[HH] vs wes

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [HH]
Players:

Side 2:
Tribes: WES
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 47
Sida 2: 9
Skillnad: 38

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 317,841
Sida 2: 2,212
Skillnad: 315,629

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47,483
Sida 2: 0
Skillnad: 47,483

image.php
 

DeletedUser

Guest
Här är resultaten sedan krigets början.
LOD är en utbrytar grupp från WES om ni undrar vem LOD är.

Side 1:
Tribes: [HH]
Players:

Side 2:
Tribes: LOD WES
Players:

Timeframe: 03/04/2009 23:59:00till15/04/2009 19:30:00

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 700
Sida 2: 135
Skillnad: 565

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 367
Sida 2: 7
Skillnad: 360

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,325,502
Sida 2: 226,835
Skillnad: 5,098,667

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,181,010
Sida 2: 33,203
Skillnad: 3,147,807

image.php
 

DeletedUser

Guest
då föreslår jag att du ger dig på någonting svårare istället för att gnälla på motståndet, du kan försöka rimma mig om du vill:p du kan få en veckas försprång tills jag får motattackera:)
 

DeletedUser

Guest
då föreslår jag att du ger dig på någonting svårare istället för att gnälla på motståndet, du kan försöka rimma mig om du vill:p du kan få en veckas försprång tills jag får motattackera:)

då kan inte jag lova att inte hjälpa honom med deff-trupper :)
 

DeletedUser

Guest
jag kan vara domare..inga sparkar i skrevet annars så e allt tillåtet
 

DeletedUser

Guest
Kära forumsnötare, män och kvinnor.

Den stolta stammen [HH] har den 3/4-09 klockan 23:59 skickat krigsförklaring till WES.
Vår orsak till kriget är expansionskäl.

Det är inte den största stammen i jämförelse med oss själva vi möter, men vi hoppas de bjuder på ett bra motstånd!

Allt jag kan säga är. Lycka till, och må bäste stam vinna!

// MVH [HH]


Tror att det blir jämt ;)
 

Elroy

Member
Reaktionspoäng
0
då föreslår jag att du ger dig på någonting svårare istället för att gnälla på motståndet, du kan försöka rimma mig om du vill:p du kan få en veckas försprång tills jag får motattackera:)

1 vecka bara?!?. Behöver minst 2 veckor för att första adelsvågens ens ska hinna fram :D
 

DeletedUser

Guest
Men WES verkare blinda. Sitter med mina 10-15 små byar och blivit hotad och attackerad av BOA. ett enkelt mål där uppe i K14 men har inte ens sett en liten fake inkommande. Jag vete fasen vad dom håller på med men ska jag hinna bygga upp alla mina byar och trupper innan dom ens ska börja? då har nog Belvin redan dragit bort dom därifrån. Och så vitt jag vet så har inte belvin hatt en inkommande heller med tanke på att han har trupper nog att deffa upp mig? trodde ärligt WES skulle komma hårdhänta med tanke på deras spelare och det men 2 byar? en som dom återtog och en som ligger på 300 poäng? hade förväntat mig att be ODENS här borta om hjälp med trupper men asså? Har sett spelare med 1 by göra mer motstånd än hela deras stam.


Bättre sent än aldrig säger dom ju , men jag måste påpeka att det är klart man avsätter lite trupper för en stamkamrat i lite nöd ;)

Och angående firande av att gå om NASOF firades med grillat och dryck , tänkte en stund ansöka till mrrislings AAK gäng kändes som att jag och våran före detta medlem Efuriel hade platsat fint där fram på små timmarna. :D

Annars måste jag säga att jag i alla fall tycker att vi presterar bra i kriget men som många andra innan påpekat så saknar jag lite mot hugg..
Det blir lätt trist utan motstånd.
Jag vet dock att det finns några glada WES gossar och flickor som gärna kastar lite off mot oss till och från så all respekt till dem. :cool:
 
Topp