Grattis

DeletedUser

Guest
ERIK, EDWIN OCH BOEFST !!!

Detta tog ni utan problem <33
 

DeletedUser

Guest
Runt 30h kvar, det har varit en rolig runda, särskilt för alla stamkamrater. Men allt kan fortfarande hända, och såklart, en liten slut sprut på rundan.

Vill även tacka dig dampen, för en fin start på kontot, även inzom1a, för har aldrig spelat mot en bättre, duktiga roligare fiende, som man hatar men endå tycker är skön på en och samma gång.

Sen alla andra i stammen, gråtsmurfen aka ruscam som jag yttligare stod vid samma sida på igen.

Kör hårt alla ihoppa, och vissa vad ni går för det sista nu, det kanske inte ens är det sista. Det gäller bara för er att plocka lite byar.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Säger gratttis till er. ni Förtjänar världen, . spelar Boefst i Thomas? trodde de va Ninja och ERIK och Edwin, :D. men aja, .. Ha Kul semster som Thomas sa ni kommer ha för ni vill vinna världen så fort som möjligt. för att avsluta och få semester. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nu är det endast 12h kvar, hade 100 attacker på mig igår och under natten men dom flesta är landat, 100 yx 80 lc och 1 adel på alla barbs, allt uppdeffat, ni sparar ju på erat rens ni har?

Förutom ivanhoe69 eller vad han heter, har dragit rens, men det dog också.


Och har offrat nästan allt off jag har för stammen <3

Så nu gillar dom mig ennu mer :cool:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Finns mycket man kan säga om denna runda och bisheys seger men jag håller mig till de positiva aspekterna !

Det var väll första när jag kom till dileva som jag valde vilken väg jag skulle spela. Tog en tydlig ståndpunkt mot dig (erik med co) för att skapa en liten klyfta i världen. Sen dess har de varit hat blandat med glädje att "fightas" mot dig på alla plan. :) Vet att ni är riktigt duktiga när de gäller.

Detta var min comeback sen 2008 och jag trodde väll aldrig att jag skulle spela en så central roll som de blev. Är imponerad av dig erik, vårat krig var aldrig med trupper men allting runt omkring. Strategier, spionerier, jag bjöd på allt jag kunde i kunskapsväg men aktiviteten räkte inte för att bjuda upp på riktig dans. Sen får jag väll rikta ett litet tack till resten av bishey spelare för att dem iaf försökte ta ner mig ;)
Att man var borta nästan samma dag som man slutat visar ju att ni va på hugget!

Utan backstabbs hade vi kunnat åskåda en mycket bättre avslutning men den klacksparken riktar jag mot de svagare spelarna.

Grattis igen till er på Wilson kontot, säker på att våra vägar korsas efter sommaren igen. Men under vilken skepnad :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag tackar för den roliga tiden som fanns, inzom1a, mycket roligare med fiender som dig, en tråkiga nördar bakom datorn.

Hoppas du och alla andra lirare som lirade Classic för en underbar sommar, och så klart, jag håller med att det var lite fegt att plocka med UNSC på våran sida mot er, men kanske jag inte hade gjort om jag hade tid och spela, men kanske inte ska säga det men drar ju på semester på måndag, och även edwin har redan åkt på semester med något läger, så kontot hade stått tomt, och hade vi inte tagit med UNSC hade vi aldrig vunnit i tid, jag vet att just detta gäller även mig, finns ju flera som hade villat kriga och spela mer, men det finns speed som ni kan underhålla eran sommar på, och senare kommer det en ny classic.

Tror många mer en jag kommer tycka det är skönt när classic slutar, för då kan man uttnytja sommaren, eller? :cool:

Jag finns alltid på skype <3
Även om du vill lira med eller mot, och vi syns säkert :cool:
 

DeletedUser

Guest
Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
VAFAN leker du att du är med för...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
Reaktionspoäng
0

Snälla lägg bara av att tror att du är något!Du har inte ens lyckats på någon värld. Finns ingen som gillar dig,kanske mesut men ingen annan. Så gå ner i ett jävligt djupt hål någon jävla stans i Lybien och bli begravd levande. Så snälla bara dra åt he*vete för inte ens din mamma vill ha dig, hon berättade det igår kväll.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Snälla lägg bara av att tror att du är något!Du har inte ens lyckats på någon värld. Finns ingen som gillar dig,kanske mesut men ingen annan. Så gå ner i ett jävligt djupt hål någon jävla stans i Lybien och bli begravd levande. Så snälla bara dra åt he*vete för inte ens din mamma vill ha dig, hon berättade det igår kväll.

tung man 2.0
 
Topp