Faith - Premade V12/13

DeletedUser

Guest
Hejsan,

Eftersom den stammen jag leder just nu, Shade! är en stam jag skrapade ihop på 5-10 minuter och vi ändå har högst genomsnitt i hela V11 för tillfället så tänkte jag att jag lika gärna kan skapa en ordentlig premadestam till V12/13 (beroende på inställningar och när de öppnar)

Lite om min erfarenhet:
[spoil]Började på W8 på .net och har spelat lite olika världar sen dess, mest på .net. I W18 ledde jag stammnen FEAR som var top 10 en lååång tid tills jag slutade pga slutprov.
I W22 var jag baron i stammen XIII/FINAL som var rank 1 tills precis nyligen då ett flertal av spelarna lämnade pga internt bråk med andra medlemmar (turkar vs engelsmän.. suck..)
Lirade W26 i Pills till runt 2k poäng och top 10 då jag inte orkade längre för alla supportade barbsen runt mig (slutade då jag förlorade 400~ LC på en väldigt stor barb som var supportad med 1k spjut från en hel stam..)
Kör just nu W43 i stammen BORED! som är Rank 1, dock ingen ledarposition. Top 20 OBA, top 100 i poäng för jag helt enkelt inte orkar längre :D

Just nu leder jag stammen Shade! i V11 som har högst genomsnitt i hela världen. Min personliga instats där (som spelare) är väl ingenting att skryta med men igen så har jag fullt med läxor. Det är därför denna premaden är tills i sommar. Efter sommaren kommer jag vara mindre aktiv men inte sluta![/spoil]

Stamnamn: Faith - In Mudnor we trust!
Vapensköld: Ej bestämt
Ledarskap: Disgrace
Startposition: Ej bestämt
Värld: 12

För att gå med behöver du uppfylla följande kriterier:
- Mycket bra engelska samt svenska. Alla våra forum kommer att vara på engelska då jag kommer ha med mig en hel del bra spelare från .net
- Skype
- MYCKET AKTIV // Jag själv kommer sitta 14h/day på sommarlovet :D
- Lagspelare
- Erfarenhet eller villig att lära. Vi kommer ta in ett par nya spelare och lära upp dem, for the lulz, men även de måste uppfylla resten av kriterierna.

~ Det är lång tid till sommar och dessa kommer förmodligen att uppdateras.

För att gå med, skicka mig en bra ansökan på engelska

Lista över medlemmar som ni känner till: Alla bekräftade

Disgrace (AoO)
Miggy (Smile?)
Vifle (G. S. Patton)
André (In Vas Por)
HolMENS (Fröken Julie)
MacBengt (Orkar inte skaffa hans TwStats :)
MÄSK (Orkar inte skaffa hans heller :)
Abel (The name is enough)
PokerMyra (Waxad)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ojj, måste använda translaten då ;)

Det viktigaste är sammanhållningen, en stam byggd av random pro spelare funkar aldrig.
Så jag lär nog söka till några jag har spelat med innan. Good luck anyway :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker personligen inte att man kan ha 'copyright' på ett visst ord. Hur skulle det då se ut med alla riddar och rommar- stammar?
 
Reaktionspoäng
0
Tycker personligen inte att man kan ha 'copyright' på ett visst ord. Hur skulle det då se ut med alla riddar och rommar- stammar?

Självklart får man heta vad man vill, men pratar om ninjor och .se så är det en särskild grupp spelare man kommer att tänka på. Och de har inte bara funnits på en värld utan har funnits på flera världar, även .net.
Du väljer själv vad ni ska heta, men man brukar ju vilja att sin stams namn ska vara unikt, och de kommer dröja bra länge innan din stam är det första man tänker på när man hör ninjor här på .se. bara så du vet :)
 

DeletedUser

Guest
Ang. namnet, vi får se om vi byter senare.

Skulle uppskattas oerhört - så ni slipper bli bangbangade av både världens stammar och "Wallins Copyrightade Ninjor"* (som skulle starta upp enbart för att kötta en viss stam) :p

*wallin som hörs mest så det blev det valet
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår bara inte problemet. Man kan ju inte ha copyright på ett namn :(

Å andra sidan, allt kul om folk försöker kötta en för att se deras lama anledningar när vi köttar tilbaks :)
 

DeletedUser

Guest
jag vill att ni ska heta NDI! :eek:
Då skulle jag kanske orka spela på somaren, om jag vore välkommen hos ninjorna igen det vill säga(.se ninjas menar jag:rolleyes:

Gillar danney's ideé i alla fall :p
 
Topp