Gamla rävar

DeletedUser

Guest
Började inte förns HP-världarna, är det gränspuck eller?
 

DeletedUser

Guest
Hörni Ruscams alla alteregon. Ta och håll snattran så inte modsen kommer och bannar dina/era konton.
 

DeletedUser

Guest
Kör en liten safari på externa och trillade in på denna tråd. Vilka minnen som kommer tillbaka när man ser några av dessa gamla konton.

Vet inte riktigt om jag platsar in bland gamla rävar, startade på v1 men var en liten pöjk då. Skäms lite smått när man ser tillbaka på alla ologiska och oftast helt orelevanta inlägg man gjorde här!
 

DeletedUser

Guest
Tänker fortfarande på Ic3, Abel, JockDeRock, Elohim (sneaky men smart :p), Slinkan - my love, Sunflower - mentorn, padlock - scriptarN, m.fl.

Ni är legender - i mina ögon iaf!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag räknas väl om något som gammal räv kan jag tycka ;)

Tänker fortfarande på Ic3, Abel, JockDeRock, Elohim (sneaky men smart :p), Slinkan - my love, Sunflower - mentorn, padlock - scriptarN, m.fl.

Ni är legender - i mina ögon iaf!
Awh tack för att få finnas med på den listan med de fina orden! :D
 

DeletedUser

Guest
Kör en liten safari på externa och trillade in på denna tråd. Vilka minnen som kommer tillbaka när man ser några av dessa gamla konton.

Vet inte riktigt om jag platsar in bland gamla rävar, startade på v1 men var en liten pöjk då. Skäms lite smått när man ser tillbaka på alla ologiska och oftast helt orelevanta inlägg man gjorde här!

Även om jag startade låångt senare än v1 och i må i vissas ögon fortfarande vara en pojk så har vi en sak gemensam - mycket pinsamma saker har trillat ur en. För övrigt måste man älska forumsdjungeln och medhörande safari.
 
Topp