Gow vs Elite

DeletedUser

Guest
Då ni gillar att gå off topic i våran tråd så kan ni prata om erat krig här istället ;)

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 116
Sida 2: 51
Skillnad: 65

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 23
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 844,364
Sida 2: 437,912
Skillnad: 406,452

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 151,293
Sida 2: 204,928
Skillnad: 53,635

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite
Players:

Side 2:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 346
Sida 2: 176
Skillnad: 170

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,280,887
Sida 2: 1,559,051
Skillnad: 1,721,836

chart
 

DeletedUser

Guest
Grattis, ni leder! men som tillägg:
Ni motar bort hela GOW. Alla försöker hela tiden att ta era byar och kötta ner era murar. Hela stammen deltar verkligen i detta. Men vi lyckas fan ej.. :/
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Grattis, ni leder! men som tillägg:
Ni motar bort hela GOW. Alla försöker hela tiden att ta era byar och kötta ner era murar. Hela stammen deltar verkligen i detta. Men vi lyckas fan ej.. :/

Det är ingen nyhet direkt att ni inte lyckas kötta folk, för att adla byar måste man lära sig skicka tåg ordentligt och inte lämna luckor på 1 sek+ mellan adlarna, då snipas dem :p
 

DeletedUser

Guest
Grattis, ni leder! men som tillägg:
Ni motar bort hela GOW. Alla försöker hela tiden att ta era byar och kötta ner era murar. Hela stammen deltar verkligen i detta. Men vi lyckas fan ej.. :/

de va inte vi som ville ha krig så skyll inte på de....vi försökte förhandla fred men ni nekade den så ni har er själva o skylla på...
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
alltid lika skoj att läsa här i forumet :D

vi kan väl låta gow sköta sitt och när dem vill anfall med alla sina lirare så får dem ju göra de...
vi i elite bryr nog inte oss så pass mycke om de för vi har ju våra tankar på annat :awsm:
men jag får ju säga att Gow har lite problem med att skicka adel men annars är dem sjukt gryma lirare!

lycka till i kriget!
 

DeletedUser

Guest
Ja vill Elite tro att de gjort någon skillnad i världen så låt dem tro det.
Elite är bara fulla med skit. De lossa rejält mot MASH, vilket var en olycka att de hamna i krig med för att ledaren för akademin var ute och festa och glömde informera att alla planer blev inställda. Mot DC tog de lätta byar av inaktiva, Mot stribe fick de inte motstånd för Stribe gick på Caf2 istället. Nu möter de v3s största stam, men endast ett fåtal är i fronten, de andra är hundratals timmar bort. ändå vill de slå sig för bröstet.

Nej, ni är och förblir några patetiska spelare som tror ni kan något som ni inte har en aning om.

Hade GoW-S slagit till så hade ni märkt det, ni har lite utvalda spelare på er. Gissa vad resten laddar upp för...

Jag vet inte riktigt var jag ska börja eller sluta med detta inlägget. Jag skulle kunna gå igenom hela Elites historia och jag skulle kunna fortsätta att prata om olika möjligheter och gissningar. Men jag tänker hålla mig kort, jag tänker hålla mig till fakta och jag tänker hålla mig till relevanta saker.

Visa mig bevis på att Elite är dåliga! Jag menar inte som ett dåligt timat tåg eller att en spelare deffat ut sin egen retake - för dessa saker finns överallt. Och ni vill ju inte kasta sten i glashus, eller hur? Nej, jag menar ett konkret bevis på att vi inte förtjänar att vara där vi är.

Ni i GoW förtjänar er plats som ledande stam på v3, helt klart. Visst, ni har mergat, visst ni har gangbangat, visst ni har gjort det ena och det andra - det finns alltid något att skylla på. Men jag har krigat mot era på diverse olika sätt i snart ett år. Ni förtjänar er plats. Ni förtjänar er

Men jag menar också att vi förtjänar vår plats. Det finns ju inga bevis på att vi inte gör det?

Om själva kriget då;

Vi önskade inte detta kriget, ni gjorde det. Vi ville ha fred, ni ville inte det. Se det som en svaghet, se det som vad ni vill, jag bryr mig inte - det är fakta. Det är inte det mest intensiva krig, om inte statistik och min hjärna ljuger för mig - jag tycker inte att någon sida kan klappa sig för bröstet alls. Nej, detta är en typ av krig som avgörs på ett annat plan, och jag vill säga att GoW leder där just nu - tyvärr.

Lycka till och minns att detta är ett spel!

-Slaskhink
-Diplomat och General
-Ropa Elite
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte riktigt var jag ska börja eller sluta med detta inlägget. Jag skulle kunna gå igenom hela Elites historia och jag skulle kunna fortsätta att prata om olika möjligheter och gissningar. Men jag tänker hålla mig kort, jag tänker hålla mig till fakta och jag tänker hålla mig till relevanta saker.

Visa mig bevis på att Elite är dåliga! Jag menar inte som ett dåligt timat tåg eller att en spelare deffat ut sin egen retake - för dessa saker finns överallt. Och ni vill ju inte kasta sten i glashus, eller hur? Nej, jag menar ett konkret bevis på att vi inte förtjänar att vara där vi är.

Ni i GoW förtjänar er plats som ledande stam på v3, helt klart. Visst, ni har mergat, visst ni har gangbangat, visst ni har gjort det ena och det andra - det finns alltid något att skylla på. Men jag har krigat mot era på diverse olika sätt i snart ett år. Ni förtjänar er plats. Ni förtjänar er

Men jag menar också att vi förtjänar vår plats. Det finns ju inga bevis på att vi inte gör det?

Om själva kriget då;

Vi önskade inte detta kriget, ni gjorde det. Vi ville ha fred, ni ville inte det. Se det som en svaghet, se det som vad ni vill, jag bryr mig inte - det är fakta. Det är inte det mest intensiva krig, om inte statistik och min hjärna ljuger för mig - jag tycker inte att någon sida kan klappa sig för bröstet alls. Nej, detta är en typ av krig som avgörs på ett annat plan, och jag vill säga att GoW leder där just nu - tyvärr.

Lycka till och minns att detta är ett spel!

-Slaskhink
-Diplomat och General
-Ropa Elite

Hahaha.
1, jag är inte med i GoW-S.

2, Fakta? loosa mot Mash, noll motstånd mot stribe och ni tog en handfull, DC var knappast mandomsprovet. I min bok har ni inte förtjänat ett skit. Snarare tvärtom, ni borde vara borta för längesedan.

3, Var kommer gangbang-anklagande ifrån!?

4, Vet planen bakom kriget, men inget man tar här. Var inte så blåögd, detta är som schack, tänk några drag framåt!
 

DeletedUser

Guest
Ja vill Elite tro att de gjort någon skillnad i världen så låt dem tro det.
Elite är bara fulla med skit. De lossa rejält mot MASH, vilket var en olycka att de hamna i krig med för att ledaren för akademin var ute och festa och glömde informera att alla planer blev inställda. Mot DC tog de lätta byar av inaktiva, Mot stribe fick de inte motstånd för Stribe gick på Caf2 istället. Nu möter de v3s största stam, men endast ett fåtal är i fronten, de andra är hundratals timmar bort. ändå vill de slå sig för bröstet.

Nej, ni är och förblir några patetiska spelare som tror ni kan något som ni inte har en aning om.

Hade GoW-S slagit till så hade ni märkt det, ni har lite utvalda spelare på er. Gissa vad resten laddar upp för...

elite har inte förtjänat de eller de andra, elite är dåliga, elite är de.. osv.
hur mycket har du förtjänat av de du har nu då leatherface, eller ska jag säga unspoiled?
som fick ett konto i elite.. som smet iväg med de till stribe där de senare internadlades, vart du tog vägen sen vet jag inte.
du flyttar ju bara runt på olika konton för att rädda din egen röv och skryta om att du är så bra för att du sitter i den stam som ser ut att ha bäst framtidsutsikter. ändå vill du slå dig för bröstet.

/Scitchy
 

DeletedUser

Guest
Så du ska kommentera mitt inlägg en andra gång!? :rolleyes:

Haha, precis...
Som jag nämnde, allt är som schack, tänk några drag framåt.
Är ni så korkade så ni tror jag stannar och drar ett strå för er när de jag känner slutar och mina bekanta är i Stribe!?

Ja tror du det så tror du fel, är inte alls involverad i v3 och inte varit sedan jag gjorde Chlodd grått, i februari.
Däremot kommer jag alltid avsky er och göra allt i min makt för ni ska försvinna.

Slår mig inte för bröstet, säger bara att ni är skit...
Och vill du skriva mer om mig, så varsågod.... Kan bli kul läsning, speciellt om du drar upp andra världar... :awsm:

de va inte jag som kommenterade det första, jag förmedlade bara några ord som slaskhink ville dela med sig av.
nej vi är inte så korkade, men de hade varit förbannat trevligt om man iaf fått en liiiiiiten förklaring på varför vårt, dåvarande näststörsta konto, bara försvann till fienden.

vad har du för anledning att hata oss?

vi slår oss inte heller för bröstet. vi spelar för att vi tycker det är kul samtidigt som vi tror på varandra.
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte påstått att någon lämnat Stribe under kriget Stribe v.s GoW-S! Får du det ifrån!?

Vrider och vänder inte mig, vill gärna att du förklarar din allsmäktiga bild hur det ligger till...!
Så du menar att både Stribe och Mash var inaktiva, därför förlora Mash en hel kontinent? eller? Isåfall är det ju ganska mycket bullshit...

Ja och den fraktion som GoW-S tillhörde körde över allt motstånd totalt... eller du har påstående som säger emot det!?
Samma sak att de skötte det själva utan resten av WcW, eller påstående om annorlunda där?

Tycker du kommer med mycket nytt utan att besvara, så man sköter propagandan i elite? låtsas bort frågor och slingrar sig ur... men nu frågar du väl om vad exakt du slingrar dig ur så blir hela diskussionen fast i en lervälling. Så låter blir, däremot ser jag framemot ert nästa inlägg! :)

vem har sagt att TheGodOfWar är en ur elite? :rolleyes:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Leatherface;

Ang att våra åsikter skiljer sig åt är nog ganska stora :p Jag låg i frontkrig med flertalet GoW spelare i 2-3 olika världar samtidigt och har ALDRIG fått ett vältimat tåg emot mig och har väll tappat 2-3 byar emot dem totalt samt plockat ett par 100, så jag är inte imponerad utifrån vad JAG sett :) Därav skiljer våra åsikter sig åt en hel del - antagligen är det som jag sa, att de anser mig vara n00b och inte orkar tima emot mig :(
 

DeletedUser

Guest
Leatherface;

Ang att våra åsikter skiljer sig åt är nog ganska stora :p Jag låg i frontkrig med flertalet GoW spelare i 2-3 olika världar samtidigt och har ALDRIG fått ett vältimat tåg emot mig och har väll tappat 2-3 byar emot dem totalt samt plockat ett par 100, så jag är inte imponerad utifrån vad JAG sett :) Därav skiljer våra åsikter sig åt en hel del - antagligen är det som jag sa, att de anser mig vara n00b och inte orkar tima emot mig :(

Eller så är det att jag mött "rätt" spelare på andra världar som är att räkna med...
Svårt att säga på v3, med tanke på att alla överlever, bara man är i rätt stam, inget som har med kunskap eller tw-know/how att göra... Diplomatisk-skicklighet säger några, man drar gränsen någonstans säger jag...

Sedan hur ni tolkar det, ja det beror på... :rolleyes:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jo, du har säkert mött "rätt" spelare - som lärt sig att tågen ska vara mindre än 1.5 minuter mellan adel 1 och 4 :(

Anyway, nu ska vi inte kasta pajer emot GoW, de är säkert jättesöta och mysiga att prata med :awsm::D

God natt och scchkåååål! :cool:
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Jo, du har säkert mött "rätt" spelare - som lärt sig att tågen ska vara mindre än 1.5 minuter mellan adel 1 och 4 :(

Anyway, nu ska vi inte kasta pajer emot GoW, de är säkert jättesöta och mysiga att prata med :awsm::D

God natt och scchkåååål! :cool:

Appopå tima, tillräckligt stort konto kan mala sönder och behöver inte tima, för de skickliga spelarna som får adelsattacker fixar att bryta timade adelståg.
 

DeletedUser

Guest
Visst visst det är kul att ni skriver :) men mkt ni skrivit här som är offtopic. dessa suddas ut och ajabaja på er.
Nästa gång jag vaknar upp vill jag inte se att tråden ser ut som en msn konversation i denna tråden :rolleyes:


Glöm inte att topicen är gow vs elite och inte massa gamla stammar osv.


Keep on fighting! In the game!

;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan bara instämma att statsen är helt missvisande, det är som att skrapa bort snön från trappan, när resten av det stora snö täcket ligger på mount everest, timmar timmar iväg..
och instämmer ochså att elite slår sig lite för mycket på bröstet, under en hel massa anfall såg jag inte ett enda tåg som kan kallas tajmade, och jag hade roligt en natt när "någon" i elite försökte plocka ett kluster men förlorade ett stort lass adel med endast den deff som fanns runt om de byarna ;)
Elite åker alldeles för mycket bakom de stora grabbarna och jag skulle bli imponerad ifall man valde en egen väg än ST2´s.. men det lär ju inte hända, för då är elite borta ;P

men, jag håller på grabbarna grus där nere i GOW.. keep on rocking.. och behöver ni kö. så finns jag tillgänglig, för piska elite stjärt vill jag göra då jag inte ens orkade bry mig förra gången ;)

Superglass din lilla spion.. skönt att se dig "Via" Elite ;).. du anpassar dig bra och passar bra i det gänget, ett sjop med fjortisar ;P
 

DeletedUser

Guest
skrämmande Tobie att du fortfarande ser superglass som spion, han läckte inte ut ett ord från er till oss under stribe kriget...
 
Topp