GOTH familjen, nu kommer the 13

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
the13 är de vackraste efter LaD :)

Klart vi är!
Men glöm inte bort min lilla Love-del som såklart är den största anledningen till GOTH-stammarnas fall ;)

Nejdå, men jag gör så gott jag kan för att hjälpa min stam, tex kontoövervakning osv :)
 

DeletedUser

Guest
Klart vi är!
Men glöm inte bort min lilla Love-del som såklart är den största anledningen till GOTH-stammarnas fall ;)

Nejdå, men jag gör så gott jag kan för att hjälpa min stam, tex kontoövervakning osv :)

vilka är 13? :S vilka är goth?

Jag hänger inte med i undervärlden längre....
 

DeletedUser

Guest
Namn: Organization XIII + Love
Tag: The 13
Antal medlemmar: 13
Poäng av 40 bästa spelare: 3.949.910
Sammanlagda poäng: 3.949.910
Genomsnittliga poäng: 303.839
Rank: 25

vs

Namn: AZQ2 + GOTH-2
Tag: GOTH-2
Antal medlemmar: 32
Poäng av 40 bästa spelare: 862.663
Sammanlagda poäng: 862.663
Genomsnittliga poäng: 26.958
Rank: 34

Namn: Guardians of true honour
Tag: GOTH
Antal medlemmar: 13
Poäng av 40 bästa spelare: 724.523
Sammanlagda poäng: 724.523
Genomsnittliga poäng: 55.732
Rank: 36


Tål dock att nämnas att The 13 hade ca 2,5 miljoner poäng och GOTH och GOTH-2 tillsammans hade över 7 miljoner poäng när kriget började :)
 

DeletedUser

Guest
glöm inte UT


Side 1: UrbanT

Side 2: GOTH GOTH-2

Timeframe: Förra månaden



Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 105
Sida 2: 10
Skillnad: 95

image.php




Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,058,153
Sida 2: 98,896
Skillnad: 959,257

image.php






Side 1: The 13

Side 2: GOTH GOTH-2

Timeframe: Förra månaden


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 68
Sida 2: 10
Skillnad: 58

image.php





Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 536,200
Sida 2: 82,632
Skillnad: 453,568

image.php
 

DeletedUser

Guest
Tråkig läsning tycker jag, jag var GOTHs förra ledare som lämnade för några månader sedan. Stammen höll hade hyffsade ambitioner ett tag men min käre vän andreapirlo värvade av någon anledning alltid våra nyfödda toppspelare TKOTRT-familjen. Hörde redan efter några veckor jag lämnat GOTH att båten sjönk och råttorna flydde, tråkigt =/
 

DeletedUser

Guest
Side 1: The 13

Side 2: GOTH GOTH-2

Timeframe: Sista 3 månaderna

Totala erövringar:

Sida 1: 327
Sida 2: 1,470
Skillnad: 1,143

image.php


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 115
Sida 2: 10
Skillnad: 105

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar:

Sida 1: 1,843,665
Sida 2: 6,408,772
Skillnad: 4,565,107

image.php


Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 857,313
Sida 2: 82,632
Skillnad: 774,681

image.php
 

DeletedUser

Guest
Kan ni snälla kicka flyktingarna.
Nån kan ta kontakt med mig och så fixar jag en lista.

det var länge sedan man var här(på forumet) sist, men det är som vanligt, alla trådar halkar in på TKOTRT :cool:

och eftersom jag inte har varit inne på länge kan man passa på och vara llite extra dryg nu så man tar igen ;)

NoSkillz: jag tycker inte du ska kräva något av TKOTRT stammarna!
och vi (jag) vet mkt väl villka som komer från GOTH och inte, dock så är jag inte ledare för tillfället (tog semester pga skolan, men är fortfarande har fortfarande makt) och sköter inte stammen och vet ej villka som bjuds in....

men tbx till ämnet, jag tycker inte att en stam med ca 4 mille ska kräva något av en familje stamm på över 130 mille :eek:

känns lite illa faktist.

jag menar, vad kan ni göra om vi vägrar?

*mina personliga åsikter så blanda inte in stammen*
 

DeletedUser

Guest
det var länge sedan man var här(på forumet) sist, men det är som vanligt, alla trådar halkar in på TKOTRT :cool:

och eftersom jag inte har varit inne på länge kan man passa på och vara llite extra dryg nu så man tar igen ;)

NoSkillz: jag tycker inte du ska kräva något av TKOTRT stammarna!
och vi (jag) vet mkt väl villka som komer från GOTH och inte, dock så är jag inte ledare för tillfället (tog semester pga skolan, men är fortfarande har fortfarande makt) och sköter inte stammen och vet ej villka som bjuds in....

men tbx till ämnet, jag tycker inte att en stam med ca 4 mille ska kräva något av en familje stamm på över 130 mille :eek:

känns lite illa faktist.

jag menar, vad kan ni göra om vi vägrar?

*mina personliga åsikter så blanda inte in stammen*

frågan är väl egentligen vad ni kan göra?
Finns nästan bara bra spelare i The 13, döm inte alla efter poängen.
Har inte tittat på kartan, men ifall The 13 inte är centrerat runt erat mainkluster, utan bara har en del TKOTRT byar här o där (lite som Yaks hade) så skulle ni få smek.

We all know it.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
det var länge sedan man var här(på forumet) sist, men det är som vanligt, alla trådar halkar in på TKOTRT :cool:

och eftersom jag inte har varit inne på länge kan man passa på och vara llite extra dryg nu så man tar igen ;)

NoSkillz: jag tycker inte du ska kräva något av TKOTRT stammarna!
och vi (jag) vet mkt väl villka som komer från GOTH och inte, dock så är jag inte ledare för tillfället (tog semester pga skolan, men är fortfarande har fortfarande makt) och sköter inte stammen och vet ej villka som bjuds in....

men tbx till ämnet, jag tycker inte att en stam med ca 4 mille ska kräva något av en familje stamm på över 130 mille :eek:

känns lite illa faktist.

jag menar, vad kan ni göra om vi vägrar?

*mina personliga åsikter så blanda inte in stammen*

De skulle kunna få med sig alla andra ni nekat utlämningar till och starta ett Världskrig ^^, låter kul va?
 

DeletedUser

Guest
men tbx till ämnet, jag tycker inte att en stam med ca 4 mille ska kräva något av en familje stamm på över 130 mille :eek:

känns lite illa faktist.

jag menar, vad kan ni göra om vi vägrar?

*mina personliga åsikter så blanda inte in stammen*

lol tar ni in någon flykting jag börjat adla skulle jag fortsätta adla honom/henne..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp