Helvetenas Krig

DeletedUser

Guest
Då är tiden inne att skapa ett rent helvete i världen. Vi kan inte dras med en stam som velar om man skall vara i himmelen eller helvetet. Vi anser att det bara skall finnas ETT helvete i världen och förklarar därmed krig mot stammen [HH] - Heaven and Hell. Framtiden får visa vem som hamnar i helvetet och vem som hamnar i himmelen efter detta krig.

Lufsen75
ledare DH - December in Hell
 

DeletedUser

Guest
=)

Oj detta kunde nog ingen räkna ut! får se hur dom klarar sig för en gångs skull utan Knight =)
 

DeletedUser

Guest
Elakt att sparka på en stam som redan ligger ner men lycka till mina blåa vänner
 

DeletedUser

Guest
Vi i DH har alltid roligt inget roligt att leka ensamt ju så full fart frammåt....
 

DeletedUser

Guest
Ser på förhand ut som ett avgjort slag, har inte sett någon vidare stridsanda eller skill i [HH] tidigare. Skulle bli förvånad om dom tar mer än 100 byar innan stammen är helt och hållet upplöst =)

Men men, lycka till båda sidor!
 

DeletedUser

Guest
Nu kom den förväntade krigsförklaringen mot HH :) Lycka till!
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas för DH's skull att HH bjuder upp till dans så att det blir ett skoj krig att delta i (och att följa)!

Finns inget tråkigare än när ena sidan splittras ganska omgående och sen bildar nya stammar åt höger och vänster!

Have fun ;)
 

Amplify

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas för DH's skull att HH bjuder upp till dans så att det blir ett skoj krig att delta i (och att följa)!

Finns inget tråkigare än när ena sidan splittras ganska omgående och sen bildar nya stammar åt höger och vänster!

Have fun ;)

Får väll göra mitt bästa då ;o
 

DeletedUser

Guest
För mig börjar inte kriget förrän om ca 200 timmar. Men då smäller det rejält!
 
Topp