Here it is, HATE vs. PRP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
HATE förklarar härmed krig mot PRP, detta på grund av bristande respekt under våra handlingar. Ni har hela tiden trampat oss på tårna och testat våra gränser och sedan förväntat er att vi ska följa er i ett koppel samt gett oss mängder av skit vi inte förtjänat. Förstår verkligen inte hur ni inte kunnat se det här komma. HATE i sig är produkten av en merge mellan VMLE, TLS och TWPHN. Alla tre är stammar som hyser ett stort hat emot er stam och kommer göra allt för att få bort er från kartan och på det sättet göra hela v.11 en tjänst.
Krigsförklaringen kom idag, attackerna kommer imorgon. Det här är för att slippa allt skitsnack om backstabbs som jag vet ni älskar så mycket. Sen känns det som överraskningsmomentet är en del vi har råd att stå över, en liten chans att stå emot vill vi ge er:D

Vi krigar inte för att vi älskar dem som står bakom oss, utan för att vi hatar dem som står framför oss. Detta för att skapa en plats där solen alltid lyser!
 

DeletedUser

Guest
5spänn på att dsal tröttnat på tw, eller "insett att folk inte spelar för att det e kul längre" .
Som alla andra fegisar gör när de smäller
 

DeletedUser

Guest
PRP med D-sal i spetsen står redo att möta era attacker.

MARCH OR DIE
 

DeletedUser

Guest
Stambeskrivning el sicko . Är det så vi ska ha TW? Att det är omogna killlar ursäktar kanske en del. Men denna typ av personliga påhopp hör knappast hemma i en lek på nätet. Imbecill vers gör det hela än mer sorgligt



Hate
Är en stam skapad för att hedra TW-historiens största hycklare:

DärSolenAldrigLyser

Må solen alltid lysa över ditt ruttna och uppblåsta ego.

....................................

Hatet förenar oss, Hatet renar oss.
Hatet får oss upp på morgonen, med hat lägger vi oss på kvällen.

Mot prp vandrar vi, ja prp klandrar vi.
För våra aggresiva känslor som vi så länge hållt inne.

Det enda som får oss att bättre må, är att denna stam borta få.

PRP är tomtar som skall förgöras, må våra krigstrummor alltid höras.

Snart är ni borta räkna era dagar, snart kommer ni få lyda under våra lagar

Må ni försöka tappert, ni ingen chans har.
Må hoppet försvinna, för inte kommer ni vinna.
 

DeletedUser

Guest
Stambeskrivning el sicko . Är det så vi ska ha TW? Att det är omogna killlar ursäktar kanske en del. Men denna typ av personliga påhopp hör knappast hemma i en lek på nätet. Imbecill vers gör det hela än mer sorgligt



Hate
Är en stam skapad för att hedra TW-historiens största hycklare:

DärSolenAldrigLyser

Må solen alltid lysa över ditt ruttna och uppblåsta ego.


Är det så allvarligt att skriva att nån är en hycklare med ett ruttet och uppblåst ego då? ^^

När man konstant predikar om heder men beter sig som han gjort så är man en hycklare, men whatever, om ni nu tar det så allvarligt så kan vi ta bort det :)
 

DeletedUser

Guest
När ni skriver att ni skickar anfallen imorn, vad menar ni då ?

Kommer attackerna nu och framåt eller har ni någon speciell tidpunkt imorn ?
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle vi läcka mer till er? Nöj er med den info ni fått.
Är inte allt för svårt att tyda
 

DeletedUser

Guest
Stambeskrivning el sicko . Är det så vi ska ha TW? Att det är omogna killlar ursäktar kanske en del. Men denna typ av personliga påhopp hör knappast hemma i en lek på nätet. Imbecill vers gör det hela än mer sorgligt



Hate
Är en stam skapad för att hedra TW-historiens största hycklare:

DärSolenAldrigLyser

Må solen alltid lysa över ditt ruttna och uppblåsta ego.

....................................

Hatet förenar oss, Hatet renar oss.
Hatet får oss upp på morgonen, med hat lägger vi oss på kvällen.

Mot prp vandrar vi, ja prp klandrar vi.
För våra aggresiva känslor som vi så länge hållt inne.

Det enda som får oss att bättre må, är att denna stam borta få.

PRP är tomtar som skall förgöras, må våra krigstrummor alltid höras.

Snart är ni borta räkna era dagar, snart kommer ni få lyda under våra lagar

Må ni försöka tappert, ni ingen chans har.
Må hoppet försvinna, för inte kommer ni vinna.

Ja det tycker jag absolut att vi ska. Tribalwars är ett strategiskt spel och att HATE valt att sätta fiendens ledare (dsal) som huvudtarget och hatobjekt kan ha fördelar på många olika sätt. Om du vill att jag ska förklara på vilka för dig, får du hosta upp en tjuga.
 

DeletedUser

Guest
Jamen då har jag ju rätt att säga "Skit ner dig lille vän, du är en uppblåst nolla med konstanta skitkommentarer på forumet" av rent strategiska skäl. Om du sedan vill veta om jag verkligen tycker så så kostar det mer än en ynken tjuga
 

DeletedUser

Guest
Gärna för mig. Dock har jag svårare att se fördelarna och dem strategiska planerna i ditt fall, jämfört med HATE
 

DeletedUser

Guest
Jamen då har jag ju rätt att säga "Skit ner dig lille vän, du är en uppblåst nolla med konstanta skitkommentarer på forumet" av rent strategiska skäl. Om du sedan vill veta om jag verkligen tycker så så kostar det mer än en ynken tjuga

Hur var det nu med personangrepp som ni var så känsliga med?

Eller är det vänligare att kalla någon för uppblåst nolla än hycklare?

Men det är väl som alltid med er, hyckleri ^^
 

DeletedUser

Guest
Kommer lägga ner all TW spel eftersom ett spel ska vara kul, har aldrig varit PRPs ledare aldrig varit tilltänkt, flera har reagerat på osmakligheten i detta och erfarna spelare har ej sett dess like, Känns mycket tråkigt att lägga ner spelet, men har aldrig accepterat sådant här tidigare och kommer inte börja nu, Tycker admin verkligen ska ta sig en funderare om detta är atmosfären som detta spel skall spelas i. Oförskämt och omoget är väl att starta i den lilla skalan och inser man inte detta ja..... säger ju mer om er än om mig....

Over and out

DärSolenAldrigLyser
 

DeletedUser

Guest
Hur var det nu med personangrepp som ni var så känsliga med?

Eller är det vänligare att kalla någon för uppblåst nolla än hycklare?

Men det är väl som alltid med er, hyckleri ^^

Absurt, du kan inte mena att du inte förstod poängen med detta inlägg? Inte konstigt att förhandlingar strandar med dig inblandad :awsm: För att förtydliga.... Det var ett hypotetiskt påstående som ville visa hur sjukt Sillens resonemang var. Sånt hör inte hemma på TW.

Strategin bakom ett sådant påstående hade f.ö varit helt logiskt..... Att förlöjliga en som bara pratat skit om ens stam... För att visa att den stammen inte tar skit.
 

DeletedUser

Guest
Tycker detta är löjligt från Hates sida.
Kan tåla att ni hade snackat skit om stammen (har ni ju redan gjort så...) .
Men att gå på en enskild individ på det sättet känns inte rätt.

Om man vill vinna ett internetspel till den grad att man är villig att ta till dessa medel så borde man nog villa Tw ett tag.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför alla reagerar så starkt mot HATE. Sådant här händer lite då och då,stammar skapas mot en spelare, men ingen reagerar för det är så små stammar. Men så fort en stor stam/spelare blir inblandad blir det ett jvla liv.
Låt HATE skriva vad de vill jag tycker inte att det är särskilt grovt.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför alla reagerar så starkt mot HATE. Sådant här händer lite då och då,stammar skapas mot en spelare, men ingen reagerar för det är så små stammar. Men så fort en stor stam/spelare blir inblandad blir det ett jvla liv.
Låt HATE skriva vad de vill jag tycker inte att det är särskilt grovt.

Nej jättegrovt är det inte men tydligen tillräkligt för att få D-sal att tappa glädjen för v11.

Dom släkte solen men övriga PRP kommer att kämpa vidare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp