Herrar Vs ARV

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
För o gå lite Ontopic.

Tror dom flesta hade räknat med ett större övertag för Herrar & deras lydstammar. Arv har plockat på sig 9 byar, retakes eller ej - Oväntat. Nu när Dream går med, då kan det komma och bli Väldigt jämnt. Jag undrar verkligen vilken stam som först viker ner sig. Klarar ARV att hålla ihop tillräckligt länge så kan nog Herrar ändå tappa fart & Nu är de en livsfarlig sommar på G, så båda sidor kan komma att lida förluster...

50/50 Imo

Sida 1:
Stammar: Herrar, GRILL, BTS
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 9
Skillnad: 28

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 272,168
Sida 2: 76,329
Skillnad: 195,839

chart
 

Coyle

New Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga att jag ändå är smått besviken på DREAM dem har varit med i kriget sen kl 08 i morse och jag hade hoppats att dem skulle startat starkare. Får se dem kommande 12h hur det går för dem.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Måste säga att jag ändå är smått besviken på DREAM dem har varit med i kriget sen kl 08 i morse och jag hade hoppats att dem skulle startat starkare. Får se dem kommande 12h hur det går för dem.

Ja håller med. Ja hade trott att dom iaf MINSt erövrat 24 byar & Skaffat en ob på sisådär 5-10M. De är väl va man kunde ha förväntat sig, eller? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag ändå är smått besviken på DREAM dem har varit med i kriget sen kl 08 i morse och jag hade hoppats att dem skulle startat starkare. Får se dem kommande 12h hur det går för dem.

Jag håller med... Dom borde ha tagit minst 15 byar vid detta laget..^_^

Slagit ut 60% av herrarnas deff.. Och väggat 80% av deras off :confused:


Skärpning Dream! :p
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Låter som att DREAM blir lite överskattade, de är ju inte en större stam än vad Herrar är, så varför skulle dom börja på ett så starkt sätt? Antar att det bara är lite dödtid för tillfället?
 

DeletedUser

Guest
Låter som att DREAM blir lite överskattade, de är ju inte en större stam än vad Herrar är, så varför skulle dom börja på ett så starkt sätt? Antar att det bara är lite dödtid för tillfället?

Var ironisk i mitt inlägg :)
 

Coyle

New Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: Herrar, GRILL, BTS
Sida 2:
Stammar: DREAM, ARV

Timeframe: 04/06/2012 00:00:00till07/06/2012 22:56:29

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 63
Sida 2: 38
Skillnad: 25

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 16
Skillnad: 26

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 412,644
Sida 2: 213,764
Skillnad: 198,880

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 303,144
Sida 2: 125,678
Skillnad: 177,466

chart
 

DeletedUser

Guest
änsålänge har det varit ett "roligt" krig om man frågar mig. :)
 

DeletedUser

Guest
japp så är det herrar är duktiga, men tycker nog att kvaliteten är väldigt skiftande från imponerande duktiga till man behöver inte vara stjärnskådare för att se nästa drag, men herrars axelmakter har ju ett ganska högt poängövertag samt att dream var låsta av avtal under inledande dygnen, var ev ett smart drag med olika uppsägningstider av avtalen:), men vi hoppas kunna ett trevligt krig under en LLLLååååånnnngggg tid. Känns som anständigheten och respekten har fått en bra början i kriget, förbaskat kul att man kan känna att krig e krig och inte pajkastning
 

DeletedUser

Guest
väldigt bra sagt BigChiefBenke, kan inte säga annat än att jag håller med :cool:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
japp så är det herrar är duktiga, men tycker nog att kvaliteten är väldigt skiftande från imponerande duktiga till man behöver inte vara stjärnskådare för att se nästa drag, men herrars axelmakter har ju ett ganska högt poängövertag samt att dream var låsta av avtal under inledande dygnen, var ev ett smart drag med olika uppsägningstider av avtalen:), men vi hoppas kunna ett trevligt krig under en LLLLååååånnnngggg tid. Känns som anständigheten och respekten har fått en bra början i kriget, förbaskat kul att man kan känna att krig e krig och inte pajkastning

för första gången i mitt liv måste jag hålla med dig broder =)

Önskar dig lycka till.
Snart kommer jag till dina byar <3

mvh
 
Topp