Heder åt WCW

Dogsoldier

New Member
Reaktionspoäng
0
Man blir både imponerad och konfunderad över det krig som pågår på värld 3. Imponerad över att WCW med sin skicklighet håller alla "gam"- stammar stångna. Konfunderad över att innan hedervärda stammar tillämpar den fega taktiken "alla på en". Många av de spelare man ser figurera i "gam"-stammarna har man innan lärt känna som schyssta spelare. Men man undrar vad som hänt. Upprinnelsen var ett krig med MASH inblandat från början, sedan har tydligen -ST2-, LCN, Corian med flera tagit ställning för dem. MASH var på väg att vika ner sig i det kriget, var det en räddningsoperation för denna "gamla" stam eller vad är anledningen till att alla är Emot WcW.
 

DeletedUser

Guest
Man blir både imponerad och konfunderad över det krig som pågår på värld 3. Imponerad över att WCW med sin skicklighet håller alla "gam"- stammar stångna. Konfunderad över att innan hedervärda stammar tillämpar den fega taktiken "alla på en". Många av de spelare man ser figurera i "gam"-stammarna har man innan lärt känna som schyssta spelare. Men man undrar vad som hänt. Upprinnelsen var ett krig med MASH inblandat från början, sedan har tydligen -ST2-, LCN, Corian med flera tagit ställning för dem. MASH var på väg att vika ner sig i det kriget, var det en räddningsoperation för denna "gamla" stam eller vad är anledningen till att alla är Emot WcW.


känns som GZ är i farten igen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vänta lite nu... har inte wcw själva gangat som f*n tidigare? Men nu när det är tvärtom så är det hemskt fult att ganga och man blir kallad för 'gam' om man gör det?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
:) Bara ler..
Tack för en annan vinkel på kriget..

Sedan är det ju så att wcw har inte alltid varit wcw, minns tjeckan med alla sina torpedstammar som attackerade oss från alla håll och delade oss i två delar, ett rött hav. Över det havet hade vi spelare som adlade sig över för att kunna fortsätta att spela..
Jag, von Darkmoor, Single Malt, Linje15 etc..
Vi som stal barbarbyar i K15 och skulle bort för det..
sedan vände det efter månader och vi började knappra på tjeckan och de gick och gjorde kamikaze, mycket smart drag, för nu ser det för alltid ut som att de skulle vinna på v3..
Numera är det bara de elaka och okunniga tw:spelande wcw som ska bort.
Egentligen skulle jag vilja veta vad som gjorde att vi anses som dåliga spelare? Vi har god sammanhållning, aktiva spelare och en enorm stridsvilja. Det måste ändå vara bra kvalitér, eller?
 

DeletedUser

Guest
Nästan mer onödigt än vad jag brukar skriva. Ni blev för stora feta och ivägen. Adla adla adla... xD
 

DeletedUser

Guest
Precis och K stammen har väl slagit rekord i V3 nu på bannade spelare elelr hur är det med king joppen ?
vad bevisar det då? fusk spel och bann o sen tala sig ur det , är andra gången han är bannad , sen finns det mer märkliga händelser men det ligger på annat bord än här
 

DeletedUser

Guest
Jag undrade om din konstiga kommentar Frälsaren var samma sak som att nWCW-K var dåliga på TW?
Så det är du som får motivera ditt svar!

Jag har i spelet inte stött på en enda nWCW-K spelare. Dock många från MA. Och det är väl varierande kvalité tycker jag, vilket det alltid är. Vissa kan man plocka byar av ganska lätt. Andra är det svårare. Jag vill ge beröm till GZ då han är den spelare som givit mig mest motstånd och spelglädje.
 

DeletedUser

Guest
:) Bara ler..
Tack för en annan vinkel på kriget..

Sedan är det ju så att wcw har inte alltid varit wcw, minns tjeckan med alla sina torpedstammar som attackerade oss från alla håll och delade oss i två delar, ett rött hav. Över det havet hade vi spelare som adlade sig över för att kunna fortsätta att spela..
Jag, von Darkmoor, Single Malt, Linje15 etc..
Vi som stal barbarbyar i K15 och skulle bort för det..
sedan vände det efter månader och vi började knappra på tjeckan och de gick och gjorde kamikaze, mycket smart drag, för nu ser det för alltid ut som att de skulle vinna på v3..
Numera är det bara de elaka och okunniga tw:spelande wcw som ska bort.
Egentligen skulle jag vilja veta vad som gjorde att vi anses som dåliga spelare? Vi har god sammanhållning, aktiva spelare och en enorm stridsvilja. Det måste ändå vara bra kvalitér, eller?

Vad jag minns så knaprade inte WCW på Tjekan utan snarare tvärtom och tvingade WCW att som vanligt hota & rekrytera in en ny stam så fort Tjekan krossade en systerstam till WCW. När detta hela tiden fortsatte tröttnade de flesta i Tjekan på att kriga mot WCW eftersom dessa inte krigade till sig fler byar, således begick större delen av Tjekan seppuku. Dessutom låg Tjekan på toprank och var hyffsat ohotade i den positionen. Jag är ganska övertygad om att skulle Tjekan fortsatt, så hade världsbilden idag sett annorlunda ut och antagligen hade det varit Tjekan som blivit gangbangade av hela världen istället.

Vad det beträffar WCW generella kunnande och varför jag personligen inte anser dem vara bra är WCWs ineffektivitet.
Dessa Zergling anfall som görs kostar mer off än nödvändigt. Synchroniserade anfall och stora sådana knäcker helt enkelt snabbare spelare och fler byar tas för mindre trupper och tid. Jag har sett WCWs anfall förut och ser dem idag. Ingenting har förändrats, ingen utveckling har skett.
Dock påstår jag inte att alla andra stammar är nödvändigtvis bättre. Men för min del har jag bara sett Corian (Läääääänge sen) och WCW anfalla.
Corians anfall var mycket effektivare och jag tappade på den tiden fler byar till Corian än vad jag gjorde till WCW i förhållande till antalet anfall.

Dock vill jag berömma hela WCW sfären för att ni håller en sån god kämparvilja och laganda uppe. Det talar för er och kompenserar för andra svagheter.
Tyvärr tror jag inte att det kommer att hjälpa i det långa loppet, då motståndet mot er är överväldigande.
Men det hindrar ju inte att WCW helt enkelt kämpar till sista man. Det går ju att kämpa länge och överleva ett bra tag innan allt brakar samman.
Vore synd om det gjordes enkelt för världen att krossa WCW.
 

DeletedUser

Guest
Tack som fan! Hoppas detta hjälper! Ok, nu ska vi inte gå för OT. Måste skriva nåt OnT... Hmmm...

Japp! Ni gör ett bra jobb WCW! Hoppas det kriget blir fortsatt kul och inspirerande!
 

DeletedUser

Guest
känns som GZ är i farten igen:rolleyes:

Haha, nej du. denna gång har jag inget med saken att göra!

Nu är det så att jag spelar i WCW, men jag lixom många andra tycker faktiskt vi gör ett helt ok jobb, med tanke på de förutsättningar vi har. Tänk dig själv att vakna upp en söndagsmorgon, bakis, och logga in på TW och konstatera: rött rött rött rött rött överallt=)

Har aldrig haft så kul som under denna tid!

Jag vill även ge beröm till några av mina fiender som är duktiga, och framförallt gör mig sällskap under de ensamma nätterna: Woody74, Disturbia, simmaren-victor, djungelkillen, excider1, m,m. Roliga och duktiga spelare! Jag tycker vi fortsätter ha kul tillsammans=)

Vi ses på slagfältet!!
 

DeletedUser

Guest
Vad det beträffar WCW generella kunnande och varför jag personligen inte anser dem vara bra är WCWs ineffektivitet.
Dessa Zergling anfall som görs kostar mer off än nödvändigt. Synchroniserade anfall och stora sådana knäcker helt enkelt snabbare spelare och fler byar tas för mindre trupper och tid. Jag har sett WCWs anfall förut och ser dem idag. Ingenting har förändrats, ingen utveckling har skett.
Dock påstår jag inte att alla andra stammar är nödvändigtvis bättre. Men för min del har jag bara sett Corian (Läääääänge sen) och WCW anfalla.
Corians anfall var mycket effektivare och jag tappade på den tiden fler byar till Corian än vad jag gjorde till WCW i förhållande till antalet anfall.

Just nu finns det absolut ingen större anledning till att koordinera som du pratar om. Men i början av kriget när vi gick på MASH som vi har all respekt för hade vi mycket större planering. Kort och gott, man gör det inte jobbigare än nödvändigt beroende på motstånd. Nu har vi bara lagt i en lågväxel som vi nöter på med och tro mig det kommer fortsätta i den farten utan uppehåll med vissa inslag av intensitet tills en viss stam är borta, väck och bara ett minne blott!
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Som spelare i MASH sedan krigets början (även tiden före men det har noll betydelse i sammanhanget) kan jag bara hålla med om en hel del heder åt wcw.

Jag är fullt medveten om att det kan låta som att jag bytt åsikt men då jag tidigare spydde galla var detta riktat mot vissa ur ledningen till wcw som ljög ihop historier till varför hela wcw-familjen hoppade på MASH då det inte behövs annat skäl än att dom ville kriga mot oss.
Däremot är många enskilda spelare både duktiga och framför allt envetna spelare.
Trevliga kan jag inte bedömma då jag inte orkar prata med fienden då min tid är begränsad och jag helst vill slippa attackera folk jag pratar med och som är trevliga.(jag är för blödig)

Sug i er för det här kommer vara enda gången jag säger något positivt om wcw ( i ev, kommande inlägg kallade wc ) då jag helst vill avhumanisera mina fiender då det då känns mer moraliskt rätt att slakta en fiende man inte ser som en mänsklig varelse utan som ett odjur som ska utrotas från världen:)
 

DeletedUser

Guest
Som spelare i MASH sedan krigets början (även tiden före men det har noll betydelse i sammanhanget) kan jag bara hålla med om en hel del heder åt wcw.

Jag är fullt medveten om att det kan låta som att jag bytt åsikt men då jag tidigare spydde galla var detta riktat mot vissa ur ledningen till wcw som ljög ihop historier till varför hela wcw-familjen hoppade på MASH då det inte behövs annat skäl än att dom ville kriga mot oss.
Däremot är många enskilda spelare både duktiga och framför allt envetna spelare.
Trevliga kan jag inte bedömma då jag inte orkar prata med fienden då min tid är begränsad och jag helst vill slippa attackera folk jag pratar med och som är trevliga.(jag är för blödig)

Sug i er för det här kommer vara enda gången jag säger något positivt om wcw ( i ev, kommande inlägg kallade wc ) då jag helst vill avhumanisera mina fiender då det då känns mer moraliskt rätt att slakta en fiende man inte ser som en mänsklig varelse utan som ett odjur som ska utrotas från världen:)

Får väl tacka och bocka för detta då=)
ibland är det kul läsning på forumet och det får man tacka för.
 

DeletedUser

Guest
Man blir både imponerad och konfunderad över det krig som pågår på värld 3. Imponerad över att WCW med sin skicklighet håller alla "gam"- stammar stångna. Konfunderad över att innan hedervärda stammar tillämpar den fega taktiken "alla på en". Många av de spelare man ser figurera i "gam"-stammarna har man innan lärt känna som schyssta spelare. Men man undrar vad som hänt. Upprinnelsen var ett krig med MASH inblandat från början, sedan har tydligen -ST2-, LCN, Corian med flera tagit ställning för dem. MASH var på väg att vika ner sig i det kriget, var det en räddningsoperation för denna "gamla" stam eller vad är anledningen till att alla är Emot WcW.

Vänta nu wcw stammen som blivit stor på att ganga, blir nu själv gangade och då är de anfallade stammarna gamar?
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
2 saker jag tycker är lite roligt med detta så fort wcw blir anfallna blir alla andra gamar och 2 är att Dogsoldier regade idag och har gjort ett inlägg vilket är detta smakar wcw
 
Topp