GOTH familjen, nu kommer the 13

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Folk verkar tro att TKOTRT har enormt många fler stammar än vad vi egentligen har, betyder det att vi är bra, jättebra eller extremt jättebra?

Angående flyktingsnacket har jag ingen aning om. 1 spelare har vi tydligen plockat in (vilken stam?) men det finns de stammar som plockat in många fler, och då menar jag verkligen många.
Vill inte skapa fiender så jag låter det vara där ^^

Edit: Menade inte att vi ska behålla killen/tjejen. Det är inte upp till mig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag förstår verkligen inte problemet, eller jo det gör jag ^^, men har ni något emot det så säg det då IG till någon ledare eller liknande. Gå ffs inte och klaga på något forum...

Antingen är ni för jävla fega för att göra så eller så är ni bara så äckligt avundsjuka på vår förmåga att bjuda in folk att ni inte gör det!

Många hackar ner på oss. Förstår inte det heller. Asknx, du gör det hela tiden, och du tror/tycker att du är en av de bästa... "Jag KÖade för ett stort konto som var hårt anfallen. Jag lärde mig mycket då. Jag är bäst!" So? Du är en lika stor flykting som han vi bjöd in. Flyr från ett krig mot RoS/K¤O¤L. Eller har jag helt fel nu? Sen att du skyller på att du tagit många barbarianbyar/internadlingsbyar bara pga att du satt KÖ är bara så fult. Då är du kanske inte så bra som du tror?

Andra som gör det är Yaks, och de är egentligen de enda som skulle få lov att göra det. De är de enda som faktiskt krigar mot oss.

Det jag tror är att väldigt mycket folk är grymt avundsjuka på oss i TKOTRT pga att vi är så pass stora som vi är och tack vare våra kontakter.

Har någon av er som klagar på vårt "insläpp" av flyktingen hört vad The 13 har att säga om detta? Om de har något emot att vi tog in denne person så är det bara att slå oss en signal och han blir utslängd direkt. Ett par stammar har kontaktat oss när vi råkat släppa in en eller två spelare som flyr, de har blivit kickade direkt om vi gillar stammen de flydde från då.
 

DeletedUser

Guest
Folk verkar tro att TKOTRT har enormt många fler stammar än vad vi egentligen har, betyder det att vi är bra, jättebra eller extremt jättebra?

Angående flyktingsnacket har jag ingen aning om. 1 spelare har vi tydligen plockat in (vilken stam?) men det finns de stammar som plockat in många fler, och då menar jag verkligen många.
Vill inte skapa fiender så jag låter det vara där ^^

Edit: Menade inte att vi ska behålla killen/tjejen. Det är inte upp till mig.

heh pirlo jag menade inget illa emot TKOTRT, ni har faktiskt ett riktigt starkt fäste där uppe i norr, det är helt enkelt så att TKOTRT alltid kommer vara familjen på V2.
Även om ni avskaffar alla akademier kommer fortf alla tråkiga "massvis med medlemmar/stammar" skämt handla om er.

Var glada att ni får uppmärksamhet istället, det är som sagt inget illa menat :)

Puss ;D
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Andra som gör det är Yaks, och de är egentligen de enda som skulle få lov att göra det. De är de enda som faktiskt krigar mot oss.
.

Jag kan uppmuntra dig lite, du verkar hängig idag
TKOTRT växer faktiskt i mina ögon, även fast ni aldrig kommer lyckas med det ni försöker göra så ska ni ha mycket cred för att ni gör det..
att det finns folk i stammen som är beredda att skicka trupper på andra sidan världen för att vinna tillbaka hedern är värt en klapp på axeln och en näve beröm,..
Snyggt jobbat, jag ska inte reta er så mycket längre.
Kickar ni boylolipop (eller iallafall bannar honom från forumet) så tror ja ni kommer vinna ännu mer respekt..
 

DeletedUser

Guest
Det som förvånar mig mest är att ingen GOTHare har börjat skriva massa skit här än.
Det första de gjorde när vi tog bort IAPn var att gå ut och berätta för världen hur taskiga TKOTRT var.
Tror det startades 3 trådar om det ^^
 

DeletedUser

Guest
Det som förvånar mig mest är att ingen GOTHare har börjat skriva massa skit här än.
Det första de gjorde när vi tog bort IAPn var att gå ut och berätta för världen hur taskiga TKOTRT var.
Tror det startades 3 trådar om det ^^

Kommer ihåg dom trådarna.
Värsta trollen som satt o klagade, dom blev runt 57 sidor, varav 20 av dom var fyllda med "lås please".
 

DeletedUser

Guest
Det roliga var att samma spelare loggade in under olika nick och skrev ^^

Jag som hade hoppats på en sån tråd om The 13. Vad skulle de skrivit om en mindre stam? ^^
 

DeletedUser

Guest
Att det var fusk att de var så små och få spelare ^^

Problemet är att alla (2 st) de som gick ut och skrev har slutat :(

Kollade igenom ena tråden och har bestämt mig för att älska alla som hatade minus m.fl. ^^ Dvs. Asknx, legenderna och Nallekalle.

Hur går det i kriget? Kollade tw stats och såg att UrbanT hade hoppat på GOTH de med?
 

DeletedUser

Guest
Att det var fusk att de var så små och få spelare ^^

Problemet är att alla (2 st) de som gick ut och skrev har slutat :(

Kollade igenom ena tråden och har bestämt mig för att älska alla som hatade minus m.fl. ^^ Dvs. Asknx, legenderna och Nallekalle.

Hur går det i kriget? Kollade tw stats och såg att UrbanT hade hoppat på GOTH de med?

Tycker inte det är krig ifall en UT spelare adlar av GOTH.

Jag sitter ju o adlar av WGA+ nu, men jag skulle inte precis kalla det krig.
Fått en del anfall på mig, inget har varit nära på att komma igenom.

Det är expansion helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Kollade bara på GOTHs profil och såg att några UT spelare börjat ta byar. Efter det så flöt det hela på tills man hamnade på UTs profil och där är det nog mer 1 stam än 1 spelare som tagit byar ^^

Du har iaf rätt i att det är en expansion och inte krig. Runt 4-5 GOTHare som tappat byar.

Det var lite därför jag undrade vart alla deras trådar tagit vägen :p
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
bara en tidsfråga innan Goth familjerna är helt raderade...dem är extremt oorganiserade... deras byar va lika billiga som tkotrts (i första kriget), o nån hjälp från norr fick dem inte.
Jag plockade en by imorse av dem btw så nu e mastervol också raderad.
 

DeletedUser

Guest
de enda GOTH kan göra är o skicka hot brev :rolleyes:
*host* anakoa *host*
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
de enda GOTH kan göra är o skicka hot brev :rolleyes:
*host* anakoa *host*

Inte ens det lyckades dem med mot oss...
sjukt korkade va dem..först plockar dem in flyktingar, vi säger då att dem ska utlämnas annars ska dem få smaka...då väljer den smarta ledningen att ignorera våra hot och låta spelarna vara kvar, men utan att deffa upp sina byar runt oss(!!!!!!)...
det resulterade i att dem förlorade ALLA byar nere hos oss (inkl flyktingarna som stack till en annan stam när dem tröttnat på goth)

rätt smart
 

DeletedUser

Guest
satt nyss och läste detta om TKOTRT,

Och det är sant, dem tar in flyktingar.

Jag har bett Per Berg att göra nått åt de.
Men svaret var ta kontakt med den enskilda stammens diplomat.
Så jag ber er som är från TKOTRT kolla vart ifrån ni rekryterar.
Twstats är ju extremt bra på den punkten.

Kan ni snälla kicka flyktingarna.
Nån kan ta kontakt med mig och så fixar jag en lista.
 

DeletedUser

Guest
NoSkillz, vilken av spelarna snackar du om?

Vet att vi tog in Glenning som jag har försökt få kickad utan lyckade resultat, men nu menar jag den andra ^^
Sen plockade vi in en annan spelare av en mängd olika anledningar, The 13 vet också om det fick jag veta. Jag fick dock inte säga de här. Kan säga det IG om NoSkillz vill ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp