Gow vs Elite

DeletedUser

Guest
Kan bara instämma att statsen är helt missvisande, det är som att skrapa bort snön från trappan, när resten av det stora snö täcket ligger på mount everest, timmar timmar iväg..
och instämmer ochså att elite slår sig lite för mycket på bröstet, under en hel massa anfall såg jag inte ett enda tåg som kan kallas tajmade, och jag hade roligt en natt när "någon" i elite försökte plocka ett kluster men förlorade ett stort lass adel med endast den deff som fanns runt om de byarna ;)
Elite åker alldeles för mycket bakom de stora grabbarna och jag skulle bli imponerad ifall man valde en egen väg än ST2´s.. men det lär ju inte hända, för då är elite borta ;P

men, jag håller på grabbarna grus där nere i GOW.. keep on rocking.. och behöver ni kö. så finns jag tillgänglig, för piska elite stjärt vill jag göra då jag inte ens orkade bry mig förra gången ;)

Superglass din lilla spion.. skönt att se dig "Via" Elite ;).. du anpassar dig bra och passar bra i det gänget, ett sjop med fjortisar ;P

kan man vara bittrare än dej tobie? ;)

Jisses jag kan bara skratta åt alla pajer du slänger ut dej överallt om både MASH o Elite o CAF osv..

Tros att Elite är kvar bakom "big brother" so what? Där kan du snacka om en ÄKTA O STABIL alians iaf..

Nä fight on Friends i Elite o gör de ni är bra på! Nämligen kötta järnet!

Sj ska ja återgå till den eviga väntan..
 

DeletedUser

Guest
och instämmer ochså att elite slår sig lite för mycket på bröstet, under en hel massa anfall såg jag inte ett enda tåg som kan kallas tajmade, och jag hade roligt en natt när "någon" i elite försökte plocka ett kluster men förlorade ett stort lass adel med endast den deff som fanns runt om de byarna ;)

spelar väl ingen roll om dom e tajmade eller inte så länge du försöker/lyckas ta byar

du var bättre den gången so what? finns ju alltid någon som är bättre än en själv på spelet

du försöker ju bara övertyga andra om att tycka som dig genom att statuera få exempel om enskilda händelser där du råkar ha varit bättre.

fattar inte ens varför ja kommenterar. de e ett spel. have fun ffs!
 

DeletedUser

Guest
Kan bara säga lycka till till båda sidorna har varit fantastiskt att fått chansen att spela på denna värld tillsammans med er

Elite som ingen trodde på har visat sig extremt duktiga

GoW som efter all skit fortfarande är kvar


Tror detta kan bli ett av dom bästa krigen i Värld 3 historia

och snälla ni det heter Tajma inte Tima



Ha kul så ser ni att det är ett spel inte en verklighet


åter igen Lycka till båda sidorna :)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: GoW-P GoWA GoW-S
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 25
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 213,691
Sida 2: 236,588
Skillnad: 22,897

chart
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
hallå där kött och blåbär dax för emn uppdatering jaaao


Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: GoWA GoW-S GoW-P
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 8
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111,546
Sida 2: 74,704
Skillnad: 36,842

chart



eftersom superglassen vilel så slänge ja in 48h också :D <3


Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: GoWA GoW-S GoW-P
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 32
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 316,893
Sida 2: 310,193
Skillnad: 6,700

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte rikta lite lyse över "mysteriet" Elite

Denna stam bildades för länge sen av några tappra krigare. Mer än en, hade då spelat med -ST2-, lagt av eller blivit utadlade. Unspoiled var en av dem, och hon satte verkligen känslorna i gungning i ext forumet.

Självklart så blev våra gamla vänner, allierade med oss för att få skydd mot bl.s STRIBE och MASH. Elite växte i bakgrunden av de stora elefanterna, sakta men säkert. Spelare kom och gick och ledningen byttes så småningom ut mot nya stjärnor.

Några spelare har kommit och gått till -ST2- ( 99GAZZ, Wizzle, Mfl.) och vi har även spelat ihop på andra världar, ibland under namnet -ST2- (V7-V8), -Ä- (Ädlingar/V4), G/S (V6/V7).

För något år sen så låg vi "topp 5" i 4 världar (V3-4-7-8), samtidigt, och det var stor krig i allihopa...................och spelare ur Elite, -ST2, LCN, MASH mfl spelade tillsammans, under Benzocaine och Gotte91 i V5-V9, även där i den absoluta toppen.

Även om -ST2- har ansetts "faila" i de andra världarna, så beror detta, kanske inte på skickligheten utan på aktiviteten. När man slåss mot så duktiga motståndare som ni andra stammar på denna värld, så krävs det all tid i V3, och de andra världarna har då fått offras.

När sen MASH så lömskt hoppade på oskyldiga -ST2-, i ett gangbang tillsammans med NoD och DöD så "offrade" sig Elite och anföll MASH, trots att de visste att detta förmodligen skulle innebära slutet för dem som stam.

Men....de överlevde och bidrog till att -ST2- och Ni! också överlevde. De tappra soldaterna i Elite fick under detta svåra krig, lära sig stå på egna ben, och har sedan dess visat att de verkligen förtjänar en plats i Solen.

Idag så är de fortfarande våra kära allierade och goda vänner. Vi är imponerade av deras förmåga och alla ni som kastar skit på dem, skulle nog inte platsa i deras fina stam.

Bra kämpat Elite och håll ångan uppe, ni vet att ni har vårat stöd och förtroende// "Tigrarna"
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mycket lovord där Cribba. :)

Men jag är ju ett kartfreak och jag skulle var en aningen nervös om nu GoW får fart på sin krigsmaskin och börjar skövla. För med mina kontakter så är tydligen aktiviteten väldigt låg i Elite just nu. Kan ju bli så att vips så har både ST2 och MASH hela GoW i röva som vi säger här. Framförallt MASH måste ju se det kriget som viktigt. För då har dom GoW på tre av fyra sidor. Och sen har de slagläge på er.
Vad jag fattat det så deffar ni MASH och jag antar då ni är så goda vänner med Elite så finns det deff där med. Utan egen deff blir man ett lätt byte för de som vill expandera.

V3 slutar aldrig att facinera. :D
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Du har nog mycket rätt i dina funderingar, Spider:)

Utgången av denna världen är högst oviss och den som lever får väl se, bara det blir före du och jag sitter på "hemmet" och lallar.

Vad gäller deffen så står den ju hos DVH, LCN måste ju hållas på mattan

Trevlig midsommar på dig // Cribba
 
Topp