Horden VS LAW

DeletedUser

Guest
är inte direkt imponerade av hordens backstabb..

de anfaller oss från ingen stans och vi är ej med på noterna utan står på våra hälar å tittar på..

men ändå krävs det över 12h för horden att ta en by? + att även LAW var snabbare med att adla en by..

gör man en stor offensiv så vill man vel ta så mycket byar man kan för att skrämma och förvirra men inte horden?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: LAW
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,393
Sida 2: 17,678
Skillnad: 8,285

image.php
 

DeletedUser

Guest
hehe roligt :) horden börja anfalla men endå leder law!

horden need to follow the LAW
 

DeletedUser

Guest
Ja ack och ve ''/

Är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''A och O för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).
 

DeletedUser

Guest
ja ack och ve ''/

är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''a och o för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).

hahhaahhahahhahhahaahhahahahahahahahhaahaha *ASG* :D <3


Bra sagt Päron! :D





.
 

DeletedUser

Guest
Ja ack och ve ''/

Är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''A och O för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).

Du och din sjuka fantasi :) *fnissar*
 

DeletedUser

Guest
Ja ack och ve ''/

Är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''A och O för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).


hahaha... Du jag ska säga till Hockey att lämna tillbaka dom direkt för detta är ju hemskt att ni inte ska ha äran att lära er göra rätt..

Men som sagt aldrig försent att lära sig göra rätt.. Kommer ju fler värdar där ni kan försöka göra detta på..

Long live the LAW
 

DeletedUser

Guest
Ja ack och ve ''/

Är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''A och O för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).
första personangreppet? *hmm...*
inte sjysst sodan ;)

nää men du kan få boken :) ingen fara, kan den redan utan och innan...

fast egentligen backstabba vi ju inga stammar alls då vi haft 1 allians sen starten typ och det vi ni, horden...

så den stam som gjort den riktiga backstabben är ni, horden :) då vi haft en allians med sammarbete å framtidsplaner..
våra var lösa förbindelser med stammar vi hade nytt till för tilllfället..

resten var sk. KRIGSallianser, och dessa sträckte sig endast över krigen så var du/ni fått att vi haft massa allianser vet jag ej :S vet du nått där jag missat så säg gärna till..
och om ett sammarbete sträcker sig över ett krig och kriget tar slut, upphävs inte då sammarbete? iaf i min värld och anfalla neutrala stammar har vel aldrig varit fel?

och sen sitta å kasta smuts på oss trotts ni inte är bättre själva är lite dubbelmoral, tänk på det sodan ;)
 

DeletedUser

Guest
första personangreppet? *hmm...*
inte sjysst sodan ;)

nää men du kan få boken :) ingen fara, kan den redan utan och innan...

fast egentligen backstabba vi ju inga stammar alls då vi haft 1 allians sen starten typ och det vi ni, horden...

så den stam som gjort den riktiga backstabben är ni, horden :) då vi haft en allians med sammarbete å framtidsplaner..
våra var lösa förbindelser med stammar vi hade nytt till för tilllfället..

resten var sk. KRIGSallianser, och dessa sträckte sig endast över krigen så var du/ni fått att vi haft massa allianser vet jag ej :S vet du nått där jag missat så säg gärna till..
och om ett sammarbete sträcker sig över ett krig och kriget tar slut, upphävs inte då sammarbete? iaf i min värld och anfalla neutrala stammar har vel aldrig varit fel?

och sen sitta å kasta smuts på oss trotts ni inte är bättre själva är lite dubbelmoral, tänk på det sodan ;)

Kriget mellan DM. och -sth- var inte slut än och varför tog ni in flyktingar från -sth- : jag syftar på flyktingsstamen: ACAB!

Bra att ni planerat att hugga kniven i DM. redan långt innan.....


Sen vågade ni inte ge er på både DM. och Sth när dessa hade bra samarbete utan ni väntade tills dessa stammarna gav sig på varann så kan ni funka bra som gamar, hyenor , what so ever.

Skulle gärna vilja se på era fina dolk som ni har :)
 

DeletedUser

Guest
Kriget mellan DM. och -sth- var inte slut än och varför tog ni in flyktingar från -sth- : jag syftar på flyktingsstamen: ACAB!

Bra att ni planerat att hugga kniven i DM. redan långt innan.....


Sen vågade ni inte ge er på både DM. och Sth när dessa hade bra samarbete utan ni väntade tills dessa stammarna gav sig på varann så kan ni funka bra som gamar, hyenor , what so ever.

Skulle gärna vilja se på era fina dolk som ni har :)

Verkar som någon inte verkar ha någon koll alls?
 

DeletedUser

Guest
Harstyle andas djupt....

Detta som ni alla kör med att säga att hockey gör hit och ditt är inte snällt mot honom alls.. Vi är flera som är med i besluten om dessa krig som startats så att gå på enbart Hockey är fel och sen för den delen så går man på folk och anklagar så ska man ha faktan rätt annars ser man mer dum ut..

Angående det du sa Hardstyle så ansåg vi i LAW att det kriget var över för alla stack och vi fick ej några anfall.. I ett krig utbyter man våg efter våg av anfall och kämpar om byarna.. Deras byar var gratis byar och ingen behövde kämpa för dom. Då ser jag det som över.

Angående ACAB så vet vi att ni planera att ta med dom till er i DM så kom inte och snacka shit om du inte vet bättre. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Verkar som någon inte verkar ha någon koll alls?



Tycker han verkar ha koll på läget helt och hållet;)

När jag tagit upp en gemensam köttning av K54 så har er inställning alltid varit, med era egna ord, att ni vill ''röra om i grytan lite'' (dvs splittra alliansen mellan -Sth- och DM.) innan ni skulle våga gå in på K54 (ni kan ju förneka detta om ni vill, men med tanke på att det är precis vad ni gjort så lär bara de mest godtrogna tro på er, sen så har jag ju iofs kvar diskusionen, men lägger ogärna upp sånt på forumet).

Ett 2 mot 2 krig är väl inte er grej helt enkelt, inte ens med klart numerärt överläge ;P
 

DeletedUser

Guest
Låter som horden kör med hårda ord, och Law skrattar för fullt när horden kör på sina angrep
 

DeletedUser

Guest
Ja ack och ve ''/

Är tyvärr inte så välbevandrad i backstabbingens ädla konst, gjorde ett tappert försök att gå till bibblan och låna boken ''A och O för backstabbing'', men den hade visst hockeysteffe lånat för ett halvår sen, men aldrig lämnat tillbaka, antar att han blev rätt fäst vid den x).

Jafan, du skulle ha hållt dig till det du kan.
Nu dricker vi lite grogg och ser på förödelsen i mina byar.. =)
 
Topp