Here it is, HATE vs. PRP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ska avsluta min medverkan här nu med lite insikter om förhandlingar och trovärdighet. Trovärdighet bygger en stam upp genom tidigare beteende och lojaliteter, har man visat att tillit ej kan ges så börjar man från den punkten, har tillit visats så startar man där. Vissa spelare hyser man yttersta respekt för andra definitivt mycket mindre. Spelare bedöms och värderas, likaså stammar... så även här är tidigare bedömning av beteende och lojaliteter för att skapa avtal. Respekt är något som man förtjänar och förtjänats av både TBNE, BooYaa och Björn, Tack för gott samarbete och de olika avtal som slutits i historian har fungerat och upprätthållts, all respekt där. Däremot har vissa stammar belastats av tidigare historia som 1X2 och VMLE, man gör inte samma sak 2 gånger om resultatet varit negativt och detta gäller i bedömningen av spelare inom stammen och stammen som helhet.
I förhandlingarna med VMLE framkommer olika relationer mellan stammar hela tiden och jag pressar på och jag är orespektfull för att de representanter som valts ut inte har samma linje, skärpning. Antingen är man i krig eller har samverkan inte det ena i ena meningen och det andra i nästa bara för att man tror det tjänar stundens syfte. VMLE bröt det ingångna avtalet direkt och hävdade att detta var spelaren, en stam är alltid ansvarig för sina medlemmar, ett avtal är oxå inte giltigt förrän det är färdigavtalat. Spelaren avlägsnades dock, men varit V11as vindflöjel och valt stam efter hur vinden blåser, till denna och er andra stamhoppare, ni förtjänar bara misstänksamhet. Kallar ni det att få skit för att ni inte klarar av att hålla en linje tillsammans och ansvara för era spelare ja er bedömning, nästa förhandling hade jag förberett bättre, men detta upprepades hela tiden. Ett avtal är dessutom giltigt till det bryts..... Sen spelade jag på andra världar än denna alltså förlorar TW en betalande kund till den som trodde den räkna rätt.

Dock tycker jag detta spel varit en intressant tid, om än lite negativa miljöer, så finns det intressanta individer som man lärt "känna".

Vill avsluta med ett litet motto,

"Bara för att jag har ett arsle behöver jag inte bete mig som ett" ingen nämnd men ingen glömd.

Mina högst personliga reflektioner
 

DeletedUser

Guest
Oj, så många fina ord du kan!
Du säger att vi bröt avtalet genom att anfalla er, hmmm, glömmer du inte en sak? 2 av era spelare skickade attacker på oss INNAN plus att ni adlade ett 10-tal byar i vårt kluster. När en av våra gjorde anföll er, avlägsnades han för att ha förstört våra diskussioner. Kickade ni någon av de två som anföll oss? Nej det gjorde ni inte, trots att vi blundade för era två spelare har du tagit upp vårt "svek" om och om igen. Kanske är dags att se saken från en annan synvinkel. Och när du säger att det kom fram olika relationer mellan stammar hela tiden, hur menar du då? Ni fick reda på att vi hade EN allians, so what? ni är ju allierade med halva v.11. Eller du kanske syftar på vår akademistam "ensam" igen.....*asg*


Sen tycker jag det är skit att du måste gå ut hit och whina och kasta paj på oss. Fine, du ska sluta, ingen har missat det. Om du vill ha någon heder kvar så tycker jag du ska ta av dig din gloria, be om ursäkt och insé att du inte är helt perfekt själv,precis som resten av oss dödliga.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oj, så många fina ord du kan!
Du säger att vi bröt avtalet genom att anfalla er, hmmm, glömmer du inte en sak? 2 av era spelare skickade attacker på oss INNAN plus att ni adlade ett 10-tal byar i vårt kluster. När en av våra gjorde anföll er, avlägsnades han för att ha förstört våra diskussioner. Kickade ni någon av de två som anföll oss? Nej det gjorde ni inte, trots att vi blundade för era två spelare har du tagit upp vårt "svek" om och om igen. Kanske är dags att se saken från en annan synvinkel. Och när du säger att , du fick reda på att vi hade en allians, so what? Är väll inget att gråta för med tanke på att ni är allierade med halv v.11? Och när du säger att det "kom fram olika relationer mellan stammar hela tiden" hur menar du då? Ni fick reda på att vi hade EN allians. Eller du kanske syftar på vår akademistam "ensam" igen.....*asg*


Sen tycker jag det är skit att du måste gå ut hit och whina och kasta paj på oss. Fine, du ska sluta, ingen har missat det. Om du vill ha någon heder kvar så tycker jag du ska ta av dig din gloria, be om ursäkt och insé att du inte är helt perfekt själv,precis som resten av oss dödliga.

Han är odödlig, kommer alltid att leva vidare genom PRPs gyllende sjärna och den kommer aldrig falla.
Det han gjorde för oss kan ingen annan göra bättre.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ska man skratta eller gråta åt dessa dåliga försök till kamp.
gamla stats borde inte ens visas uppet eftersom det inte vart med heder från VMLE
 

DeletedUser

Guest
ska man skratta eller gråta åt dessa dåliga försök till kamp.
gamla stats borde inte ens visas uppet eftersom det inte vart med heder från VMLE

Återigen ber jag dig ge mig ett exempel då vi visat dissrespekt eller ohederligt beténde. Har du inga argument för det du säger ska du inte säga något.
 

DeletedUser

Guest
Suck....PnPn på .se är så tragisk. Upp med screenshots eller exporterade konversationer, annars har det inte hänt ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Återigen ber jag dig ge mig ett exempel då vi visat dissrespekt eller ohederligt beténde. Har du inga argument för det du säger ska du inte säga något.

såg dina ord och ni visade mer disrespekt än vi gjorde.
medans vi höll ord ljög ni ständigt.
 

DeletedUser

Guest
Jasså det gjorde du. Om du vet om att vi ljugit vet du mer än jag gör. Och om ni nu talade sanning, varför sa då dsal att ni inga hade någon relation med #NF#?


Lägg bara ner all den här skiten, ni har ingen grund att utgå ifrån och än så länge har ni inte haft några bevis alls på något som ni säger, medans vi hela tiden lagt upp motbevis. Ni är bara sura för att ni vet ni kommer åka på storstryk.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HATE
Side 2:
Tribes: PRP

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 1
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 88,017
Sida 2: 4,462
Skillnad: 83,555

chart





så ser läget ut just nu, få se hur det utvecklar sig har dock en magkänsla om att det inte kommer bli så mycket bättre för prp siffroro.....
 

DeletedUser

Guest
Nzzyy din lilla spjuver, vi har faktiskt krigat i ungefär 40 timmar nu :p

Side 1:
Tribes: HATE
Side 2:
Tribes: PRP

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 2
Skillnad: 22

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 172,618
Sida 2: 13,037
Skillnad: 159,581

chart
 

DeletedUser

Guest
Nzzyy din lilla spjuver, vi har faktiskt krigat i ungefär 40 timmar nu :p

Side 1:
Tribes: HATE
Side 2:
Tribes: PRP

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 2
Skillnad: 22

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 172,618
Sida 2: 13,037
Skillnad: 159,581

chart

I Bosnienkriget kallades väl detta massaker...? :)
 

DeletedUser

Guest
PRP - 1633 byar 55%
HATE - 1343 byar 45%

procentuell förlust för PRP de inlednande 48 timmarna: minus 1,3 % :rolleyes:

men helt klart en bra start för Hate i denna offensiven - 31 medlemmar har gemensamt lyckats plocka 22 byar fler än vad de tappat de inledande 48 timmarna.. Typ ett snitt på + 0,35 byar per spelare och dygn då alltså? :rolleyes: Men men - likväl ett plus -
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HATE
Side 2:
Tribes: PRP

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 1
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 73,269
Sida 2: 8,924
Skillnad: 64,345

chart



ingen av sidorna använder sina adlar till 100% men prp använder dem minst just nu men det kanske kommer snart?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HATE
Side 2:
Tribes: PRP

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 1
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 73,269
Sida 2: 8,924
Skillnad: 64,345

chart



ingen av sidorna använder sina adlar till 100% men prp använder dem minst just nu men det kanske kommer snart?

Det är ingen stats som någon sida för vara stolt över.
Minst vi i PRP men faktum är att det är en relativt liten förlust, 8 byar fram och tillbaka är ingenting.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är ingen stats som någon sida för vara stolt över.
Minst vi i PRP men faktum är att det är en relativt liten förlust, 8 byar fram och tillbaka är ingenting.



jag är ganska säker på att ni skulle ha varit mycket nöjda om det varit omvända siffror, men var bara lugn du vi kommer att adla fler byar från er blir kul att se var er smärtgräns ligger när det börjar svida att förlora byar efter som det inte gör det ännu enligt dig.
 

DeletedUser

Guest
jag är ganska säker på att ni skulle ha varit mycket nöjda om det varit omvända siffror, men var bara lugn du vi kommer att adla fler byar från er blir kul att se var er smärtgräns ligger när det börjar svida att förlora byar efter som det inte gör det ännu enligt dig.

Det svider att förlora byar för att man inte har några trupper kvar att deffa det med men om man har det men råkar missa adelståget så är det bara att köpa läget och adla tebax den.
 

DeletedUser

Guest
Det svider att förlora byar för att man inte har några trupper kvar att deffa det med men om man har det men råkar missa adelståget så är det bara att köpa läget och adla tebax den.

finna ord, dock bara ord och nästa inget som ses in game. som sagt mot 9byar så tar ni bara 1 inta direkt adal tillbaka i full skala....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp