första andra by?

  • Trådstartare obi wannaboneme
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
japp , som jag trodde så var wallin016 ( v6 , Katsumi ) föst med 2 byar ^_^
 

DeletedUser

Guest
japp , som jag trodde så var wallin016 ( v6 , Katsumi ) föst med 2 byar ^_^

kanske inte direkt en moderators uppgift att använda sig av sina privilegium för att ta reda på vad folk fakenickar för att sedan sprida den uppgiften i forumen?

helt klart mod-abuse. Du använde dina privs för att försämra chansen för en annan spelare, ifall nu Katsumi är Wallin eller inte spelar inte ens roll då folk med all sannolikhet kommer tro på vad du sa, just för att du är mod, och behandla Katsumi som om han vore Wallin.

Att katsumi fakenickar är ju uppenbart ifall man läser en del trådar på forumet, men då borde du väl förstå att det finns en anledning till att man gör det?

Pinsamt att du ska gå ut så här med hur jävla olämplig du verkar vara som mod, skärpning?
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Carlbanan920 studsa iväg från min forumsdel.

Sen att katsumi = wallin016 är ju inte helt.
Han får själv erkänna om nu så är läget.
 

DeletedUser

Guest
kanske inte direkt en moderators uppgift att använda sig av sina privilegium för att ta reda på vad folk fakenickar för att sedan sprida den uppgiften i forumen?

helt klart mod-abuse. Du använde dina privs för att försämra chansen för en annan spelare, ifall nu Katsumi är Wallin eller inte spelar inte ens roll då folk med all sannolikhet kommer tro på vad du sa, just för att du är mod, och behandla Katsumi som om han vore Wallin.

Att katsumi fakenickar är ju uppenbart ifall man läser en del trådar på forumet, men då borde du väl förstå att det finns en anledning till att man gör det?

Pinsamt att du ska gå ut så här med hur jävla olämplig du verkar vara som mod, skärpning?


Du tror inte att de kan vara så att jag känner folk som känner wallin som har sagt att de är hans nick ?

dessutom har jag inte privilegier att se vem som är vem på forumet och kan inte se de på något annat sätt för jag sköter endast v5 om du inte har märkt de .


BTW . Grattis till Katsumi som var först med 2 byar ....
 

DeletedUser

Guest
japp , som jag trodde så var wallin016 ( v6 , Katsumi ) föst med 2 byar ^_^

Ska bli skoj att se dig på DHW09 :D

Japp, jag var först med två byar. Inget speciellt över det ju, ser dock inte varför du vill hänga ut mig hela tiden? Är ju inte första gången du skriver detta! Nollat dig på någon annan värld? Dissat dig(är väll inte speciellt svårt dock, sett bilder från DH^^)? :rolleyes:

Tackar till gratulationerna förresten!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska bli skoj att se dig på DHW09 :D

Japp, jag var först med två byar. Inget speciellt över det ju, ser dock inte varför du vill hänga ut mig hela tiden? Är ju inte första gången du skriver detta! Nollat dig på någon annan värld? Dissat dig(är väll inte speciellt svårt dock, sett bilder från DH^^)? :rolleyes:

Tackar till gratulationerna förresten!


1 . Ska nog inte till DH09 ^_^
2. Jag är över 190 lång och väger en bra bit över 80 kg
3. Nollat . Har jag aldrig blivit xD . bara slutat v4 när jag hade 1.1 mille och då blev jag grå xD
4. Dissa på du :) Jag har tagit för vana att inte ta åt mig .
5. Har inget emot dig som person men HATAR när folk Fejknickar för att dom är rädda xD


6. Grattis än en gång , dock e du inte ensam om 2 byar nu men endå :D
GLHF :D
 

DeletedUser

Guest
1 . Ska nog inte till DH09 ^_^
2. Jag är över 190 lång och väger en bra bit över 80 kg
3. Nollat . Har jag aldrig blivit xD . bara slutat v4 när jag hade 1.1 mille och då blev jag grå xD
4. Dissa på du :) Jag har tagit för vana att inte ta åt mig .
5. Har inget emot dig som person men HATAR när folk Fejknickar för att dom är rädda xD


6. Grattis än en gång , dock e du inte ensam om 2 byar nu men endå :D
GLHF :D

1. Var väll tråkigt.
2. Jaha? Är själv 195 och ligger på ~95 kg. Sen 190kg och att väga 80kg, är du pinnsmal eller? :D Ser dock inte vad det har med tråden alls att göra? Ajjabajja, mod offtopic?
3. Var ju tvungen att fråga, för något har du emot mig.
4. Märks, kan jag lova.. haha!
5. Rädda? Herregud, vet du ens varför vi valde porrnick? Nej, det gör du inte vilket är grymt uppenbart. Låt mig då berätta för lilla dig; vi satt på msn och snackade om eventuella alias och då kom en spelare på idéen att vi skulle lira under porralias. So please, yttra dig inte igen om saker du har NOLL KOLL på.

Sen är jag inte ensam om att ha noblat en by, nej. Däremot har dom andra tagit barbarbyar bara typ. ;)
 

DeletedUser

Guest
får man fråga hur mkt trupper den spelare ( förmodar att han va poäng**** ^_^ ) hade ? :)

Kallas genidrag, kan lära dig någon dag ;). Sparar vissa spelare utan att attackera dom för att sedan nobla upp dom. Brukar resultera i att dom pumpar resurser och bygger lite trupper; precis vad han gjorde. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kallas genidrag, kan lära dig någon dag ;). Sparar vissa spelare utan att attackera dom för att sedan nobla upp dom. Brukar resultera i att dom pumpar resurser och bygger lite trupper; precis vad han gjorde. ;)

bodre kanske jag också gjort xD


alla poäng***** runt mig farmade jag xD , sen fick dom assistans på assistans och nu pallar jag inte farma dom mer för de kostar mer än de ger att ta ner alla deras deff xD

men som sagt grattis till dig wallin ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bodre kanske jag också gjort xD


alla poäng***** runt mig farmade jag xD , sen fick dom assistans på assistans och nu pallar jag inte farma dom mer för de kostar mer än de ger att ta ner alla deras deff xD

men som sagt grattis till dig wallin ;)

Inte mitt fel att du suger på Tribalwars. :rolleyes:

Tackar återigen för gratulationerna!
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Carlbanan920 och Wallin016.

Har ni inget konstruktivt att komma med så kan ni lika gärna hålla tyst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp