GET, Spetsnaz och Tjekan VS SVIT och SVIT-A

DeletedUser

Guest
6-0 säger du? Mi anfaller ju bara SVIT-A typ, Aja lunga er bara.
 

DeletedUser

Guest
Kan du svara det som står i hela tråden eller ignorerar du mig?

SVIT och SVIT-A är moderstam och systerstam, hade det varit gräns på 120 medlemmar hade alla varit i samma stam, det är vad syftet med systerstammar/akademier/vingar.

Eller används enbart SVIT-A för att sålla ut de som kan vara sämre?
Och enbart ta med de som är s.k. värdiga till SVIT?
Bryt då systerstamskapet och alliansen för som det ser ut nu för mig och andra så struntar ni i SVIT i dom helt och hållet.
 

DeletedUser

Guest
Kan du svara det som står i hela tråden eller ignorerar du mig?

SVIT och SVIT-A är moderstam och systerstam, hade det varit gräns på 120 medlemmar hade alla varit i samma stam, det är vad syftet med systerstammar/akademier/vingar.

Eller används enbart SVIT-A för att sålla ut de som kan vara sämre?
Och enbart ta med de som är s.k. värdiga till SVIT?
Bryt då systerstamskapet och alliansen för som det ser ut nu för mig och andra så struntar ni i SVIT i dom helt och hållet.


Ja, Vi tar bara ut dom bättre spelaran från SVIT-A till SVIT, Enda stammen är gjord för. Sen så klart vi hjälper SVIT-A, Vi har krossat några av deras fiender.
 

DeletedUser

Guest
Men då SVIT-A är en akademi till er så borde väl ni skydda den och då kan du inte klaga på att de räknar de byar de tar från dem!
 

Vale

Member
Reaktionspoäng
0
Det var vår sida som förklarade krig både mot er OCH er akademistam. Då lär vi ju få plocka byar från dem också, eller hur? Jag har svårt att se problemet.
 

DeletedUser

Guest
Troligen är tanken att "akademin" är sämre och skulle inte räknas som krigsoffer.

Men med den tankegången förlorar man syftet med akademi/under/syster/broder-stammar och de borde inte skapats från början.
 

DeletedUser

Guest
Precis, varför göra en akademi stam om man inte tänker bry sig om den :confused:
 

Vale

Member
Reaktionspoäng
0
Troligen är tanken att "akademin" är sämre och skulle inte räknas som krigsoffer.

Men med den tankegången förlorar man syftet med akademi/under/syster/broder-stammar och de borde inte skapats från början.

Aja, vi ser fienden som ett och attackerar därefter. Säga vad de vill, men vi ser ingen skillnad på akademi eller huvudstam. När de skapade sin akademi måste de ha räknat med att den inte är imun mot attacker, så varför whina? Vi förväntar oss motstånd även från SVIT-A.
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Lite statistik

Side 1: Tjekan Get -Spz-

Side 2: SVIT SVIT-A

Timeframe: F� veckan

Totala er�ngar:

Sida 1: 91
Sida 2: 22
Skillnad: 69

image.php


Totala Er�ngar mot den motsata sidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 0
Skillnad: 12

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar:

Sida 1: 175,145
Sida 2: 34,199
Skillnad: 140,946

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 34,736
Sida 2: 0
Skillnad: 34,736

image.php
 

DeletedUser

Guest
Folk som påstår att det bara är SVIT-A byar som blir övertagna... så ville jag bara säga att jag har iallafall tagit 2 byar från SVIT
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Då var det klart. SVIT har kastat in handduken genom att upplösa sin stam. Vi i Tjekan, GET och Spetsnaz har därmed valt att avsluta detta krig och ändra status på SVIT-A till vanlig status.

Ända från början har vi visat dom att det inte var någon bra ide att spela oschysst. Många byar har blivit adlade, från både SVIT-A och SVIT.

Tack till alla som varit delaktiga i detta krig och hjälpt oss att vinna!
 

DeletedUser

Guest
jag har hört att the swedish king's konto hade blivit hackad och att stamen blivit raderad och att the swedish king fick börja om med en ny by, jag vet inte om det är sant men de är vad jag har hört.
 
Topp