Horden VS LAW

DeletedUser

Guest
For the Horde! <3

Horden är ett starkt lag! Gillar deras lirare! =)
 

DeletedUser

Guest
Nja, på med nattmössan och in i dimman! Vi har haft få allianser så nu vet jag inte vad du snackar om tyvärr.


Yeesss, för .:RF:. DM. CP och Horden (vad jag känner till) är väl typ bara sisådär 70-80 procent av världen (om man räknar in er själva, som jag antar att ni är vänligt inställda till).

En eller två allianser i taget, är lite nyfiken, brukar ni köra krona eller klave om vem som får dolken, eller har det varit bestämt från början?
 

DeletedUser

Guest
Go LAW! Den bästa stam jag haft äran att spela i tillsammans med några av dem bästa.
 

DeletedUser

Guest
Yeesss, för .:RF:. DM. CP och Horden (vad jag känner till) är väl typ bara sisådär 70-80 procent av världen (om man räknar in er själva, som jag antar att ni är vänligt inställda till).

En eller två allianser i taget, är lite nyfiken, brukar ni köra krona eller klave om vem som får dolken, eller har det varit bestämt från början?

.:RF:. var ett korthus redo att rasa för minsta knuff, och därför en allians vi valde att avsluta. Dm. hade vi ej någon allians med utan bara ett samarbete mot -sth-. CP är inte bara vår allierad, dom är våra vänner =).

Och ni, Horden, har vi haft ett gott samarbete med länge nu.

Så summa sumarum, vi har brutit en allians, och ni likaså.

Detta kommer att bli riktigt roligt, GL HF! =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Huga, så fränt!

Jag kan så klart inte uttala mig om CPs inställning.

Men visst händer det grejer i V6. Detta är den klart häftigaste TW-världen jag spelat i.

För att citera TorOfAsa:
- V6 är en judas-värld.
 

DeletedUser

Guest
Go LAW!

Hoppas det blir ett kul krig och trevligt krig, :) Fan vilken front asså...
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas rättsväsendet visar var skåpet ska stå.. För jag lever hellre i en värld med lag och ordning än lever i ett anklandskap där den fula ankungen
hoppas på att bli en svan

GO LAW!!!!
 

DeletedUser

Guest
Bräcka, XXX, K46 6:38:04
Bräcka, XXX, K46 7:44:17
Bräcka, XXX, K46 8:12:18
Adel, XXX, K46 9:55:33
Adel, XXX, K46 9:57:44
Adel, XXX, K46 9:57:57
Adel, XXX, K46 9:58:13

Jag måste säga.. Vi i LAW är fruktans värd rädda för dessa guld attacker.. Deras koordinering är otroligt bra gjord och hemskt bra planerad.. Spelaren som fick detta på sig är förtvivlad och vill sluta på grund av dessa otroliga attacker..

Ni är bäst horden.. Får jag gå med er?
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man förlora när man har lagen på sin sida ?

Kan man blanda grogg på Päronsoda ???
 
Topp