Gamla rävar

DeletedUser

Guest
Det var inte igår jag hörde dig mesut.....det var idag :p
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Japp nu är man på "G" igen!!
Sist man var inne på detta forumet var 2010 och då hade man 21.555.950 poäng och 2123st byar på v2

Nu har man 1 by på v22 på 200 P hmmm.. nä fan pallar nog inte !!
 

mrde

Member
Reaktionspoäng
0
"Viskning" TW Se är svårare nu en det var för 5 år sedan.... Ni kan testa era forumstroll!!! Skoja
 

DeletedUser

Guest
Japp nu är man på "G" igen!!
Sist man var inne på detta forumet var 2010 och då hade man 21.555.950 poäng och 2123st byar på v2

Nu har man 1 by på v22 på 200 P hmmm.. nä fan pallar nog inte !!

Bli adlad och spela på Casual ;) Har sett det finns inte bara en TCO stam där, utan en hel hög akademier också. Kul att se dig förresten :)
 

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Bli adlad och spela på Casual ;) Har sett det finns inte bara en TCO stam där, utan en hel hög akademier också. Kul att se dig förresten :)

hehe lär nog inte bli långvarig på denna värld men..

Super(amazonen)nova och Keyser kul och höra från er!! ser tillbaka på den tiden på v2 med stor glädje :)
Sjukt med tid man la på detta spelet natt som dag och ni kämpar på fortfarande !!? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Om det är någon gammal räv som är sugen att hoppa på w68 på .net är det bara att säga till på skype. ;)

Skype:stormorran
 

DeletedUser

Guest
Efter några veckor nedsövd så vart man grå på v16...

Nu är 2 gifter ur kroppen: TW och Kaffe... :p

/Sweflash
 

DeletedUser

Guest
Efter några veckor nedsövd så vart man grå på v16...

Nu är 2 gifter ur kroppen: TW och Kaffe... :p

/Sweflash

Det där är otroligt tråkigt, och jag önskar det fanns något sätt att göra ditt konto "oraderat". Jag hoppas i alla fall du kryar på dig och inte lämnar oss för all framtid (även om jag innerligt önskar jag själv haft disciplin nog att göra det) - klarar du det så ska du ha all heder!
 

DeletedUser

Guest
Det där är otroligt tråkigt, och jag önskar det fanns något sätt att göra ditt konto "oraderat". Jag hoppas i alla fall du kryar på dig och inte lämnar oss för all framtid (även om jag innerligt önskar jag själv haft disciplin nog att göra det) - klarar du det så ska du ha all heder!

Jag är mer mindre glad att jag lever efter min holmgång med döden och därefter en kamp i mot liv i rullstol. Men jag klarade mig fin fint bara jag inte fäller mig själv då och då...
 
Topp