Flykting?

DeletedUser

Guest
Jag funderar på atyt starta en ny stam som heter "MA" multi attackers. Den stammen ska hela tiden ha ett spjut på väg mot varje by på hela värld 1. Alla som byter eller lämnar en stam kommer att ses som flyktingar. *ironi*

Min nära vän Nausak hade 8 fejks mot sig lr nått då han lämnade milka! Efter att han lämnade sa högt uppsatta spelare inom R.E att de hade inlett massiva attacker mot honom och att han var en flykting. Skrattretande med tanke på att han sammanlaggt kanske fick 1/8 offby på besök.

R.E får gärna föra krig och tycka illa om vissa spelare, men att komma på fjantiga anledningar och regler för vem som ska få vara med i vilken stam är bara skrattretande och slår tillbaka på er själva. Var rakrygagde och förklara krig mot hela stammr och försök inte komma undan med att få ge er på en spelare obestraffat.

Jag håller med !
 
Reaktionspoäng
0
Jag funderar på atyt starta en ny stam som heter "MA" multi attackers. Den stammen ska hela tiden ha ett spjut på väg mot varje by på hela värld 1. Alla som byter eller lämnar en stam kommer att ses som flyktingar. *ironi*

Min nära vän Nausak hade 8 fejks mot sig lr nått då han lämnade milka! Efter att han lämnade sa högt uppsatta spelare inom R.E att de hade inlett massiva attacker mot honom och att han var en flykting. Skrattretande med tanke på att han sammanlaggt kanske fick 1/8 offby på besök.

R.E får gärna föra krig och tycka illa om vissa spelare, men att komma på fjantiga anledningar och regler för vem som ska få vara med i vilken stam är bara skrattretande och slår tillbaka på er själva. Var rakrygagde och förklara krig mot hela stammr och försök inte komma undan med att få ge er på en spelare obestraffat.

Ganska kul att det är ganska många som klagar på att R.E anser att vissa är flyktingar i BRB med tanke på att det både är 18D och R.E som tycker det men alla verkar tycka att R.E gör fel tycker det är lite konstigt.

Sen är det ingen som klagade när UrbanT blev GodJul, BFH ansåg att många i GodJul var flyktingar och alla satt tysta vid tangentborden.

UrbanT blev GodJul och några ansågs vara flyktingar av BFH, GodJul blev anfallna - helt ok

Milka! tillsammans med några andra blev BRB, ansågs vara flyktingar av R.E/18D - R.E är idiot stam som tycker det men helt ok av 18D.

En flykting är väl i princip en som deltagit i kriget genom att anfalla/supportat eller har jag fel???

Sen tycker jag att BRB är en trevlig stam och det skulle vara trevligt om Milka! kriget kunde avslutats när BRB skapades men tycker det är konstigt att det skrivs:

R.E får gärna föra krig och tycka illa om vissa spelare, men att komma på fjantiga anledningar och regler för vem som ska få vara med i vilken stam är bara skrattretande och slår tillbaka på er själva. Var rakrygagde och förklara krig mot hela stammr och försök inte komma undan med att få ge er på en spelare obestraffat.

När det hänt samma sak flera ggr tidigare men då var det helt ok
 

DeletedUser

Guest
UrbanT blev GodJul och några ansågs vara flyktingar av BFH, GodJul blev anfallna - helt ok

du gör bara dig själv dum om du pratar om saker du inte vet.. du säger själv, NÅGRA...
så mitt råd är att ta reda på bakgrunds fakta innan du postar något.
det finns förövrigt ett par spelare som vi har stämplat som flyktingar men inte hunnit ta tag i pga andra händelser men vi kommer göra detta.. kan vi inte kalla dem för flyktingar så får vi väl säga krig mot enskild spelare då..
 
Reaktionspoäng
0
du gör bara dig själv dum om du pratar om saker du inte vet.. du säger själv, NÅGRA...
så mitt råd är att ta reda på bakgrunds fakta innan du postar något.
det finns förövrigt ett par spelare som vi har stämplat som flyktingar men inte hunnit ta tag i pga andra händelser men vi kommer göra detta.. kan vi inte kalla dem för flyktingar så får vi väl säga krig mot enskild spelare då..

Förstår inte vad du menar???

Jag sa att några i GodJul ansågs vara flyktingar av BFH.

Du säger att ni stämplat ett par av GodJul spelarna som flyktingar alltså anser ni att NÅGRA av GodJul spelarna är flyktingar.

Förstår verkligen inget av ditt inlägg eller missade jag nåt???

Tror inte du läste hela mitt inlägg, jag anser inte att det är fel att GodJul spelarna blev stämplade som flyktingar, tycker bara det är konstigt att när R.E stämplar några i BRB som flyktingar tycker många att det är fel trots att samma sak hänt många ggr tidigare.

Läs hela mitt inlägg och förklara vad jag skrev som var fel...
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte vad du menar???

Jag sa att några i GodJul ansågs vara flyktingar av BFH.

Du säger att ni stämplat ett par av GodJul spelarna som flyktingar alltså anser ni att NÅGRA av GodJul spelarna är flyktingar.

Förstår verkligen inget av ditt inlägg eller missade jag nåt???

Tror inte du läste hela mitt inlägg, jag anser inte att det är fel att GodJul spelarna blev stämplade som flyktingar, tycker bara det är konstigt att när R.E stämplar några i BRB som flyktingar tycker många att det är fel trots att samma sak hänt många ggr tidigare.

Läs hela mitt inlägg och förklara vad jag skrev som var fel...

R.E har ingen rätt att peka ut andra som flyktingar! Den rätten tog ni ifrån er själva när ni bjöd in =GFO=-spelare :mad:
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
R.E har ingen rätt att peka ut andra som flyktingar! Den rätten tog ni ifrån er själva när ni bjöd in =GFO=-spelare :mad:


aj fan
man kan mista en rätt att kalla spelare något pga man har bjudet in andra spelare från stammar som ligger i krig med "dej" eller gäller det även andra spelare/stammar
då tror jag nog alla stammar/spelare har mist den rätten

det jag skulle vilja veta är:När klassas man som flykting??
det är ju huvudfrågan

har kollat på många stammars info
på dom flesta jag läst står att man inte tar in flyktingar så
vad klassar man som flykting i dom olika stammarna??

vet inte vad RE har som måttstock skall kolla för skoj skull

jag har denna :en spelare som har anfall på sig och dom kommer /kommit ganska regelbundit under en viss tid minst ett anfall om dagen (farmning)
och har det varit nobling av hans byar så helt klart flykting

spejning är ett gränsfall men många stammar skriver att spejning är lika som ett anfall
spejning ker ju ganska ofta utan att man tänker anfall bara en koll hur det ser ut i närområdet vill kanske kolla om adel finns tex
 

DeletedUser

Guest
som sagt babbeanton skaffa lite fakta innan du börjar knappa på tangentbordet..

vi låg i krig med UrbanT (ifall du inte redan visste det) och när det skapades en ny stam och de inte ville ligga i krig längre så har vi ALL rätt att stämpla vissa som flyktingar.

så gör lite efterforskningar och ta reda på saker innan du säger något, för du vet inte lika mycket som du tror om vad som händer här i världen.

btw en flykting är en spelare som är under anfall och flyr till en annan stam för att söka skydd.
 

DeletedUser

Guest
som sagt babbeanton skaffa lite fakta innan du börjar knappa på tangentbordet..

vi låg i krig med UrbanT (ifall du inte redan visste det) och när det skapades en ny stam och de inte ville ligga i krig längre så har vi ALL rätt att stämpla vissa som flyktingar.

så gör lite efterforskningar och ta reda på saker innan du säger något, för du vet inte lika mycket som du tror om vad som händer här i världen.

btw en flykting är en spelare som är under anfall och flyr till en annan stam för att söka skydd.

Om jag inte mins fel så låg R.E i krig med den där stammen, vad var det den hette nu igen...den var ganska stor tror jag...hm ja juste ja Milka! och det startades en ny stam och vi pekar ut några av dem som flyktingar. Låter som en ganska liknande historia tycker ivarjefall jag :p
Men jag kan ha fel.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte mins fel så låg R.E i krig med den där stammen, vad var det den hette nu igen...den var ganska stor tror jag...hm ja juste ja Milka! och det startades en ny stam och vi pekar ut några av dem som flyktingar. Låter som en ganska liknande historia tycker ivarjefall jag :p
Men jag kan ha fel.

READ MY LIPS! D e t v a r a l d r i g e t t k r i g!

Tro mig lilla du, du hade kännt om det varit krig... Då hade ni inte varit kvar...
 

DeletedUser

Guest
Tvivla du bara... Finns många bra exempel på liknande stammar som krigat, bara det att vi tillsammans MrRisling då mötte en bättre stam än R.E...

Mitt cred till Elohim för hans utmärkta och väldigt skadande anfallstekniker och planerande.

Även mitt cred till alla dom stora stammarna som deltog i det kriget =)
 
Reaktionspoäng
0
som sagt babbeanton skaffa lite fakta innan du börjar knappa på tangentbordet..

vi låg i krig med UrbanT (ifall du inte redan visste det) och när det skapades en ny stam och de inte ville ligga i krig längre så har vi ALL rätt att stämpla vissa som flyktingar.

så gör lite efterforskningar och ta reda på saker innan du säger något, för du vet inte lika mycket som du tror om vad som händer här i världen.

btw en flykting är en spelare som är under anfall och flyr till en annan stam för att söka skydd.

Läser du överhuvudtaget mina inlägg eller är jag otydlig på nåt sätt???

Ska skriva så tydligt som möjligt så du förstår vad jag menar.

Jag skrev att UrbanT blev GodJul jag vet att det var krig mellan BFH och UrbanT skrev inte det då de flesta redan vet det.

Och klart att ni har rätt att stämpla de som flyktingar, det är precis det jag skriver:

jag anser inte att det är fel att GodJul spelarna blev stämplade som flyktingar...

Förstår inte hur du kan tolka detta som att jag tycker att det är fel att ni stämplade GodJul som flyktingar, förstår inte alls varför du skriver:

när det skapades en ny stam och de inte ville ligga i krig längre så har vi ALL rätt att stämpla vissa som flyktingar..

Tar det en gång till, jag skrev:

jag anser inte att det är fel att GodJul spelarna blev stämplade som flyktingar...

Kan ta det en gång till för dig, JAG TYCKER INTE BFH GJORDE NÅGOT FEL NÄR DE STÄMPLADE NÅGRA AV GODJUL SPELARNA SOM FLYKTINGAR TYCKER BARA DET ÄR KONSTIGT ATT MÅNGA TYCKER DET ÄR FEL NÄR R.E STÄMPLAR NÅGRA I BRB SOM FLYKTINGAR.

Hoppas jag skrev tillräckligt tydligt nu.
Förklara nu vad jag skrev för något fel i mitt inlägg som gjorde det svårt att förstå!!!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tvivla du bara... Finns många bra exempel på liknande stammar som krigat, bara det att vi tillsammans MrRisling då mötte en bättre stam än R.E...

Mitt cred till Elohim för hans utmärkta och väldigt skadande anfallstekniker och planerande.

Även mitt cred till alla dom stora stammarna som deltog i det kriget =)

Men nu blandar vi ihop världarna min vän :)
Men det var kul ja.
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden är den att vi låg inte under attack när vi "bytte" stam, ni klassar oss som flyktingar för att vi tog några byar av er förut... Det är inte samma sak
 

DeletedUser

Guest
Verken du eller jag har sett listan på dom som är klassade som flyktingar men den är under uppbyggnad du vet och dom som är på listan var garanterat under attack :)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att folket inte var under attack (inte riktiga iaf) och du kan verkligen inte räkna 1 yxman som anfall på en spelare, eller ni kanske har den standarden på anfallen i R.E?

Sen har ni själva sagt här i forumen att "det finns några spelare som tog byar av oss under kriget och dessa vill vi hämnas på" (obs, inte ordagrannt citat)...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet ett par stycken som var under attack hos er som garanterat borde klassas som flycktingar men jag kommer ingen stans med det här tjatet så jag lämnar häldre över till babbe, tbb1 och dom andra som har bättre koll på dessa än mig då jag borde hålla mig till 10k trådar och liknande, jag är en glädjespridare inte en debatör :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska komma med ett litet förtydligande gällande "kriget mellan Milka! och R.E

20-25% av Milka! spelarna tog byar av R.E pga den enkla anledningen att dom ville växa lite.

Inget och jag säger INGET stod på vårt forum att alla i Milka! skulle trycka på R.E utan det var enskilda spelare som i ren förnöjelse och för att dom kunde, tog byar och miste byar som man brukar göra när man har växtvärk och haft tristess ett tag, inget konstigt med det egentligen.

Milka! spelarna tog dom byar dom ville ha utan att behöva fråga om dom fick till scrupi,,, Utan det var upp till var och en att bestämma om man ville kriga lite.

Detta blåses upp till alldeles för höga proportioner

Vad går detta spelet ut på egentligen?? För bövelen!!! Det ska ju krigas ju,,allt man bygger går ju ut på att kunna ta emot attacker och attackera själv.

Detta jäkla gnällande om att " snyft han attackerade mig snyft,,, hjälp mig....

Flyktingar hit o dit och listor som ska skrivas? Dohhhh?

Köp SimCity och bygg istället, alla som betraktar sina byar som helig mark där allt ska vara frid och fröjd och gud bevare om det kommer nån,,usch hemska tanke.

Alla med mer än 1 by!! Hur har ni fått den? Köpt den eller?

Denna pajkastning börjar stå mig upp i halsen.

Sluta jiddra, börja trolla!
 

DeletedUser

Guest
Inget och jag säger INGET stod på vårt forum att alla i Milka! skulle trycka på R.E utan det var enskilda spelare som i ren förnöjelse och för att dom kunde, tog byar och miste byar som man brukar göra när man har växtvärk och haft tristess ett tag, inget konstigt med det egentligen.


1 rainbow 3,18 Mio.
2 casanova 3,05 Mio.

Nejdå ni körde inte ihop mot dom, det var många, många spelare från milka som gjorde att två spelare kom upp på första och andra plats på bara någon vecka. Men det var väll ännu en underlig timing av er igen då att ni inte planerade det=/////



Gillar inte sim city :)

Men har faktiskt hjälp folk jag adlat efteråt så de inte ska förlora så himla mycket för jag tagit deras by:) och självklart går ju spelet ut på att ta över byar osvosvosv men man kan inte bara tro att man ska få ta över utan att någon bryr sig, så gå till ditt sim city och bygg utan att du behöver oroa dig för att någon ska bry sig:7 ojoj dissen rakt i tillbaka fejjaN^. Nej men du säger ju emot dig själv så det skriker om det bara... Relativt underhållande.
 
Topp