Faith - Premade V12/13

DeletedUser

Guest
Hmm kul att se Vendetta och Disgrace spela tillsammans efter backstabbningen på v11 :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, man blir ju lite sugen. Men får jag fråga, dom du rabblade, var det inte dom som precis backstabbade dig? :)
 

DeletedUser

Guest
Vendetta har aldrig planerat att spela här så lite lame av Disgrace att skriva detta, vet minst 5 till som inte ska spela i denna "skillade:rolleyes:" stam
 

DeletedUser

Guest
Vendetta har skickat mig en ansökan och har vi pratat om det. Han har dock inte bestämt sig ännu. Jag har bara skrivit upp folk som har blivit bekräftade för stammen och skickat mig en ansökan.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vendetta har aldrig planerat att spela här så lite lame av Disgrace att skriva detta, vet minst 5 till som inte ska spela i denna "skillade:rolleyes:" stam

Hmmm, skräll :p

Han skriver upp en massa bra spelare så att fler liksom "ohhh shiet!! den spelaren är med, då ska jag också ansöka!" :)
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag har aldrig sagt något sådant, det var mina kompisar. Att ni måste ljuga för att få mig/oss att se dåliga ut bevisar bara hur patetiska ni är.
 

DeletedUser

Guest
@Genan, får jag bli som dig? Snälla? Jag vill också vara en ninja!111

OnT

Sluta mytta om att vi bara skulle fejka att bra spelare skulle joina, ni försöker bara få oss att se dåliga ut. Så sjukt pinsamt att det finns inte, hur lågt kan man sjunka, endast för att sabotera för en spelare?

Så sluta kommer med lögner och lämna denna tråden, vi kommer aldrig att bli lika ninja som er! :awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Inte en av de bästa, men över 50k (oftast ~15k) brukar jag vara top 20 om inte allt skiter sig. Jag syftade på den tidiga starten då jag hellre sover en hel natt än stannar uppe och farmar. Detta kommer dock inte förekomma i sommar då jag kommer satsa hårt.


Är inte detta tillräckligt för att bevisa vad Genan syftar på?
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fatto, tror att nån fråga han då, tror inte han bara säger att han är en av dom bästa
 

DeletedUser

Guest
@Genan, får jag bli som dig? Snälla? Jag vill också vara en ninja!111

OnT

Sluta mytta om att vi bara skulle fejka att bra spelare skulle joina, ni försöker bara få oss att se dåliga ut. Så sjukt pinsamt att det finns inte, hur lågt kan man sjunka, endast för att sabotera för en spelare?

Så sluta kommer med lögner och lämna denna tråden, vi kommer aldrig att bli lika ninja som er! :awsm::awsm:

Tjen Arab :)
Du är som mig :awsm:
 
Topp