Hallå där stammar NordVäst. Vi måste slå tillbaka kryddstammen

DeletedUser

Guest
Ja, det var därför jag var tvungen att avsluta kontot innan nån på allvar lyckades adla mina byar.

Din plan att köra över WCW när du satt i -ST- och var övermodig verkar ha fallit ??? nej, just det ja.. Du flydde ju till nWCWma.

ja du avsluta kontot och ploppa upp på annat konto i annan stam =) läre du gå undercover för att kunna spela ?

japp jag flydde för jag var rädd för ? hmmm ja du vad var jag rädd för LoL
 

DeletedUser

Guest
ja du avsluta kontot och ploppa upp på annat konto i annan stam =) läre du gå undercover för att kunna spela ?

japp jag flydde för jag var rädd för ? hmmm ja du vad var jag rädd för LoL

Och jag flydde från vad ???
Efter att ha dödat Corians och WCW trupper hur länge som helst tror jag knappast att jag hade mycket att vara rädd för. Dock ledsnade jag lite på hur dåligt ni anföll (Gäller ej Corian) och det blev långtråkigt att slakta era dock så tappra försök med adelståg på 112h och 30 talet anfall från samma by osv osv osv, listan kan göras oändlig. Det tog bara tid och dessutom var det roligt att återigen få retas med er. Gud så ni skriker flykting högt. NMåt positivt iaf: Fick ett bättre läge nu för att adla ut dig... MVAHAHAHAHA !!! ;)

Fast det verkar inte gå så bra för dig eller WCW ???
Man tycker ju att efter 33 offbyar så borde man ta sig igenom, eller ???

Mycket skurande av murar i Fred nu.
Blodigt och kladdigt.

Säger det fortfarande... WCW är kassa, kommer alltid förbli kassa.
Dock har ni några bra spelare, men over-all suger ni. Vilket ni bevisar om & om igen. Eftersom ni hela tiden måste ta in fler och fler med er. Det bevisar inte diplomatiska kunskaper, bara att ni inte klarar av nåt själva.
Vilket i sig är grunden för en familjestam.

Corian, ni hade i alla fall lite skills tills ni började leka utbytar lag med WCW & skaffade er systerstammar och även ni föll med näsan först in i det stinkande familjestams träsket. Tråkigt att se en så stabil stam falla ur på det sättet.

Jag tror WCW sfären förr eller senare kommer tillsammans med Corian falla pladask med Peterinas här ute i externa med sina personangrepp och flitigt användande av tickets.

Tyvärr så är detta min bestämda åsikt och kommer vara det vad ni än hittar på eller säger.
 

DeletedUser

Guest
Och jag flydde från vad ???
Efter att ha dödat Corians och WCW trupper hur länge som helst tror jag knappast att jag hade mycket att vara rädd för. Dock ledsnade jag lite på hur dåligt ni anföll (Gäller ej Corian) och det blev långtråkigt att slakta era dock så tappra försök med adelståg på 112h och 30 talet anfall från samma by osv osv osv, listan kan göras oändlig. Det tog bara tid och dessutom var det roligt att återigen få retas med er. Gud så ni skriker flykting högt. NMåt positivt iaf: Fick ett bättre läge nu för att adla ut dig... MVAHAHAHAHA !!! ;)

Fast det verkar inte gå så bra för dig eller WCW ???
Man tycker ju att efter 33 offbyar så borde man ta sig igenom, eller ???

Mycket skurande av murar i Fred nu.
Blodigt och kladdigt.

Säger det fortfarande... WCW är kassa, kommer alltid förbli kassa.
Dock har ni några bra spelare, men over-all suger ni. Vilket ni bevisar om & om igen. Eftersom ni hela tiden måste ta in fler och fler med er. Det bevisar inte diplomatiska kunskaper, bara att ni inte klarar av nåt själva.
Vilket i sig är grunden för en familjestam.

Corian, ni hade i alla fall lite skills tills ni började leka utbytar lag med WCW & skaffade er systerstammar och även ni föll med näsan först in i det stinkande familjestams träsket. Tråkigt att se en så stabil stam falla ur på det sättet.

Jag tror WCW sfären förr eller senare kommer tillsammans med Corian falla pladask med Peterinas här ute i externa med sina personangrepp och flitigt användande av tickets.

Tyvärr så är detta min bestämda åsikt och kommer vara det vad ni än hittar på eller säger.

undrar varför jag ser dig i mig =)

33 byar ? jag fick rappoter på 31 , lär dig isf räkna innan du yttrar dig

och japp jag skicka iaf rens =) bara roligt att skicka lite medans du fega ut o GOTH och lära gömma dig under falskt nick eller ja falskt och falskt när jag vet vad ni heter och i vilken stam =)
 

DeletedUser

Guest
aaaaaaaaaaahhahahahah deus du är bra rolig , du är lika underhållande varje gång med dina inlägg :)

flyktingen som skriker att alla andra är värdelösa hela tiden , hur många stammar ska du fly till :)

så sitter du på nytt konto då du inte klarar av att behålla dina byar k 23 , du flyr som en hund

sen så sitter du och bekyller wcw för att ropa efter andra stammar mot FRED

vill du att jag lägger upp alla brev ifrån alla olika stammar där eran ledare i FRED ropar efter andra stammar , kan lova dig att jag har ett antal

nej fortsätt att gömma dig och fly det är du bra på :)
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
Man borde nog ta och göra som Mr. P (a.k.a TW-forum polisen) brukar göra; och rapportera hela bunten för off topic. Vi kan ju börja med just Mr. P :)
 

DeletedUser

Guest
aaaaaaaaaaahhahahahah deus du är bra rolig , du är lika underhållande varje gång med dina inlägg :)

flyktingen som skriker att alla andra är värdelösa hela tiden , hur många stammar ska du fly till :)

så sitter du på nytt konto då du inte klarar av att behålla dina byar k 23 , du flyr som en hund

sen så sitter du och bekyller wcw för att ropa efter andra stammar mot FRED

vill du att jag lägger upp alla brev ifrån alla olika stammar där eran ledare i FRED ropar efter andra stammar , kan lova dig att jag har ett antal

nej fortsätt att gömma dig och fly det är du bra på :)

Fast WCW suger ju likt förbannat... Ni är dåliga... Bara att inse, pojkar.
Ni kommer att bli krossade som små insekter, sanna mina ord.
För ni mergar hit och dit, låter medlemmar hoppa stammar fram och tillbaka.
Er krigföring består i mestadels att antingen ta upp stammar i er familj.. *lol*
Bara det är ju skratt retande.. Eller så hoppar ni på mycket mindre stammar än er själva. Nu har ni trots allt gett er på en stam som kommer spöa skiten ur er. Var det inte du som snacka om fair fight ???
Sen ropar ni in stam efter stam som ska hjälpa er.
Och om nu ledaren för Fred tycker att oddsen borde jämnas ut är väl det inget konstigt alls ??? Det är ju ni (zerglings) som inte reder ut kriget själva..
Fred har redan visat att de hanterar det själva.
 

DeletedUser

Guest
Schmee.... är du ett gammalt livetroll från väst?
Trollet Schmee sprang runt på prärierna i WoW för ett par år sedan och kastade isbollar på omgivningen...

Ha!Ha!Ha!Schmee angående ditt inlägg om att coriander och nwcw inte kunde expandera för att stammar var ivägen så är det helt om bakfoten du tänker att alla stammar är dina vänner och att coriander och nwcw är ensamma men där har du fel en flykting som du liter nog ingen på.Sedan att du och deusmicha har tagit er vatten över huvudet kan ju alla se.Sedan att du blivit ny ledare för Fred och skriver krigsförklaringar var nått nytt.

Jepp precis. Jag satt där blåögd som jag är och knappade naivt på tangentbordet när jag skrev mina inlägg. Jag är besviken på alla andra stammar som inte förstod mina mycket ärliga avsikter...

härligt med glass .....:D...hehe..
Jepp, jag hade frysen full. Tsk Tsk, nåja vi får ta det en annan gång...
 

DeletedUser

Guest
corian VS VVV = nytt krig

corian VS VVV enl en ny post.


då är det väl dags att återuppliva denna tråden igen? ;)

Återigen ger sig corian på en annan stam (vvv) denna gång med förevändingen att man jagar flyktingar..

Otroligt att de flesta "små stammar" dansar efter corians pipa och inte gör uppror.

I NV har vi senaste veckorna sett massor av ministammar lägga sig som dörmattor för corians minsta vink och detta är väl förståligt alla vill ju överleva. Men TW är ett krigsspel och vi anser att det är bättre att kriga och bli utslagen än att spela sim city och lyda imperilaisterna i corian.


GÖR UPPROR stammar i NV! Corians sak är INTE ER!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
corian VS VVV enl en ny post.


då är det väl dags att återuppliva denna tråden igen? ;)

Återigen ger sig corian på en annan stam (vvv) denna gång med förevändingen att man jagar flyktingar..

Otroligt att de flesta "små stammar" dansar efter corians pipa och inte gör uppror.

I NV har vi senaste veckorna sett massor av ministammar lägga sig som dörmattor för corians minsta vink och detta är väl förståligt alla vill ju överleva. Men TW är ett krigsspel och vi anser att det är bättre att kriga och bli utslagen än att spela sim city och lyda imperilaisterna i corian.


GÖR UPPROR stammar i NV! Corians sak är INTE ER!

Hmm var de inte på tal om att goth,sen var de nästa stam i nv? nej oj fan, no nu`? jasså, corian håller sitt ord då ;)

Där ser man vilka som har fel
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, de lärde Goth sig iaf :D

Vi var lite över 40 pers i GOTH. Corian var också 40 innan dem börjar massrekryta. Tycker GOTH klara sig väldigt bra mot 10 gånger så många byar. Corian har bara gått på mindre stammar än så länge, så det är svårt att säga om dem är bra på att kriga.

För Tjekan slakta dem så hade Corian inget att säga emot...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi var lite över 40 pers i GOTH. Corian var också 40 innan dem börjar massrekryta. Tycker GOTH klara sig väldigt bra mot 10 gånger så många byar. Corian har bara gått på mindre stammar än så länge, så det är svårt att säga om dem är bra på att kriga.

För Tjekan slakta dem så hade Corian inget att säga emot...

Dedär stämmer inte så jättebra. Vart låg Goth från dag 1? k34-k33. De flyttade nordväst ut. klart som fan de är lättare att hålla emot på 20 h avstånd. Tror ja alla förstår.

Tjekan och goth krigade mot corian, från 2 håll. klart som fan de vinner då, speciellt om tjekan är större...

Hursomhelst verkar NV stammarna valt rätt sida ;)
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Dedär stämmer inte så jättebra. Vart låg Goth från dag 1? k34-k33. De flyttade nordväst ut. klart som fan de är lättare att hålla emot på 20 h avstånd. Tror ja alla förstår.

Tjekan och goth krigade mot corian, från 2 håll. klart som fan de vinner då, speciellt om tjekan är större...

Hursomhelst verkar NV stammarna valt rätt sida ;)

Nog har dem valt rätt sida om dem vill bli slaktade...
 

DeletedUser

Guest
Hmm var de inte på tal om att goth,sen var de nästa stam i nv? nej oj fan, no nu`? jasså, corian håller sitt ord då ;)

Där ser man vilka som har fel

Nu missar du dock att välldigt få av GOTH ursprungsmedlemmar är kvar...
De sitter nu i Fred.. Ingen som lade märke till det kanske ??? *lol*
Medans vägglössen och köttskallarna i WCW i sin storhet trodde dem slog GOTH mergade GOTH mer eller mindre in i Fred. Resten av spelarna som stannade kvar, har ju visat vilka det var, eller hur ???

Förutom vissa undantag då, ni vet vilka ni är. =)

Sen är det ju lika roligt att se dig brösta dig här, henke...
Utadlad två ggr i rad i V3... Bra jobbat... ;)
 
Topp