Helvetenas Krig

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
I vilket fall som helst hoppas jag att det blir ett kul krig för båda sidor, att ni har lika kul som vi har med Pirate :)

KUL KRIG, ja för fan. Brännvin o krig är aldrig fel utan hur roligt som helst o passar varandra som handen i handsken.:)

Om den andra sidan (HH) har kul skiter jag högaktingsfullt i!
 

Gejken

Member
Reaktionspoäng
0
Det är faktiskt fel att ta bort DH-I från statsen... Tänk om alla stammar kickade ut sina inaktiva i en annan stam för att slippa att få minus-statistik :)

Låt oss säga att spelare x i Knight är inaktiv och ska internadlas men under ett krig blir adlad av stammen y. Borde inte det räknas med då? Stammen förlorar ju byar...

I vilket fall som helst hoppas jag att det blir ett kul krig för båda sidor, att ni har lika kul som vi har med Pirate :)

kul är det definitivt :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ehum, ställer om frågan då ... På vilket sätt har ditt April, April, din dumma sill med trådens syfte och göra? :confused:

Förövrigt ... Öka nu DH, har ni inte lärt era adlar och springa snabbare? :D :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ehum, ställer om frågan då ... På vilket sätt har ditt April, April, din dumma sill med trådens syfte och göra? :confused:

Förövrigt ... Öka nu DH, har ni inte lärt era adlar och springa snabbare? :D :cool:

Har att göra med att jag kommer aldrig kalla detta för ett krig när det rent utsagt gäller internadling och är ett ytterst dåligt aprilskämt.
Anledningen är att vi har 1/3 av stammens medlemmar för internadling och ytligare 1/3 som är inaktiva från och till som DH mycket väl vet om och så har vi fortfarande kriget mot Pirate kvar som inte är över, så då återstår 1/3 av stammen som är aktiva mot en stam som då är 8-10 gånger större än oss. ;)

Så vinner vi, så ska jag definitivt gå och köpa mig en Lott och kommer med all säkerhet vinna nästa storvinst. :D
Men vi ska nog allt se till så vi ger DH lite hål i tänderna när dom nu försöker ta sig en tugga av oss och kanske även en del magknip. :p
 

DeletedUser

Guest
Silke?
Inaktivitet kan väl inte betyda detsamma som att man är fridlyst?
Ett krig är ett krig oavsett om era medlemmar har slutat...

Sen fanns det tyvärr inte så mycket att välja på...Ni är trots allt den 4e största stammen och någon gång skall man ju få leva upp till sin placering. Om man ser det från vår sida så är det inget alternativ att anfalla en allierad, då återstod endast två realistiska motståndare. Den ena är "på riktigt" redan inblandad i det krig som du hänvisar till och därmed föll lotten på er..Känner jag er rätt så kommer ni dock att bjuda upp till bra mkt bättre motstånd än vad många här ger er credit för.
/m1ldo
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Silke?
Inaktivitet kan väl inte betyda detsamma som att man är fridlyst?
Ett krig är ett krig oavsett om era medlemmar har slutat...

Sen fanns det tyvärr inte så mycket att välja på...Ni är trots allt den 4e största stammen och någon gång skall man ju få leva upp till sin placering. Om man ser det från vår sida så är det inget alternativ att anfalla en allierad, då återstod endast två realistiska motståndare. Den ena är "på riktigt" redan inblandad i det krig som du hänvisar till och därmed föll lotten på er..Känner jag er rätt så kommer ni dock att bjuda upp till bra mkt bättre motstånd än vad många här ger er credit för.
/m1ldo

Måste bara ge credits till dig för bra spelande. Och kan säga att jag haft roligt under gårdags kvällen, natten och idag då jag krigat mot dig. Iof har jag failat lite väl många gånger, men det bjuder jag på. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ett tips till [HH], sluta internadla o sikta in er på motståndaren istället.... (Sorry DH, var tvungen för annars blir det ju inte ens roligt för er, nästan som att adla barbarians o det höjer ju inte spelkvalitén). Blir kul att se om 1/3 [HH] orkar kämpa emot nått eller om det liksom är kört redan ^^ :cool:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Passar väl inte bättre än att man döper om attackerna till vad de är värda, aight?

Tåg? WTF 5:15:19
TÅG? WTF 5:15:28
TÅG? WTF 5:15:35
TÅG? WTF 5:15:40
 

DeletedUser

Guest
Jag har skitkul tack vare en viss uppfinnare, länge sedan jag hade så här många inkommande på V1.
Lyfter på hatten för Oppfinnarjocke som ger motstånd borta i K57 :)
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Får följa MrR exempel och säga tack till:

nebuzzar
groll
M1ldo
krugerthea
Tar Valon
trolldeg
kruxet 22
MentalMidget och även Twilight ett tag.

som ser till så att jag har tillräckligt med incs för att ha roligt. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jag har skitkul tack vare en viss uppfinnare, länge sedan jag hade så här många inkommande på V1.
Lyfter på hatten för Oppfinnarjocke som ger motstånd borta i K57 :)

drick lita mer brännvin med dig :D

Var glad över att dom gör lite motstånd iaf. Själv mår man ju dåligt över att bara adla "barbs"!

Hellz för er blondiner som inte fattar :p
 

DeletedUser

Guest
drick lita mer brännvin med dig :D

Var glad över att dom gör lite motstånd iaf. Själv mår man ju dåligt över att bara adla "barbs"!

Hellz för er blondiner som inte fattar :p

Tro mig den här p¨åskhelgen ska sörplas mycket av det goda vilket kommer innebära att HH kommer få ett helvete så att säga ^^
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ja, det är väl väldigt roligt att adla inaktiva noobs som inte gör motstånd. Ni kanske ska lära er att tima och ge er på en stam som faktiskt kan försvara sig? Nu sitter vi här på två konto av 40 som deffar bort er.. Usch :p
 

DeletedUser

Guest
Det går bra att deffa bort oss ser jag:
Side 1:
Tribes: DH DH-I
Players:

Side 2:
Tribes: [HH]
Players:

Timeframe: 01/04/2010 00:00:00till02/04/2010 00:54:37


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 5
Skillnad: 52

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 514,709
Sida 2: 46,186
Skillnad: 468,523

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är väl väldigt roligt att adla inaktiva noobs som inte gör motstånd. Ni kanske ska lära er att tima och ge er på en stam som faktiskt kan försvara sig? Nu sitter vi här på två konto av 40 som deffar bort er.. Usch :p

Här påstår du att vi så duktigt adlar inaktiva noobs och att vi borde lära oss att tima.
Sen skryter du med att du är sitter på två konton som deffar bort oss.

Jobbigt att läsa eller..? :/

Förstod jag dig korrekt?

Om jag då gjort det så tycker jag du är jätteduktig men lite otrevlig mot resten av din stam när du kallar dem inaktiva noobs.
Sen att vi ska lära oss tima får jag väll svara med: det verkar inte behövas vårt riktiga anfall har ju inte kommit fram än och vi klarar ju ändå att plocka 57byar sen plockade ni tydligen tillbaka fem vilket är väldigt duktigt(2av dem var från DH-I eller var det tre? I vilket fall som helst så plockar ni av KÖkonton där) var det du som plockade tillbaka dem är du ju fenomenal :eek: denna mening stinker givetvis av ironi men det är ju svårt att förmedla i text ^^
Sen har Lufsen redan svarat på varför vi går på er, finns inget bättre mål än en topp fem stam som är inaktiv, inte vårt fel att ni är det btw.
De två spelare jag bråkar med verkar vara hyfsat aktiva och den ena av dem har fått sig en eloge också vilket han förtjänade :)
 
Topp