Heder åt WCW

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
och vad om jag får fråga vet Wcw om fair play? :eek:

Nä förstod att svaret skulle bli det.
Men ser det lite som, ett kul spel vi kör och när reglerna följs så blir det ett onlinespel, så fort dessa förutsättningar sätts ur spel. Ja då blir det bara patetiskt.
Eller hur, jag kan vara jobbig i min konversation, det köper jag.
MEN spelar med öppna kort, inte som visa andra.
Kom igen nu spela som det är tänkt, inte med massa fulknep, bootar od.
Och framförallt förändra inte reglerna.
Jag brukar få banningar för alla mina inlägg.
Orättvist, ja det tycker jag.
Men om motståndaren sitter som övervakare av forumet, så vad är att vänta.
SKALL BLI KUL att se vad detta inlägg resulterar i.

OCH om all ni som spelar detta för att ni vill ha kul,roande mm. oavsett stam ser att detta inlägg är mitt sista så vet ni....
KRITIKT mot fel hål resulterar i ett försvinnande.
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Nä förstod att svaret skulle bli det.
Men ser det lite som, ett kul spel vi kör och när reglerna följs så blir det ett onlinespel, så fort dessa förutsättningar sätts ur spel. Ja då blir det bara patetiskt.
Eller hur, jag kan vara jobbig i min konversation, det köper jag.
MEN spelar med öppna kort, inte som visa andra.
Kom igen nu spela som det är tänkt, inte med massa fulknep, bootar od.
Och framförallt förändra inte reglerna.
Jag brukar få banningar för alla mina inlägg.
Orättvist, ja det tycker jag.
Men om motståndaren sitter som övervakare av forumet, så vad är att vänta.
SKALL BLI KUL att se vad detta inlägg resulterar i.

OCH om all ni som spelar detta för att ni vill ha kul,roande mm. oavsett stam ser att detta inlägg är mitt sista så vet ni....
KRITIKT mot fel hål resulterar i ett försvinnande.

Jag tror inte Moderatorn spelar på V3 Kolhed... det du blir bannad för är nog spam/offtopic om något skulle jag tro, har själv fått ett par tillsägelser om det förut :confused:

Men det var väl ett jävla gnällande... hur vore det att backa upp allt gnäll med lite fakta någon gång och inte bara gapa om att vi är "stora stygga vargen"?!?

Ja för det är verkligen vi som gnäller hela tiden... Just nu är det ni som är det största hotet och få ta smällen.. its as simple as that, har igentligen inget emot wcw förutom att ni tar upp halva kartan :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Men det var väl ett jävla gnällande... hur vore det att backa upp allt gnäll med lite fakta någon gång och inte bara gapa om att vi är "stora stygga vargen"?!?

Jadu, Dalezzad. Jag har massa fakta kring detta. WCW har inte kört med fairplay ska du veta. Nu tillhör du nWW-k och just den delen av WCW var inte speciellt stora eller på den tiden speciellt farliga. Dessutom skötte sig just nwcw-k ganska bra vad jag vet. Mellan tiden från mitt frånfall från V3 tills nu kan jag dock inte svara för eftersom jag inte var aktiv.

Nu är det iofs länge sen, men WCW har inte alltid varit den rakaste och ärligaste stammen.
Dock tänker jag inte ta upp allt här. Men kan skicka privat meddelande och ge dig en liten historielektion.. ;)

Nu handlar ju tråden faktiskt inte om det. Och jag ska återigen ge er en ryggdunk coh återigen säga att ni sköter er förbannat bra hittils i kriget.

Kriget börjar nu närma sig ett status quo och nöt kriget börjar på riktigt. Båda sidor tar mindre antal byar och ställningskriget är i full fart.
Det är nu uthålligheten och ren mattematik kommer ta över i vem som kommer "vinna" kriget.

Helt enkelt den sidan med mst off och störst uthållighet kommer att mala den andra sidan. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är hedervärt att K nu har uppnått 300.000.000 poäng trots att nästan hela världen krigar mot dem.

Respekt!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är hedervärt att K nu har uppnått 300.000.000 poäng trots att nästan hela världen krigar mot dem.

Respekt!

ja precis sen ringde väckarklockan och du vakna ur drömmen =)

mer eller mindre K stammen vs stribe , stribe kriga själv under 5 veckor mot något som var otroligt mycke större (vet je hur stor skillnad på den tiden) mens tor var den , stribe tappa byar men höll iaf emot

men märks väl hur stabil K är när MA är borta DÅ har dom hela världen emot sig , idag har dom över 100% mer i poäng än sina egentliga fiender
 

DeletedUser

Guest
är det heder att dumpa av sina spelare uppe i k13? inte konstigt att statsen kan se så konstiga ut när de rycker ur wcw's flagga med stång och allt ur marken uppe i byarna på k13 :rolleyes:


spirit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska WCW gråta om att dom blir gangbangade för en gångs skull? fniss ;)
 

DeletedUser

Guest
ja precis sen ringde väckarklockan och du vakna ur drömmen =)

mer eller mindre K stammen vs stribe , stribe kriga själv under 5 veckor mot något som var otroligt mycke större (vet je hur stor skillnad på den tiden) mens tor var den , stribe tappa byar men höll iaf emot

men märks väl hur stabil K är när MA är borta DÅ har dom hela världen emot sig , idag har dom över 100% mer i poäng än sina egentliga fiender

Du är så underbart bitter Peterinas ;)

Objektiv fakta: K-stammen har numera över 300.000.000 poäng.

Personligen tycker jag att det en bra prestation oavsett vem som gangbangar vem och hur mycket Peterinas än gråter i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Precis och K stammen har väl slagit rekord i V3 nu på bannade spelare elelr hur är det med king joppen ?
vad bevisar det då? fusk spel och bann o sen tala sig ur det , är andra gången han är bannad , sen finns det mer märkliga händelser men det ligger på annat bord än här

varför är han bannad?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Vad jag minns så knaprade inte WCW på Tjekan utan snarare tvärtom och tvingade WCW att som vanligt hota & rekrytera in en ny stam så fort Tjekan krossade en systerstam till WCW. När detta hela tiden fortsatte tröttnade de flesta i Tjekan på att kriga mot WCW eftersom dessa inte krigade till sig fler byar, således begick större delen av Tjekan seppuku. Dessutom låg Tjekan på toprank och var hyffsat ohotade i den positionen. Jag är ganska övertygad om att skulle Tjekan fortsatt, så hade världsbilden idag sett annorlunda ut och antagligen hade det varit Tjekan som blivit gangbangade av hela världen istället.

Vad det beträffar WCW generella kunnande och varför jag personligen inte anser dem vara bra är WCWs ineffektivitet.
Dessa Zergling anfall som görs kostar mer off än nödvändigt. Synchroniserade anfall och stora sådana knäcker helt enkelt snabbare spelare och fler byar tas för mindre trupper och tid. Jag har sett WCWs anfall förut och ser dem idag. Ingenting har förändrats, ingen utveckling har skett.
Dock påstår jag inte att alla andra stammar är nödvändigtvis bättre. Men för min del har jag bara sett Corian (Läääääänge sen) och WCW anfalla.
Corians anfall var mycket effektivare och jag tappade på den tiden fler byar till Corian än vad jag gjorde till WCW i förhållande till antalet anfall.

Dock vill jag berömma hela WCW sfären för att ni håller en sån god kämparvilja och laganda uppe. Det talar för er och kompenserar för andra svagheter.
Tyvärr tror jag inte att det kommer att hjälpa i det långa loppet, då motståndet mot er är överväldigande.
Men det hindrar ju inte att WCW helt enkelt kämpar till sista man. Det går ju att kämpa länge och överleva ett bra tag innan allt brakar samman.
Vore synd om det gjordes enkelt för världen att krossa WCW.

Statestiken mot tjeckan hann faktiskt vända och vi började ta tillbaka byar..
och så var det slut på det roliga!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
ja precis sen ringde väckarklockan och du vakna ur drömmen =)

mer eller mindre K stammen vs stribe , stribe kriga själv under 5 veckor mot något som var otroligt mycke större (vet je hur stor skillnad på den tiden) mens tor var den , stribe tappa byar men höll iaf emot

men märks väl hur stabil K är när MA är borta DÅ har dom hela världen emot sig , idag har dom över 100% mer i poäng än sina egentliga fiender

stribe ja, slogs med en del av nWCW-Ks spelare i söder..
stribe en stam som är mästare på att skicka fejk i hundratal för varje skarp attack!
 

DeletedUser

Guest
ja det är mycke som är konstigt . vissa blir bannad för att ha delad internet uppkoppling , vissa blir bannade gång på gång men får fortsätta spela så håller med om att ibland är det märkligt , finns mer saker med men det hör inte hit
 

DeletedUser

Guest
stribe ja, slogs med en del av nWCW-Ks spelare i söder..
stribe en stam som är mästare på att skicka fejk i hundratal för varje skarp attack!

tänk att jag ser ett mönster där =) , samt att vissa älskar att anfall utan bräckor enbart för att spara ett par timmar

men om du inte visste det så ingår fejk i spelet , men det måste du ju veta?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
tänk att jag ser ett mönster där =) , samt att vissa älskar att anfall utan bräckor enbart för att spara ett par timmar

men om du inte visste det så ingår fejk i spelet , men det måste du ju veta?

Petrinas..
du tycker om att vara sedd!?
Du är sedd men ibland kanske bra att hålla mathålet stängt..
 

DeletedUser

Guest
peterinas heter jag tack och förklara gärna varför jag ska vara tyst , ge mig en bra och utförlig förklaring så ska jag vara tyst

gärna en anledning med tack
 

DeletedUser

Guest
peterinas heter jag tack och förklara gärna varför jag ska vara tyst , ge mig en bra och utförlig förklaring så ska jag vara tyst

gärna en anledning med tack

För att de flesta kan hålla med om att du har en dryg personlighet vilket man märker av att läsa dina svar. Jag säger det här som en neutral åskådare, har inget emot wcw, stribe eller någon annan stam, tycker bara att du bör visa dig mindre än du gör om du ändå ska skämma ut dig.
 
Topp