Hallå där stammar NordVäst. Vi måste slå tillbaka kryddstammen

DeletedUser

Guest
Det ser ut som att ledningen i GOTH har förstått vad de gett sig in på och flytt till FRED. Största spelaren i GOTH har blivit bannad och som det ser ut nu så är det mestadels fd Raven som är Goth nu.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag älskar spekulationer :)

Vad menar du med det?
Deus och Aeon har lämnat GOTH och gått till Fred istället. Det är inga spekulationer utan ren fakta.
Vedboden (GOTHs största spelare) är bannad. Inte heller någon spekulation utan ren fakta.
Flertalet av de spelare som är kvar i GOTH nu är fd medlemmar i Ravenwood. Däribland Schmee, Snyggve, Lillskiten, Dööden, Biffen81, jpny med flera. Spekulation? Icke!
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
miniswe, du kommer nu att få se ett mer effektivt motstånd. Var så säker. ;


By the way, glöm inte mig. fd DC:F medlem!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
hehe, kryddstammen vinner woohooo.

To bad for Goth? :)

hmm har en kännsla detta har hänt förut, men goth kom tebax. Undras vilken kontinent de blir denna ljuvliga gång :D
 

DeletedUser

Guest
ja vissa har ju en förmåga att dra svansen mellan benen o sticka när krigen går igång , sen kommer dom tillbaka o sen drar igen när krigen kommer igång

har ett talessätt för såna =)

käften och bakbenen =)

snackar en massa o sen när det hettar till drar man som en avlöning


min personliga åsikt och har inget med stammen att göra
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
ja vissa har ju en förmåga att dra svansen mellan benen o sticka när krigen går igång , sen kommer dom tillbaka o sen drar igen när krigen kommer igång

har ett talessätt för såna =)

käften och bakbenen =)

snackar en massa o sen när det hettar till drar man som en avlöning


min personliga åsikt och har inget med stammen att göra

Du kommer nog att få svälja dina egna ord, var så säker. :)
Nu när vi är färre så är vi mer effektiva.
 

DeletedUser

Guest
Jag kanske har mest poäng i GOTH, men jag är en dålig spelare, Sim City ni vet.

Är jag bannad? :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kanske har mest poäng i GOTH, men jag är en dålig spelare, Sim City ni vet.

Är jag bannad? :)

Woooh! Go vedboden! Jag vet inte vem du är eller hur bra du är, men nogfan har du ett av de häftigaste nicken på TW. Jag bara älskar att chanta go ve'bon'! go ve'bon'! go ve'bon'!

Woooh! (Rick Flair för er som undrar)
 

DeletedUser

Guest
Kryddstammen får som de vill?

Dog denna tråd ut? Har kryddstammen fått sista ordet?
 

general vårtsvin

New Member
Reaktionspoäng
0
Ha!Ha!Ha!Schmee angående ditt inlägg om att coriander och nwcw inte kunde expandera för att stammar var ivägen så är det helt om bakfoten du tänker att alla stammar är dina vänner och att coriander och nwcw är ensamma men där har du fel en flykting som du liter nog ingen på.Sedan att du och deusmicha har tagit er vatten över huvudet kan ju alla se.Sedan att du blivit ny ledare för Fred och skriver krigsförklaringar var nått nytt.
 

DeletedUser

Guest
Schmee finns inte kvar på v3 och jag måste säga att det är väldigt roande att ni kommer 2-3 veckor efter kriget och hoppar på en enskild spelare i den förlorande stammen.

All heder åt Schmee som på ett vältaligt sätt försökte få med sig andra stammar i kriget mot wcw och Corian. Det gick ju, som alla säkert märkt, inte riktigt som han tänkt sig vilket han även erkände i den här tråden.

Det var aldrig ett ärligt krig om man ska räkna med poäng och spelarantal men det sättet som flera personer i Goth avslutade på är under all kritik. Att ha smutskastat hela wcw-familjen så mycket som ett par personer har gjort och sen vika sig totalt och inte erkänna sitt nederlag är i mina ögon både aningen fegt och väldigt, väldigt fjantigt.

Enligt mig gick wcw, Corian och de andra stammarna som krigade emot Goth ut som segrare ur det här kriget. Är det någon som har en annan synpunkt så vill jag väldigt gärna ha en förklaring till det.
 

lejjvi

Member
Reaktionspoäng
0
Enligt mig gick wcw, Corian och de andra stammarna som krigade emot Goth ut som segrare ur det här kriget. Är det någon som har en annan synpunkt så vill jag väldigt gärna ha en förklaring till det.

Stor eloge till vissa spelare i WCW, Corian men även i UF-SOT, som köttat på bra. De behöver bara rensa lite i deras led så kommer de bli så mycket bättre.

Inte mycket vi kan göra. Hälften i GOTH spelar inte ens längre, så det är typ 3 miljoner mot... ja, räkna ut det själva.

Men som sagt, tack för all motstånd vi har fått. Har lärt mig enormt mycket ur detta krig. :)
 

DeletedUser

Guest
HA HA HA HA !!!

Säger killen som sitter i en familjestam som inte klarar av att kriga mot GOTH själva utan får stryk. Gama byar gick bra efter att Corian hade gjort grovgörat förra gången.Tydligen måste ni ha Corian i ryggen för att lyckas med nåt.

pffff, WCW är bara en hög med Zerglings.

look whos talking
som lämna sin gamla stam i sticket och ploppar upp i en annan fast under annat nick =)

bara en kyckling som inte kan kriga enligt mig , du gjorde väl samma sak i V5 och drog från din gamla och sitter där och är kaxig nu

tycker synd om såna som dig som läre fly för att gömma sig under en stor pappa för att klara spelet
 

DeletedUser

Guest
look whos talking
som lämna sin gamla stam i sticket och ploppar upp i en annan fast under annat nick =)

bara en kyckling som inte kan kriga enligt mig , du gjorde väl samma sak i V5 och drog från din gamla och sitter där och är kaxig nu

tycker synd om såna som dig som läre fly för att gömma sig under en stor pappa för att klara spelet

Ja, det var därför jag var tvungen att avsluta kontot innan nån på allvar lyckades adla mina byar.

Din plan att köra över WCW när du satt i -ST- och var övermodig verkar ha fallit ??? nej, just det ja.. Du flydde ju till nWCWma.
 
Topp