FD CAF2 VS Deras fiender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Geronimo. Du kanske borde kolla trådens titel en gång till.

Detta har inte med GoW att göra. Utan med CAF spelarna att göra. CAF spelarna är inte relaterade till Elite, så varför ska de med i statsen?

har det inte med gow att göra? varför är då dessa stammar med i statsen;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Du gillar att märka ord? Får formulera om mig då "Detta har inte med GoWs krig utöver det emot CAF spelarna att göra"

Förklara iaf gärna för mig varför Elite ska vara med i en stats i en tråd som har med stammarna som CAF spelarna krigar emot?
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Du gillar att märka ord? Får formulera om mig då "Detta har inte med GoWs krig utöver det emot CAF spelarna att göra"

Förklara iaf gärna för mig varför Elite ska vara med i en stats i en tråd som har med stammarna som CAF spelarna krigar emot?

Ungefär lika mycket som övriga spelare i stammarna mash, lcn och st2 har det.
Vill man ta fram stats över gow´s krig mot enskilda spelare så får man väl sluta lata sig och ställa in statsen på dessa spelare och inte blanda in stammar där spelarna råkar vara.

Stammarna som tas upp i statsen är inte i krig mot gow vad jag vet?
 

DeletedUser

Guest
Ungefär lika mycket som övriga spelare i stammarna mash, lcn och st2 har det.
Vill man ta fram stats över gow´s krig mot enskilda spelare så får man väl sluta lata sig och ställa in statsen på dessa spelare och inte blanda in stammar där spelarna råkar vara.

Stammarna som tas upp i statsen är inte i krig mot gow vad jag vet?

tror du missat något gero, elite tog aldrig in några caf spelaren utan endast st2,mash och lcn gjorde detta, därav tas st2,mash och lcn med i statsen för att dessa stammar hade caf spelaren i sig
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
tror du missat något gero, elite tog aldrig in några caf spelaren utan endast st2,mash och lcn gjorde detta, därav tas st2,mash och lcn med i statsen för att dessa stammar hade caf spelaren i sig

men snälla söta människor:(
Vad har stammarna som helhet i statsen att göra? Därför menar jag att elite har lika mycket i statsen att göra lika mycket som mash, lcn och st2.
Jo tobie orkar inte göra en ordentlig stats. Sedan försöker han få folk i caf att tycka att dom satsade på fel allierad genom att välja mash. Hur sjukt är inte det resonemanget?
MASH bröt inte alliansen och attackerade caf vilket gow gjorde så hur tobie ens kan drömma om att spelarna i caf ska anse att gow är en bättre allierad än mash är och förblir en gåta:)
 

DeletedUser

Guest
dom gjorde de enklare genom att lägga in mash,st2 och lcn i statsen istället för att lägga in 50+ spelaren och några även fortfarande tillhör 3 av dessa stammarna.

sen är ju ingen av mash,st2 och lcn i krig mot gow så borde väl inte göra så stor betydelse för tillfället, dom vill ju bara få totala statsen på kriget mellan gow och caf inget annat..

inget illa menat men vill bara klargöra hur de är tänkt med att ta med dom 3 stammarna och inte elite...
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har väll dock inte -st2- någon Caf spelare kvar vad jag kan utläsa från Twstats så dem gör väll ingen skillnad?

Kriga nu istället för att hänga i forumet! :)
 

DeletedUser

Guest
Har lite krav här .

först och främst skulle det vara kul med lite stats.

och vill gärna ha reda på vilka stammar denna tråden involverar. :awsm:
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
det handlar om kriget mellan GoW och caf. men eftersom caffarna sprang iväg till mash, st2 och lcn så är de också med i statsen.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA DVH DVH-A
Players:

Side 2:
Tribes: LCN MASH CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 289
Sida 2: 82
Skillnad: 207

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,751,819
Sida 2: 791,659
Skillnad: 1,960,160

chart
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
lite nya stats.


24h

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2 MASH -ST2- LCN
Players: Wizzlee

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 90
Sida 2: 14
Skillnad: 76

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 865,694
Sida 2: 128,321
Skillnad: 737,373

chart




48h

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2 MASH -ST2- LCN
Players: Wizzlee

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 223
Sida 2: 30
Skillnad: 193

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,139,226
Sida 2: 276,980
Skillnad: 1,862,246

chart



veckans

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2 MASH -ST2- LCN
Players: Wizzlee

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 963
Sida 2: 143
Skillnad: 820

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,219,006
Sida 2: 1,346,483
Skillnad: 7,872,523

chart



sen starten

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2 MASH -ST2- LCN
Players: Wizzlee

Timeframe: 19/07/2010 00:00:00till01/08/2010 19:00:38

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,217
Sida 2: 310
Skillnad: 1,907

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21,194,506
Sida 2: 2,852,438
Skillnad: 18,342,068

chart
 

DeletedUser

Guest
får ja fråga varför wizzlee tas med? han är fredad av gow numera eftersom han gick över till elite som inte längre krigar mot gow
 

DeletedUser

Guest
Snart är Mash uppsägnings tid för iap med gow till ända.. kanske får caf2 lite hjälp ;)
skulle vara grovt missnöjd med alliansen so far.. hur många byar har dom tappat för att det ska tänkas i mash ?!
och kommer caf2 kunna ta tillbaka dem framöver .. ?
men framför allt, kommer ett mash med låg aktivitet kunna stå emot gow ?

nån som kan lägga in rätt stats får gärna visa hur caf2 blöder byar :)
 
Senast redigerad av en moderator:

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
här har du lite att titta på tobie..

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 613
Sida 2: 110
Skillnad: 503

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,751,792
Sida 2: 1,042,929
Skillnad: 4,708,863

chart
 

DeletedUser

Guest
Snart är Mash uppsägnings tid för iap med gow till ända.. kanske får caf2 lite hjälp ;)
skulle vara grovt missnöjd med alliansen so far.. hur många byar har dom tappat för att det ska tänkas i mash ?!
och kommer caf2 kunna ta tillbaka dem framöver .. ?
men framför allt, kommer ett mash med låg aktivitet kunna stå emot gow ?

nån som kan lägga in rätt stats får gärna visa hur caf2 blöder byar :)

Fel.
Uppsägningstiden gäller inte, MASH bröt IAPen med omedelbar verkan.
 

DeletedUser

Guest
jasså, isåfall är det ännu klurigare att det inte händer nått, vart är hjälpen ?! .. Tinglo lär ju vara glad .. 2 mille minus på att det går segt i maskineriet i mash..
lovley, skulle vara kul att läsa deras forum som de har med caf2, vad de tutar i dem för att inte få ett myteri på halsen ..

.. mitt stalltips är att mash har äntligen fått med st2 att anfalla dvh ( med tanke på alla byar som byts i fronten ;) så de kan lägga all focus på gow vilken de inte kommer klara, (( vi kommer ju ihåg hur det gick sist, och då hade de grymt med deff från 3 andra stammar ochså ;) )) inom en snar framtid.. antar jag ..men man vet ju inte, st2 tar sig egen väg hela tiden så

Billo, Bra siffror ;P
 

beemerw10

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm..det här med statistik är ju alltid en tvistefråga..så här ser det ut mellan GoW-S och CAF2 sen krigsstarten......

Side 1:
Tribes: GoW-S
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2
Players:

Timeframe: 19/07/2010 19:37:00till08/08/2010 01:29:34

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,569
Sida 2: 259
Skillnad: 1,310

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,894,189
Sida 2: 2,451,844
Skillnad: 12,442,345

chart





Och så här ser det ut om man blandar in hela GoW familjen och berörda "tillflyktsorter" för CAF spelare sen krigsstarten.....

Side 1:
Tribes: GoW-S GoW-P GoWA
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 LCN MASH CAF-A2 -ST2-
Players:

Timeframe: 19/07/2010 19:37:00till08/08/2010 01:34:41

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,829
Sida 2: 419
Skillnad: 2,410

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,934,769
Sida 2: 3,893,298
Skillnad: 23,041,471

chart
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jasså, isåfall är det ännu klurigare att det inte händer nått, vart är hjälpen ?! .. Tinglo lär ju vara glad .. 2 mille minus på att det går segt i maskineriet i mash..
lovley, skulle vara kul att läsa deras forum som de har med caf2, vad de tutar i dem för att inte få ett myteri på halsen ..

.. mitt stalltips är att mash har äntligen fått med st2 att anfalla dvh ( med tanke på alla byar som byts i fronten ;) så de kan lägga all focus på gow vilken de inte kommer klara, (( vi kommer ju ihåg hur det gick sist, och då hade de grymt med deff från 3 andra stammar ochså ;) )) inom en snar framtid.. antar jag ..men man vet ju inte, st2 tar sig egen väg hela tiden så

Billo, Bra siffror ;P

grymt med deff från 3 stammar, hahahahaha

är det den där jättehjälpen från stribe du syftar på:)

Kul att du anser mash vara värdelösa då stribe gav upp efter 3 månader mot oss;) Hur bra menar du då att stribe var:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp