GET, Spetsnaz och Tjekan VS SVIT och SVIT-A

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Vi i Tjekan, GET och Spetsnaz förklarar nu krig mot SVIT och SVIT-A

Vi i Tjekan har varit fullgoda grannar med mycket sympati, empati och stort tålamod. Detta betyder dock inte att vi accepterar vad som helst,vårt tålamod sträcker sig bara till en viss grad!

Ibland dyker det upp någon stam som tror att man kan klampa kring i
våra domäner utan reaktioner, såsom vedergällning. I flera brev har ni spelare i SVIT brutit löften och avtal. Vi gick med på höga krav för att kunna fortsätta med en fredlig relation, det ni i SVIT har önskat sedan länge. Ni har ansökt om allians och vi i Tjekan har hållit svitare utanför våra farmningar för att möjligöra en sådan.

Våra anfall kommer att skaka om i era led och våra främsta fränder, GET och -Spetsnaz står vid vår sida.

// ettanolla, fredgo och 06fredrikh
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
GET Krigsförklarar

Även vi i GET krigsförklarar!

Hej, kära SVIT-spelare,

I K45 finns det många stammar. På de gröna hedarna, bland sjöar, floder och kullar frodas det stammar, spelare och byar. Här och där ligger en och annan barbarby som bara väntar på att bi farmad. Lite nu och då spatserar några trupper förbi på väg hem med sitt senaste byte, eller rent av en spejare i full gallop påväg mot den där eländiga byn dess herre har tänkt nobla i veckor. Har man riktig tur kan man skymta en ensam paladin på någon kulle. Allt är frid och fröjd!

Alla Getar är ute i det vackra solskenet och odlar sin majs. Vädret är helt fantastiskt, och majsen växer som bara den! Geten Kaiti är ute och joddlar. DoOd och Faar planterar nya majsplantor. Där sitter Ettkommanoll och Vale och planerar en ny genialisk attack. Inte långt därifrån sitter Temon och knåpar på nästa frieri, medans stackars Ostpower har fastnat i vasslet nu igen. Här och där smyger Rävhundar och Bjurvildar i gräset. Allt är frid och fröjd!

Men vad är det här?? På en av våra kullar, mitt emellan de där perfekta farmningsbyarna skymtar de där...SVIT-spelarna.
De som alltid tittar snett på oss. De som borde frukta vår OB-rank... de som inte förstår att man inte kan kriga hur som helst på K45.
"Å nej... inte dom igen" säger en Get till en allierad.
"Vi måste göra något åt det här. Omgående"

Frid rådde i värld 4. Men vi på K45 har tröttnat. Tröttnat på SVIT. Så även vi Getar i GET. Vi är faktiskt så trötta på er så vi tänker göra någonting åt det.

Ikväll kommer vi getar invardera er SVITare. Vi kommer göra detta tillsammans med våra kära vänner i Tjekan och -SPZ-.

SVIT - gör er förberedda på en jobbig tid i W4!

Hälsningar Haniana
Diplomat Wannabee Bumblebee
 

DeletedUser

Guest
Ska vi tåla det då? Sen ang tjekans fall så sa jag vad som gällde, Vi skulle fixa det och som ni sa så var det okej, Sen kommer en krigsförklaring från 3 stammar, WTF fegt eller?
 

DeletedUser

Guest
Frid rådde i värld 4... pffftt

Det har varit krig länge på v4.
Var glad swedish king, det där är bara 3 stammar - du ska se vår lista på stammar som förklarat oss krig ^^
Tror vi e uppe i ungefär 100 fiendespelare per member - vi e snart rädda tror ja
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Ingenstans har jag skrivit att något är okej. Under tiden konflikten av byn pågick så fick ni i SVIT ett krav och det var att lämna tillbaka byn mot betalning (rens och resurser). Om ni inte gick med på detta så skulle vi vedergälla. Alltså redan för flera dagar sedan så gjorde jag klart vad som skulle gälla.

Att jag sen inte gnällde att han ville behålla byn betyder inte att det är okej. Eller jo, lite gnällde jag allt...

//fredgo
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Härligt att se antagonister i V3 samarbeta i V4.
Stort lycka till Tjekan & Get mfl.

Kastade med lite statistik också från er konflikt.

/xray

Side 1: -Spz- Tjekan Get

Side 2: SVIT SVIT-A

Timeframe: Sista 3 m�naderna

Totala er�vringar:

Sida 1: 138
Sida 2: 39
Skillnad: 99

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 1
Skillnad: 2

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 169,125
Sida 2: 46,344
Skillnad: 122,781

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,715
Sida 2: 3,952
Skillnad: 2,763

image.php
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
De senaste siffrorna i denna konflikt är att vi har tagit 5 byar mot 0. (Senaste 48h)

fredgo, tjekan
 

DeletedUser

Guest
ss

Heja på nu tjekan!

Även fast de gjort som de gjort med mig är de fortfarande mina vänner på v3 och 4.
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Här har vi senaste 48timmarna. Jag vet inte från vilken stam ni tagit ett par byar swedish king men twstats måste missat det isåfall..

Side 1: -Spz- Tjekan Get

Side 2: SVIT-A SVIT

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala er�ngar:

Sida 1: 24
Sida 2: 4
Skillnad: 20

image.php


Totala Er�ngar mot den motsata sidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 0
Skillnad: 5

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar:

Sida 1: 41,160
Sida 2: 4,444
Skillnad: 36,716

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,206
Sida 2: 0
Skillnad: 13,206

image.php
 
Topp