Gangbang VS BITE

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Är 3 stammar ett gangbang verkligen? ^^

Då är 2 av dem en familjestam om ja förstått de rätt?

Anar nästa värld så är de gangbang så fort nån går emot rank 1 stammen :awsm:
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Är 3 stammar ett gangbang verkligen? ^^

Då är 2 av dem en familjestam om ja förstått de rätt?

Anar nästa värld så är de gangbang så fort nån går emot rank 1 stammen :awsm:

SuSa, *Ett, *Två, *ett,5, DM. Du får gärna passa på och förklara för mig hur det blir 3 stammar. Ditt vridande och vändande på fakta får du gärna bespara oss henke ;).
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför ni gnäller så, är ju ändå ni som kommer ta hem det :confused:
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul att få se tv gå med på bites sida, oavsett resultat skulle det nog bli den värld som avgjorts snabbast typ nånsin :D
 

DeletedUser

Guest
Är 3 stammar ett gangbang verkligen? ^^

Då är 2 av dem en familjestam om ja förstått de rätt?

Anar nästa värld så är de gangbang så fort nån går emot rank 1 stammen :awsm:

Nej, det är bara 68 konton, mot 14.. Det är .se standard och ingen jävla gangbang D:

(Och nä, det är rank 2, 7, 35, 48 och 11112980 stammarna.)

Och nej, jag gnäller inte. Jag bara säger att folk som sitter och klagar på att .se dör osv och skyller på admins som "har för noobvänliga inställningar" och sedan "för avancerade inställningar" och sedan självklart "alldeles för hög" eller "alldeles för låg" ms-gräns osv osv osv osv. inte borde klaga, utan att försöka motverka den riktiga anledningen.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det är bara 68 konton, mot 14.. Det är .se standard och ingen jävla gangbang D:

(Och nä, det är rank 2, 7, 35, 48 och 11112980 stammarna.)

Och nej, jag gnäller inte. Jag bara säger att folk som sitter och klagar på att .se dör osv och skyller på admins som "har för noobvänliga inställningar" och sedan "för avancerade inställningar" och sedan självklart "alldeles för hög" eller "alldeles för låg" ms-gräns osv osv osv osv. inte borde klaga, utan att försöka motverka den riktiga anledningen.

Ni hörde det här först folket! .se dör ut pga att Bite blir s.k gangbangade :p :p
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Nej, det är bara 68 konton, mot 14.. Det är .se standard och ingen jävla gangbang D:

(Och nä, det är rank 2, 7, 35, 48 och 11112980 stammarna.)

Och nej, jag gnäller inte. Jag bara säger att folk som sitter och klagar på att .se dör osv och skyller på admins som "har för noobvänliga inställningar" och sedan "för avancerade inställningar" och sedan självklart "alldeles för hög" eller "alldeles för låg" ms-gräns osv osv osv osv. inte borde klaga, utan att försöka motverka den riktiga anledningen.


Jag räknade till 52 men ni sitter med ca 42 st spelare i er stam :) 14x3 per konto som ni har.
 

DeletedUser

Guest
Jag räknade till 52 men ni sitter med ca 42 st spelare i er stam :) 14x3 per konto som ni har.

Matte är inte din talang va? Eller har ni glömt att ni organiserat attacker med DM? :)

Och för det första, vet jag inte vart du får in info ifrån. Att vi skulle vara 3 på varje konto är skrattretande. Jag har spelat solo sen start. Och har inte förens någon dag sedan fått in en co, som dock är vääldigt begränsad speltid och bara har orken till att bygga byar egentligen.

Meeeeeen.. det är väl typiskt SuSa att skylla på fusk (v21) eller många co's så fort fienden inte är sämst.

Och för det andra, du kan ju inte vara seriös när du drar slutsaten "vi är 52, och ni är 14x3 så vi är typ lika många". Jag har nog aldrig sett en så värdelös slutsats och så sorgligt dåligt sätt att rättfärdiga erat fegeri. (Och sedan.. när era egentligen 67 spelare lägger till deras co's.. då drar det iväg i spelarövertag för er hörru.. :D)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Märks verkligen hur fulla av skit motståndet är. Ni ska få vad ni förtjänar i sinom tid.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Matte är inte din talang va? Eller har ni glömt att ni organiserat attacker med DM? :)

Och för det första, vet jag inte vart du får in info ifrån. Att vi skulle vara 3 på varje konto är skrattretande. Jag har spelat solo sen start. Och har inte förens någon dag sedan fått in en co, som dock är vääldigt begränsad speltid och bara har orken till att bygga byar egentligen.

Meeeeeen.. det är väl typiskt SuSa att skylla på fusk (v21) eller många co's så fort fienden inte är sämst.

Och för det andra, du kan ju inte vara seriös när du drar slutsaten "vi är 52, och ni är 14x3 så vi är typ lika många". Jag har nog aldrig sett en så värdelös slutsats och så sorgligt dåligt sätt att rättfärdiga erat fegeri. (Och sedan.. när era egentligen 67 spelare lägger till deras co's.. då drar det iväg i spelarövertag för er hörru.. :D)

OG, makt? hmm ;)

Anfaller DM er nu? :)
Okej jag dementerar det du säger :) stort sätt allt :)

Fusk och fusk, det är fulspelet som är felet, och så är det på alla jävlar världar. Men ni verkar ju vara så otroligt perfekta och ni göra aldrig fel.... ;) not

Ni har nästan 3 på alla era konton, annars har du ingen koll på er stam ;) Sitt 1 och 1 så hade ni haft 42 konto, hur bra är din matte ? :) Min matte är bra , vi kör själv på våra konto som man skall göra.... Det är bland annat som gör att tw dör:)
 
Topp