Faith - Premade V12/13

DeletedUser

Guest
Ninjorna är väl kända här på .se

sen finns det ju anti ninjorna också :p haha
samma folk som krigar på alla världar :)

men lycka till. verkar intressant, men jag har inte planerat att spela i sommar ÄN :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Abel claimar att han är väldigt duktig i starten och skryter lite tillsammans med Ic3princ3 om hur bra deras stam, .XI. är. Pilis, Wallin, Mannel och några andra ninjor startar upp för att ge dem ett helvete. Två veckor senare är Abel, Helenelund och några andra spelare farmade av "noobsen som förklarade farmkrig mot .XI.".

Sen äre väl lite annat gnabb. Men i stora drag äre typ;

Ninjorna är sjuka i starten, Abel är kass. Ninjorna äger Abel, abel ogillar Ninjorna.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Abel claimar att han är väldigt duktig i starten och skryter lite tillsammans med Ic3princ3 om hur bra deras stam, .XI. är. Pilis, Wallin, Mannel och några andra ninjor startar upp för att ge dem ett helvete. Två veckor senare är Abel, Helenelund och några andra spelare farmade av "noobsen som förklarade farmkrig mot .XI.".

Sen äre väl lite annat gnabb. Men i stora drag äre typ;

Ninjorna är sjuka i starten, Abel är kass. Ninjorna äger Abel, abel ogillar Ninjorna.

Jo, det var ju precis så det gick till.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag har ingenting emot ninjorna direkt, jag vill bara möta dem någonstans någon gång =)

Jag är inte bra i starten, jag suger i starten, jag går mycket hellre och lägger mig istället för att skicka en extra farmning. Dock vet jag att ninjorna är ruggigt bra starters och amfetamin

Jag möter dem gärna som sagt, allra helst vill jag ha ett kluster på 100 byar mitt i deras kluster, sen får de vara så stora de vill. Now thats what i call fun =)
 
Topp