Herrar Vs ARV

Coyle

New Member
Reaktionspoäng
0
4timmar in:

Sida 1:
Stammar: Herrar
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 11
Sida 2: 6
Skillnad: 5

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 72,532
Sida 2: 19,913
Skillnad: 52,619

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,130
Sida 2: 0
Skillnad: 27,130

chart
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Fint jobbat, hade gärna gratulerat er om det inte var en halvtaskig backstabb där ni inte väntade tiden som var utsatt i IAP avtalet. ;)

I alla fall är det så jag förstått att situationen är, ni får gärna rätta mig om jag har fel.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Fint jobbat, hade gärna gratulerat er om det inte var en halvtaskig backstabb där ni inte väntade tiden som var utsatt i IAP avtalet. ;)

I alla fall är det så jag förstått att situationen är, ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Backstabb? nope, inte ens i närheten.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Fint jobbat, hade gärna gratulerat er om det inte var en halvtaskig backstabb där ni inte väntade tiden som var utsatt i IAP avtalet. ;)

I alla fall är det så jag förstått att situationen är, ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Nu förklarar jag saken åt de va så för att när ARV hade upphävningstid med GRILL så gjorde de samma sak, så de fanns nog en anledning så jag tycker de va dåligt stil av dig säga så.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Backstabb? nope, inte ens i närheten.

Som jag har förstått det så bröts en IAP mellan stammarna på morgonen igår och de hade avtalat att de hade en uppsägningstid på 48h så stämmer det så var det ju inte helt schysst spelat, men kan ju vara fel på informationen jag har också såklart.
 

DeletedUser

Guest
Som jag har förstått det så bröts en IAP mellan stammarna på morgonen igår och de hade avtalat att de hade en uppsägningstid på 48h så stämmer det så var det ju inte helt schysst spelat, men kan ju vara fel på informationen jag har också såklart.

Well, kan bara säga att du har fel information.

spankyouverymuch den 02.06.2012 kl 14:57
Då avslutades IAPn med ARV. Och anfallen började rulla in idag efter den tiden att Herrar avslutat IAPn med ARV. :cool:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Ett anfall från herrar skickades innan man fick börja attackera men herrar var snabba med att be om ursäkt å den spelarens vägnar. Stock skickade även attacker som landade innan de fick landa.

IAPn gick ut 15:00 idag.
Riktigt svar till dig mars! Så kan man börja undra '' vem som backstabbar ''
 

DeletedUser

Guest
3 Stammar emot en stam med få duktiga spelare, Herrar & GRILL & BTS vs ARV!
HEJJA ARV - Ta hem det här <3
 

DeletedUser

Guest
Ett anfall från herrar skickades innan man fick börja attackera men herrar var snabba med att be om ursäkt å den spelarens vägnar. Stock skickade även attacker som landade innan de fick landa.

IAPn gick ut 15:00 idag.
Riktigt svar till dig mars! Så kan man börja undra '' vem som backstabbar ''

Tar gärna emot det pmet ingame med ursäkten innan jag dömer vill gärna ha fakta på den ståndpunkt som skall tas, så please send me that, krig kan för en gångs skull bli en rolig händelse utan pajkastning och oavsett utgång kunna ha en viss respekt gentemot varann
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha, alltid samma skit om backstabbning, tycker vi har skött det bra vad jag vet :)
hoppas på ett roligt krig nu allihop o mindre whine på forumet :awsm:
 

DeletedUser

Guest
hahaha, alltid samma skit om backstabbning, tycker vi har skött det bra vad jag vet :)
hoppas på ett roligt krig nu allihop o mindre whine på forumet :awsm:

Så ursäktande pmet är en lögn????O_O Roliga krig är rena krig och inte sköta sina åtaganden i avtal är ingen rolig sak.....
 

DeletedUser

Guest
Ursäkten var skickad snyggt gjort Herrar, min ursäkt för tvivel:)
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är rolgit att ni skriver bts herrar grill vs arv vart är dream då? Och var kommer bts in i bilden^^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Tycker det är rolgit att ni skriver bts herrar grill vs arv vart är dream då? Och var kommer bts in i bilden^^

BTS finns fort väl ser du? och börjar växa nu, där kom de in i bilden. ;) och har DREAM krigat än nej, tror inte. så de är inte inne i bilden ''än'' ^.^ mer?
 

DeletedUser

Guest
Krig är ju roooooligt grabbar.... kör på nu å låt yxorna tala :D
 
Topp