[HH] vs wes

DeletedUser

Guest
Tyvärr [HH] .... Ni förlorade eran nolla i byar tagna från er :p Behåll denna stilen men lämna WES:arna som är hos mig (A)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr [HH] .... Ni förlorade eran nolla i byar tagna från er :p Behåll denna stilen men lämna WES:arna som är hos mig (A)

Jo, tyvärr blev vi av med en by dom lyckades återta som vi tog från dom några timmar innan eftersom assistans inte han fram i tid, så att dom lyckades återta en rätt så oskyddad by som hade ca 28-30 i lojalitet är väl kanske inte så konstigt att dom lyckades med. :p

WES i öst och som inte ligger inom någon närhet av våra byar har vi inget större intresse av så de är bara att ta för er om ni vill. ;)
 

DeletedUser

Guest
kanske inte dom största men nog va dom större än lilla mej

ress va en gåva tyckte ju synd om er ju

HH hur går de för er?? tycker de e ganska tyst här o i WESforum:(

Gåva kan vi kalla det, eller pris för att du gamar byar som tillhör andra.

Ta inte upp stammar som inte hör till tråden, för att sedan säga att andra ska "skippa snacket", ordet dubbelmoral kan lätt komma upp ;)

--

Fortfarande fina siffror ser jag [HH], bra jobbat.
 

DeletedUser

Guest
Kan man inte få lite statesik :D ?

__________________________________

Bishop Natchiown
 

DeletedUser

Guest
Kan man inte få lite statesik :D ?

__________________________________

Bishop Natchiown

Du kunde ha gått tillbaka en sida så hade du haft statistiken från 17.00. ;)
Men här är en ny där dom har lyckas ta sin andra by som ligger på hela 302 poäng.

Side 1:
Tribes: [HH]
Players:

Side 2:
Tribes: WES
Players:

Timeframe: 03/04/2009 23:59:00till07/04/2009 22:23:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 189
Sida 2: 2
Skillnad: 187

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,711,424
Sida 2: 11,724
Skillnad: 1,699,700

image.php
 

DeletedUser

Guest
nu börjar det kanske hända nått .SILKE ni tappar fart:D
 

DeletedUser

Guest
Wes?

Det är ju klart att det stannar av lite i tempot ju längre bort deras byar kommer, efter att vi plockar dom som ligger närmast.

Stolt medlem av [HH]


[HH] is the best, may the best team win!
 

DeletedUser

Guest
Men WES verkare blinda. Sitter med mina 10-15 små byar och blivit hotad och attackerad av BOA. ett enkelt mål där uppe i K14 men har inte ens sett en liten fake inkommande. Jag vete fasen vad dom håller på med men ska jag hinna bygga upp alla mina byar och trupper innan dom ens ska börja? då har nog Belvin redan dragit bort dom därifrån. Och så vitt jag vet så har inte belvin hatt en inkommande heller med tanke på att han har trupper nog att deffa upp mig? trodde ärligt WES skulle komma hårdhänta med tanke på deras spelare och det men 2 byar? en som dom återtog och en som ligger på 300 poäng? hade förväntat mig att be ODENS här borta om hjälp med trupper men asså? Har sett spelare med 1 by göra mer motstånd än hela deras stam.
 

DeletedUser

Guest
Men WES verkare blinda. Sitter med mina 10-15 små byar och blivit hotad och attackerad av BOA. ett enkelt mål där uppe i K14 men har inte ens sett en liten fake inkommande. Jag vete fasen vad dom håller på med men ska jag hinna bygga upp alla mina byar och trupper innan dom ens ska börja? då har nog Belvin redan dragit bort dom därifrån. Och så vitt jag vet så har inte belvin hatt en inkommande heller med tanke på att han har trupper nog att deffa upp mig? trodde ärligt WES skulle komma hårdhänta med tanke på deras spelare och det men 2 byar? en som dom återtog och en som ligger på 300 poäng? hade förväntat mig att be ODENS här borta om hjälp med trupper men asså? Har sett spelare med 1 by göra mer motstånd än hela deras stam.



Du får inte göra narr av dom sådär :rolleyes: Soet angel och dom andra från WES envisas ju med att dom planerar saker
 

DeletedUser

Guest
Ja om dom nu gör det så behöver dom inte plannera mycket för att få ut mig ur K14. Lite motstånd kommer juh för har lite trupper från allierade som tyckte synd om mig när BOA kom och hälsa på och snodde mitt kaffe =/
 

DeletedUser

Guest
Detta är inget krig, det vore fel att kalla det så.. utan det är mer att plocka godis från små barn.! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Chernobyl vi hade ju hoppats på sämre resultat här i ODENS så vi kanske fick vara med å leka lite....nee skämtar bara! bara att knyta ihop säcken snart...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet ju vad WES plannerar. Dom plannerar att förlora och gå under och höra [HH] större och gladare. Sen plannerar WES att dom ska ljuga ihop att dom plannerar olika saker för att klara av kriget men som jag sa,det var en lögn,och jag kallar inte det här för krig för det är ju svårare och ta godis från ett barn,barnet gör motstånd,det gör inte WES ^^
 

DeletedUser

Guest
Chernobyl vi hade ju hoppats på sämre resultat här i ODENS så vi kanske fick vara med å leka lite....nee skämtar bara! bara att knyta ihop säcken snart...

Taskigt men ni kan hjälpa mig när jag har byggt upp mig lite att ta tillbaka mina byar från BOA ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe gött! det är ju nästan så man blir ledsen...nu försvinner allas vår byövertagar stam...they dont care if they lose the villages...ehhm..:D
 

thorncrantz

New Member
Reaktionspoäng
0
synd att man ligger långt bprta från er hade ju varit kul och äta lite off :)

V1: wes
v2:ros-r
v7:kfh
 
Topp