Falc startar Krig

DeletedUser

Guest
Under en längre tid nu har vi i Falc stått i skuggan av DomDom som stulit all uppmärksamhet här i öst. Men då DomDom gått ihop med Drunk "D-P" så har dom blivit mer en stam i "mitten", medans falc blivit ensamma kvarlämande i sydost. Nästan.

Under några veckor har vi fått info om att GOT* planerar något mot oss i Falc och vi får in mail från alla håll och kanter om vad som pågår.
Got* vill få ihop ett gäng stammar och tillsammans med flera andra stammar gangbanga oss.

Vi Falcar visste först inte hur seriöst det var. Men då snacket fortsatte inom Got* så blev hotet allt mer påtagligt.
Vi i Falc tänker inte bara låta Got* fortsätta. Vi anser det fegt att dra in oskyldiga stammar i detta med lögner och löften som ej kommer hållas.

Tyvärr är det redan försent för några stammar som valt att ena sig och stå på de "ondas" sida. 3TU har valt sida och vi kommer se på dessa med lika ogillande ögon som på Got*. Trots att dessa bara är offer som blivit lurade av Falcarnas fiende.

Därför tänker vi härmed sätta stopp för detta en gång för alla, vi orkar inte vänta på deras krigsförklaring, så därför förklarar vi krig mot den så kallade Försvarsalliansen.

Falc Vs Got*, Något*, 3TU, 3TU-A

Må bäste stam Eller djur vinna.
Mvh/Ledningen i Falc.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda parter! Men mest lycka till till oss <3

Hoppas vi kan hålla en god stämning och ett rättvist krig!
 

DeletedUser

Guest
Ja, detta var ingen nyhet.
Styrt i samtycke med den stora skuggan.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till i kriget, båda sidor.
Kul att flera krigar. =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltid bra med statistik att jämföra med.

Poäng, OBA och OBF Söndagen den 30:e Maj, 2010, klockan 00:18

Poäng
4 Falc 9.053.522 9.053.522 27 335.316 1023 8.850
7 GOT* 5.414.150 5.414.150 39 138.824 735 7.366
13 NåGoT* 1.812.011 1.812.011 31 58.452 307 5.902
16 3TU 1.365.520 1.422.611 47 30.268 271 5.249
46 3TU-A 174.851 174.851 25 6.994 53 3.299

OBA

7 Falcon 16,92 Mio.
11 Gods Of Today 10,97 Mio.
27 Three tribes Union 1,27 Mio.
38 Nästa återvinning till GOT* 739.987
115 Three tribes Union Akademi 23.348

OBF

23 Falcon 4,51 Mio.
26 Gods Of Today 3,88 Mio.
41 Three tribes Union 1,88 Mio.
68 Nästa återvinning till GOT* 497.006
117 Three tribes Union Akademi 152.327
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Jämförelse mellan Falc och GoT + Allianser innan kriget

stam | poäng | medlemmar | OBA | OBF | OBT

Falc | 9.052.108| 27 | 17.279.031 | 3.467.763 | 20,746,794

GOT* + Allianser | 8.803.110 | 143|12.257.351 | 6.534.605 | 24.395.892
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
önskar mina forna vapenbröder i falc all lycka som finns
kör över dem bara
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Inte speciellt jämt med tanke på att falc är så färre medlemmar. Men vi får se om alliansen kan försvara sig :)
 

DeletedUser

Guest
Falcs krig

Ärade tw-spelare!

Mitt första inlägg här och jag skriver till er alla i hopp om att bringa någon form av klarhet i den soppa som nu utspelar sig i v10.

Jag är tämligen ny i tw men fick efter mycket kort tid förtroendet att leda den mycket ärorika stammen Gondor sedan dess fd ledare avgick. Då hoten och attackerna från större stammar ökade lyckades jag få till stånd några allianser med två hyfsat jämnstora stammar, TLOW och {TSS} men efter en tid insåg vi alla att en sammanslagning av dessa tre stammar skulle öka vår effektivitet och samarbetsförmåga avsevärt, varför stammen Three Tribes Union, 3TU, bildades.

I afton har en av dessa stora stammar, Falc, gått till angrepp mot oss med förevändningen att vi är allierade med GOT*, deras just nu främsta fiende, och skriver i detta forum att vi valt att ställa oss på "det ondas sida". En grövre historieförfalskning får man dock leta efter, och Twinz som skrivit detta inlägg tycks inte ha en aning om vad han talar om, eller också ljuger han.

Efter att attackerna mot oss de senaste veckorna intensifierats, och spelare som Tjockochful roade sig med att käka upp 3TU-spelare som om de vore snacks, fann vi det nödvändigt att skaffa oss allierade som tillsammans med oss kunde mota tillbaka denna så oerhört starkt växande stam. Vi hade inget otalt med Falc, men som en akt av SJÄLVFÖRSVAR sökte vi allianspartners för att slippa bli utplånade, och i detta sökande låg GOT* nära till hands.

Dessvärre har GOT*s ledning, trots ett flertal utsträckta händer, betett sig oerhört arrogant och respektlöst, något som jag ett flertal gånger påpekat, vilket föranlett att jag så sent som igår skrev till 3TU's ledningsgrupp att jag inte har något som helst intresse av några slags samarbeten med denna stam. Deras ledning är något av det mest ineffektiva och samtidigt nonchalanta jag mött, och de tycks överhuvudtaget inte kommunicera med varandra?!

Så, vi har alltså INGET samarbete med själva GOT*. Däremot har vi haft någon form av dialog med deras akademi, men inte heller detta är något jag varit särskilt glad åt. Känns inte sååå lustigt att vara villig att gå i döden för några som inte ens bryr sig om att vara tacksamma för detta.

Vi har av dessa skäl även fört diskussioner om att helt enkelt byta sida och försöka liera oss med Falc. Detta känns dock inte heller särskilt roligt - man kan självfallet välja att bli polare med någon som har en pistol riktad mot ens tinning, men denna "vänskap" känns ju inte särskilt välgrundad!

Så, mitt senaste bud till vår stam var att vi skulle förhålla oss neutrala på vårt lilla hörn, växa bäst vi kunde och försvara oss mot storstammarna om de kom, men att helst låta dem banka på varandra. Trots detta upptäcker jag till min stora besvikelse och förvåning att Falc nu ikväll anfallit flera av oss.

Jag har gjort klart för mina stammedlemmar att jag likt en sjökapten tänker vara den som lämnar skutan sist, men att jag inte dömer dem som inatt lämnar 3TU. Ska jag dö så ska jag tamigfan dö med flaggan i topp. Dock tycker jag att det är tragiskt att vi blir ihopblandade med en stam som fullkomligt ignorerat oss, och jag hoppas verkligen att denna stams ledning efter dessa attacker lärt sig en läxa som de sent ska glömma!

Men vi har inte haft något otalt med Falc, förutom att de långsamt käkat upp oss! Att vi försvarar oss mot sådant kan väl knappast någon klandra oss för, men att blanda ihop oss med GOT* känns lite magstarkt...och förbannat orättvist.

Klockan är mycket och jag tänker försöka sova gott, trots allt! Tyckte bara att ett klargörande vore på sin plats.

Godnatt!

/Kos. Ledare för 3TU.
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Även om de stämmer att ni har sagt upp er allians med GOT* så är de för sent nu!
 
Topp