har krig åt alla fronter så det är inga som inte är aktiva å krigar vilket är roligast..

å det jag syfta på var hordens tjat om 1v1 :) horden har nu 2v1 medans vi har 6v1 :) så varför gnälla ;D
 

DeletedUser

Guest
Hockey.. Inte lönt att försöka förklara dig för LAWs vägnar igentligen för vad du än säger gör eller vill så kommer det bara bli negativt tillbaka och de flesta kommer fortsätta paj kasta för de är fast beslutna på att de har rätt och resten av fel.

Detta oavsett hur rätt eller fel du/vi/alla har.. Simpelt forum mönster kvittar vad man säger.
 

DeletedUser

Guest
Hockey.. Inte lönt att försöka förklara dig för LAWs vägnar igentligen för vad du än säger gör eller vill så kommer det bara bli negativt tillbaka och de flesta kommer fortsätta paj kasta för de är fast beslutna på att de har rätt och resten av fel.

Detta oavsett hur rätt eller fel du/vi/alla har.. Simpelt forum mönster kvittar vad man säger.

Kan jag tänka mig är ömsesidigt.

De flesta krigstrådar ser likadana ut, oavsett värld. Alla allmänna forum har dessutom alltid denna bittra bismak, oavsett spel. :)
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: LAW
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 85
Sida 2: 47
Skillnad: 38

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 4
Skillnad: 17

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 715,111
Sida 2: 440,609
Skillnad: 274,502

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 206,483
Sida 2: 40,354
Skillnad: 166,129

image.php




Hur går det LAW? :)
 
Topp