Gangbang VS BITE

cicuet

Member
Reaktionspoäng
1
Kan väl redan nu dra igång den här tråden där vi kan uppdatera lite om Gangbangen (Familjestammen 1,2 + 1,fem och SuSa) mot BITE.
 

DeletedUser

Guest
Kan väl redan nu dra igång den här tråden där vi kan uppdatera lite om Gangbangen (Familjestammen 1,2 + 1,fem och SuSa) mot BITE.

Vadå gangbang??? Det är bara 53 konton mot 14 :confused::confused::confused:

Edit: 68 mot 14 skulle det vara! :p

Edit 2: :p:p:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ta det som en komplimang? :)

I ärlighetens namn så tar jag det inte på något annat sätt än en bekräftelse på hur sorgligt värdelös .se har blivit.

Det ligger inte i TW-teamets händer, utan spelarna själva.

Och problemet är att .se är så litet att alla känner alla, och alla har vänner från diverse olika världar som de backar upp fullt ut även fast de bara är balansspelare på världen. De skiter i om det gynnar deras stam eller ej, de vill bara backa deras tidigare kompis för att sedan antagligen bli erbjuden en plats i den stammen med sitt konto, eller bli internadlad av dem tillslut och sedan joina som co.

Oftast är det ledarna i stammarna som gör så, efter att de lurat sina sämre och nyare stammedlemmar om att det är bra för stammen.. (Men som sagt, egentligen blir de bara utnyttjade för att sedan bli lämnade på världen eller vidareuutnyttjade)

Så nej, oavsett hur detta krig skulle gå så varken tar jag det som en komplimang eller med glädje. För oavsett om vi vinner 14 mot 68 eller vad kontomängden av involverade spelare nu är uppe i så är det bara ett bevis på den fortsatt döende kompisservern. Och det samtidigt döende forumet.

TW-diplomati på .se känns mera som när topp-politiker säljer ut statliga bolag för några kronor för att sedan när de avslutar sina politiska karriärer så blir de erbjudna välbetalda låtsasjobb på företaget. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
I ärlighetens namn så tar jag det inte på något annat sätt än en bekräftelse på hur sorgligt värdelös .se har blivit.

Det ligger inte i TW-teamets händer, utan spelarna själva.

Och problemet är att .se är så litet att alla känner alla, och alla har vänner från diverse olika världar som de backar upp fullt ut även fast de bara är balansspelare på världen. De skiter i om det gynnar deras stam eller ej, de vill bara backa deras tidigare kompis för att sedan antagligen bli erbjuden en plats i den stammen med sitt konto, eller bli internadlad av dem tillslut och sedan joina som co.

Oftast är det ledarna i stammarna som gör så, efter att de lurat sina sämre och nyare stammedlemmar om att det är bra för stammen.. (Men som sagt, egentligen blir de bara utnyttjade för att sedan bli lämnade på världen eller vidareuutnyttjade)

Så nej, oavsett hur detta krig skulle gå så varken tar jag det som en komplimang eller med glädje. För oavsett om vi vinner 14 mot 68 eller vad kontomängden av involverade spelare nu är uppe i så är det bara ett bevis på den fortsatt döende kompisservern. Och det samtidigt döende forumet.

TW-diplomati på .se känns mera som när topp-politiker säljer ut statliga bolag för några kronor för att sedan när de avslutar sina politiska karriärer så blir de erbjudna välbetalda låtsasjobb på företaget. :thinking:

Men min käre lille vän haha :D Det är ett spel, inget att gråta och skriva massa om haha, keep on crying. Finns .net och .de om du vill undvika .se och ha massa aktivitet i forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror ni missförstod mig. Är absolut inget gråtande, jag personligen har insett att .se är döende sedan långt tillbaka och ser bara detta som en möjlighet för mig att visa vad jag egentligen går för på en värld. Man kan inte bevisa sig som en bra spelare om man är på eran sida, däremot har vi möjlighet att utmärka oss rejält.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
haha bite blir totalägda:D haha

Du har ju absolut ingen aning om vad det är du talar om. På vilket sätt blir vi totalägda? Det är ju snarare sagt pinsamt vad dåligt det går för gangbangiansen. Och du på fullaste allvar tycker detta är en bra sak? Wtf.
 

DeletedUser

Guest
Sammanfattar eran offensive idag..

Ni inca mig med 900+ incs, ni besökte mig, ni dog, ni existerar i externa, ni blev tysta.

Nästan lite som den där "Veni vidi vici"
 

DeletedUser

Guest
Tar inte på mig den lilla offen ni klarade av att rensa ;o)

Men resten så.. thihihihiihihii
 
Topp