Grattis

DeletedUser

Guest
Har du lyckats? :D

Jag skulle ha det enklare att lyckas på världar om inte din mamma skulle stå framför datorn så jag måste gå 3 kilometer för att komma runt henne.
 
Reaktionspoäng
0
Har du lyckats? :D

Jag skulle ha det enklare att lyckas på världar om inte din mamma skulle stå framför datorn så jag måste gå 3 kilometer för att komma runt henne.

De avgör inte jag,andra får bestämma om dom tycker jag har lyckats eller inte.

Sen blir de nog svårt att gå runt någon som inte finns men de väl bara jag som tycker det:p
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
,,

Ninja, jag gillar inte sokar . han hatar mig, jag ogillar honom, men visste inte du avr Kick. men visste att du var smisko. men du spammade på mig i v15 sen blockerade mig :confused:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Men jag säger också grattis till Bishey som förtjänat att vinna världen men kämpat mycket att nå toppen, de va inte lätt att vinna världen när Anonym gav mycket mostånd mot er. och ni mot de.. O_O
 

DeletedUser

Guest
Snälla lägg bara av att tror att du är något!Du har inte ens lyckats på någon värld. Finns ingen som gillar dig,kanske mesut men ingen annan. Så gå ner i ett jävligt djupt hål någon jävla stans i Lybien och bli begravd levande. Så snälla bara dra åt he*vete för inte ens din mamma vill ha dig, hon berättade det igår kväll.

Mycket bra skrivit!
 
Topp