Falc startar Krig

DeletedUser

Guest
Först vill jag säga att Twinz luktade ovanligt mycket get i morse, och att Not-So-Gay, också kallad Mr LOL, äntligen har fått sig en pojkvänn.

Sen tänkte jag uppdatera er med lite statestik:

Side 1:
Tribes: Falc
Players:

Side 2:
Tribes: GOT* NåGoT* 3TU 3TU-A
Players:

Timeframe: 29/05/2010 23:00:00till03/06/2010 11:37:12

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 96
Sida 2: 6
Skillnad: 90

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 729,300
Sida 2: 58,614
Skillnad: 670,686

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Liten uppdatering av statsen :)

Side 1:
Tribes: Falc
Players:

Side 2:
Tribes: 3TU 3TU-A GOT* NåGoT*
Players:

Timeframe: 29/05/2010 23:00:00till05/06/2010 09:18:36

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 126
Sida 2: 71
Skillnad: 55

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 111
Sida 2: 6
Skillnad: 105

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 917,728
Sida 2: 262,794
Skillnad: 654,934

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 813,910
Sida 2: 58,614
Skillnad: 755,296

chart



Kan också lägga till att Lictors (Lic) troligen lägger sej i inom kort, vilket innebär fler byar för oss :awsm:
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Ulysses rapporterar direkt från slagfältet där det pågår ständiga våldtäkter, mord och stympningar samt en hel del blodiga duster spelarna emellan, hur kan något sånt här sluta bra?

Side 1:
Tribes: Falc
Players:

Side 2:
Tribes: 3TU 3TU-A GOT* NåGoT*
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 1
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,475
Sida 2: 9,704
Skillnad: 5,229

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 9,704
Skillnad: 9,704

chart



Detta liknar inte ens ett krig utan mer som någon vänskapskamp i fotboll där båda sidorna står och sjunger We shall Overcome samtidigt som de ägnar sig åt sexuellt umgänge med varandras fruar, wtf is this säger jag bara?!?!?

Jag ensam adlar ju mer/dag än ni alla gör totalt trots att ni är i "krig"? :eek:


Lets go to war!
 

DeletedUser

Guest
De flesta har tagit en paus nu med krigandet när solen tittat fram bakom molnen, så man har ju tagit och passat på att få lite färg och lira lite boll. Men men, nu verkar det gråa vädret vara på G in så då lär det ju komma en del offensiver från min sida ;= Vinner gör vi allt, kriget har ju pågått i ca 1½ vecka nu och om jag inte minns fel leder vi med 120 mot 7.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på hur aggressiva och brutala Falc har varit mot de mindre stammarna i området så är de inte konstigt att 3TU har gått med GoT*!!

Jag kan inte riktigt säga att jag gillar GoT* men jag skulle hellre se dem som de östra herrarna än Falc!!

Och att ni säger att dem är den ''Onda sidan'' är rent skitsnack! Ni kunde ha förhindrat kriget för länge sen, hur? Jo att vara mindre idioter och vara mer resonliga. GoT* har visat sig vara resonliga genom denna alliansen!!

Mvh Grisen
 

DeletedUser

Guest
Om du läser vad kossmokatten har skrivit så har GOT* varit långt från ens kontaktbara. GOT* har igentligen bara sin ledning att skylla på då de inte tog tag i någonting. För er som undrar hur allt startat så tar jag och berättar det nu.

Allt börja med att vi adla några byar från GOT* som låg i vårt territorium (k56), efter det var dom pissed off på oss, och ja det har dom rätt att vara. Men istället för att ta kontakt med vår diplomat så väljer dom istället att gå bakom ryggen på oss, genom att dra in andra mindre stammar i ett försök att "krossa" oss. Vi hade 3 spioner i deras stam så information gick ju ut till oss direkt så vi fick reda på deras "onda" plan. Nu börjar väntetiden, vi vänta, vänta och åter vänta på att de skulle göra något, inte ett knyst hör vi av dem. I deras forum skrev dom dock saker om "nu anfaller vi, vi kommer krossa dom" m.m, hur gick det med det? Efter 1 månads väntade blev vi less och drog igång kriget själva.

Jag ser ärligt talat inte hur du kan stötta en stam som GOT* som består av massvis av omogna p12or som snackar 100 gånger mer än vad dom kan göra, för vad sjutton hände med deras plan att krossa oss? Dom tog inte en ENDA by av oss, dom lyckades dock återadla 7st av deras förlorade byar. Mycket snack men lite verkstad helt enkelt. Finns inte plats för såna spelare i TW, hur scyssta dom än är, det är alltid dom erfarna som finns kvar i längden. Med detta sagt hur kan du då tycka att vi är dom onda, det var inte vi som smed lömska planer bakom ryggen på motståndaren, utan det var GOT*, och som kossmokatten har skrivit innan så blev dom bemötta på ett omoget sätt av GOT*s medlemmar, och ledningen svarade dem inte ens.

Sen finns det självklart de spelare som ska ha cred i GOT* som åtminstone har försökt att göra motstånd och som vi, eller åtminstone jag, har haft goda och trevliga konvensationer med trots deras underläge. Dessa spelare ser ut att fortsätta spela i GOT* utan att fly, så dessa ska ha mycket cred för deras mod och deras sätt att hantera kriget, med respekt för motståndaren och samtigt ha trevliga konvenationer med moståndaren.

Sen har självklart alla olika åsikter, självklart att du får sitta och hejja på GOT*, jag försöker bara göra bilden klarare för er så ni inte sitter och tror fel saker, & om man väl lära känna oss falcare så inser man snart att vi är ett gäng riktigt goa gubbar och kärringer som man kan ha trevligt tillsammans med :)

Kysss
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu blev jag tyst :p

Visst, GoT* bemötte 3TU som att de verkligen var dagens gudar, men vi har ju nu sett hur mkt ''gudakrafter'' dem hade, och jag är lite besviken på dem dels för att ingen kommer in hit till forumet och försvarar sin egen stam, till och med jag som egentligen HATAR hälften av stammarna som ligger i topp 20 (förutom 3TU) försvarar dem (lite grann)...

Så ett fegt och nonchalant bemötande och hanterande av GoT*, hur stor chans har 3TU själva? Nu när GoT* inte har mkt att komma med.

PS. Säg inte att ni är trevliga! Ni är precis som resten av de andra stor-stammarna som attackerar oprovocerat.

MIH Grisen
 
Reaktionspoäng
0
Nu blev jag tyst :p

Visst, GoT* bemötte 3TU som att de verkligen var dagens gudar, men vi har ju nu sett hur mkt ''gudakrafter'' dem hade, och jag är lite besviken på dem dels för att ingen kommer in hit till forumet och försvarar sin egen stam, till och med jag som egentligen HATAR hälften av stammarna som ligger i topp 20 (förutom 3TU) försvarar dem (lite grann)...

Så ett fegt och nonchalant bemötande och hanterande av GoT*, hur stor chans har 3TU själva? Nu när GoT* inte har mkt att komma med.

PS. Säg inte att ni är trevliga! Ni är precis som resten av de andra stor-stammarna som attackerar oprovocerat.

MIH Grisen

Fast de har faktiskt några riktigt trevliga spelare. För att man slåss på olika sidor behöver det inte automatiskt betyda att alla på motsatta sidan är idioter och elaka.
Jag har pratat med många Falcar och måste säga att jag bara blivit illa bemött av 2 av dem och helt ignorerad av en. Så överhängande av dem är trevliga faktiskt. Även om inte jag heller uppskattar att bli köttad av dem :) Men det gör inte att jag tycker sämre om spelarna som individer för det.
 

DeletedUser

Guest
Kanske de, men att attackera mindre spelare oprovocerat gör spelet tråkigt och man tröttnar.
 

DeletedUser

Guest
Kanske de, men att attackera mindre spelare oprovocerat gör spelet tråkigt och man tröttnar.

Det är ju lite vad spelet går ut på, om en stam bestämmer sig för att utvidga sina områden så går man ju på det som är möjligt att utvidga mot. Tyvärr låg 3TU dåligt då vi vill expandera öster ut och erövra hela k56. Sen finns det ju stammar som AM som istället väljer att adla barbarbyar, vilket i mina ögon nästan är ett brott
 

DeletedUser

Guest
Det är ju lite vad spelet går ut på, om en stam bestämmer sig för att utvidga sina områden så går man ju på det som är möjligt att utvidga mot. Tyvärr låg 3TU dåligt då vi vill expandera öster ut och erövra hela k56. Sen finns det ju stammar som AM som istället väljer att adla barbarbyar, vilket i mina ögon nästan är ett brott

"Äta eller ätas!" :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kanske de, men att attackera mindre spelare oprovocerat gör spelet tråkigt och man tröttnar.

vad ska personen som ligger 1:a i spelar rankingen göra då? eller stammen som ligger 1:a, ska dom bara se glada ut och hoppas på att någon anfaller dom så dom få något att göra av TW tiden? ^^
 

DeletedUser

Guest
Falc ligger 4 i ranking dock, och TjockOchFul (no offense) ligger inte heller 1:a ?

Så du säger att man fortfarande kör lika seriöst som förut när man har lika många byar som TjockOchFul? (no offense) fan man får dåligt samvete när man skriver ditt namn :p, om Falc inte hade varit så stora så hade ni inte varit så ''kaxiga'' (aggressiva) som ni är nu, 3TU har aldrig attackerat någon av de mindre stammarna i området om dem inte såg de som absolut nödvändigt för sin överlevnad.

GoT* var ioförsej värre men när jag skriver till er nu så skriver jag till både GoT* och Falc, ni är likadana båda två, bara de att GoT* har en failad ledning med extremt fega medlemmar...

Och när de gäller att hejja så är jag faktiskt neutral (Men jag ''vet'' att Falc kommer vinna ganska överlägset) jag säger bara vad jag tycker om er alla, och moraliskt gillar jag 3TU mer, GoT* kan fortsätta lägga svansen mellan benen som de hittills har gjort, och Falc... Ja jag vill inte ens säga nåt egentligen men jag kan väl bara säga: Lycka till i framtiden och jag hoppas ni inte krossar 3TU i onödan...

Mvh Grisen
 
Topp