FD CAF2 VS Deras fiender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
grymt med deff från 3 stammar, hahahahaha

är det den där jättehjälpen från stribe du syftar på:)

Kul att du anser mash vara värdelösa då stribe gav upp efter 3 månader mot oss;) Hur bra menar du då att stribe var:)

Stribe gav inte upp emot MASH. Stribe gav upp emot MASH, Elite och CAF.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Stribe gav inte upp emot MASH. Stribe gav upp emot MASH, Elite och CAF.

Dom gav iaf upp:)

Min poäng var att tobie tydligen anser att stribe var värdelösa eftersom han tycker att mash är odugliga när mash ändå var med på den sida som knäckte stribe på 3 månader;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Din teori är lite vek dock.

1 Värdelös Stam + 1 Bra Stam + 1 Bra Stam > 1 Bra Stam

Eller har jag fel? Säger inte att MASH är värdelös, men vill bara säga att du inte kan jämföra hur bra stammarna är på det.

Det skulle t.o.m. kunna vara så att

1 Värdelös Stam + 1 Hyfsad Stam + 1 Bra Stam > 1 Bra Stam. Eller hur? Vem vet, kanske 3 värdelösa stammar skulle ta 1 bra stam?


I min erfarenhet däremot så är både Stribe och MASH bra stammar. MASH (eller vissa medlemmar iaf) verkar däremot få det lite över huvudet att dem lyckades få ner Stribe i 3v1.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Din teori är lite vek dock.

1 Värdelös Stam + 1 Bra Stam + 1 Bra Stam > 1 Bra Stam

Eller har jag fel? Säger inte att MASH är värdelös, men vill bara säga att du inte kan jämföra hur bra stammarna är på det.

Det skulle t.o.m. kunna vara så att

1 Värdelös Stam + 1 Hyfsad Stam + 1 Bra Stam > 1 Bra Stam. Eller hur? Vem vet, kanske 3 värdelösa stammar skulle ta 1 bra stam?


I min erfarenhet däremot så är både Stribe och MASH bra stammar. MASH (eller vissa medlemmar iaf) verkar däremot få det lite över huvudet att dem lyckades få ner Stribe i 3v1.

Det har du nog missuppfattat:)
Ingen i MASH tog det som en seger att glänsa med när vi var en av flera stammar som plockade ner stribe.
Däremot så är vi rätt less på tobies alla spyor över oss som stam.
Jag har undvikit att säga något alls om spelskicklighet hos någon spelare över huvud taget om det inte varit positivt, som när jag har skrivit att jag anser tiindra som en mycket duktig spelare.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jobbigt för dig att du inte kan formulera dig då. Lär dig skriva ordentligt så kanske du slipper få så mycket skit på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi inte bara lägga ner diskussionen om Stribe-kriget? Elite ville få bort Stribe, CAF ville få bort Stribe, MASH ville få bort Stribe. Vi lyckades. Det är fakta, resten kan diskuteras i oändlighet, men det är inte relevant och tillför ingenting...
 

DeletedUser

Guest
grymt med deff från 3 stammar, hahahahaha

är det den där jättehjälpen från stribe du syftar på:)

Kul att du anser mash vara värdelösa då stribe gav upp efter 3 månader mot oss;) Hur bra menar du då att stribe var:)

Det är kul gero att du hela tiden rackar ner på mig, när det är eran allierad som står och blöder byar ?
Hur många byar ska de förlora innan ni gör nått ?
Lobo sa tydligen upp iap´n med omedelbar verkan, men vad händer. .tror ju inte gow slutar anfalla pga av det ?

kan du svara på det gero eller ska du göra nån halvtaskig pudel genom att snacka om nått helt annat ?

( Det är härligt att höra att du lägger ner så mycket tid på mig gero, har hört hur du sitter och snackar om mig på msn till vissa ;) . gero loves me.. nana, att du orkar haha.. ) ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Det är kul gero att du hela tiden rackar ner på mig, när det är eran allierad som står och blöder byar ?
Hur många byar ska de förlora innan ni gör nått ?
Lobo sa tydligen upp iap´n med omedelbar verkan, men vad händer. .tror ju inte gow slutar anfalla pga av det ?

kan du svara på det gero eller ska du göra nån halvtaskig pudel genom att snacka om nått helt annat ?

( Det är härligt att höra att du lägger ner så mycket tid på mig gero, har hört hur du sitter och snackar om mig på msn till vissa ;) . gero loves me.. nana, att du orkar haha.. ) ;)

Att du orkar din lilla barnrumpa, förstår du inte att du skämmer ut dej? ;)
 

DeletedUser

Guest
eller helt enkelt börja ge ut straff poäng, då är de inte länge kvar tills Tobie är bannad ifrån detta forum och då slipper vi hans off topic som alltid leder till att trådarna blir låsta han skriver något i ;)

roliga är att de alltid tjafsas om samma saker tråd efter tråd :rolleyes:

(japp jag är off topic nu men de är för att hjälpa tråden ett steg närmare låsning)
 

DeletedUser

Guest
Jag ser inte att denna tråd kommer hålla. kanske ska läggas på is lite.

den är låst nu.....nu.....NU! *Låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp