första andra by?

  • Trådstartare obi wannaboneme
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vem tror ni kommer att nobla den första byn? Flera som har akademi lvl2 nu vad jag vet så det borde komma snart..
 

DeletedUser

Guest
Vem tror ni kommer att nobla den första byn? Flera som har akademi lvl2 nu vad jag vet så det borde komma snart..

hm, fan vad jag måste ha missat då?:confused:


sisst jag kollade efter var det en spelare med akademi som byggde akademi lv 2 precis:confused:, det vissar iaf att han har ett humm om spelet när han går direkt på tvåan iaf.
 

DeletedUser

Guest
Men förlåt då:eek:

Trodde att det var fler som hade hunnit dit..

Mer korrekt blir då att det är 1 som har gjort det korrekt och ett X antal fånar som rushar för att kunna vara först med att ha en tagit en 500pts barbarian:confused:
Eller gjorde jag fel igen pilis?
 

DeletedUser

Guest
Men förlåt då:eek:

Trodde att det var fler som hade hunnit dit..

Mer korrekt blir då att det är 1 som har gjort det korrekt och ett X antal fånar som rushar för att kunna vara först med att ha en tagit en 500pts barbarian:confused:
Eller gjorde jag fel igen pilis?

vet inte faktiskt.

ingen aninng vem som blir tvåa till akademi.
shlarvu hann först till akademi (lv2).
men är kanska inaktiv så ingen anning vilka som har smedja lv 20 nu, men borde vara ett gäng som snart har akademi iaf.
 

DeletedUser

Guest
Så man ska alltså gå upp i level direkt när man kommit till akademin?
 

DeletedUser

Guest
Haha, det är ju bara de oerfarna som skaffar akademi nu. Den har man inte mycket nytta av om man inte ens har 3000 poäng, LoL!!!
 

DeletedUser

Guest
Haha, det är ju bara de oerfarna som skaffar akademi nu. Den har man inte mycket nytta av om man inte ens har 3000 poäng, LoL!!!

Akademi kan ju vara bra att ha om man vill adla en by eller två
Därför ser jag inte att det skulle vara "oerfaret" att skaffa akademi när man är klar med högkvarter nivå 20, smedja nivå 20 och marknad nivå 10

Då anser jag det märkvärt mycket oerfarnare att vara med i en SVIT-stam
 

DeletedUser

Guest
Akademi kan ju vara bra att ha om man vill adla en by eller två
Därför ser jag inte att det skulle vara "oerfaret" att skaffa akademi när man är klar med högkvarter nivå 20, smedja nivå 20 och marknad nivå 10

Då anser jag det märkvärt mycket oerfarnare att vara med i en SVIT-stam

gissar att personen som sattsar på akademi har låg nivå på resurserna dvs att det tar längre tid att sattsa på akademin nu än för de som sattsar på resurser och trupper ;)

De som har spelat ett tag förstår vikten i att få upp resurserna innan man går in på akademi satsandet.
Så visst är det lite oerfaret! :cool:

edit, så du inte missar det wallin!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
gissar att personen som sattsar på akademi har låg nivå på resurserna dvs att det tar längre tid att sattsa på akademin nu än för de som sattsar på resurser och trupper ;)

De som har spelat ett tag förstår vikten i att få upp resurserna innan man går in på akademi satsandet.
Så visst är det lite oerfaret! :cool:

Oh fan, trodde snarare det var så att TRUPPER & FARMING var det viktiga att ha men du, gammelsmurfen, din grymma spelare har öppnat mina ögon..

FAIL PÅ DIG.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju tyvärr bara tomtar i min 15x15 och där finns inget att adla iaf så jag väntar tills någon av mina stamkollegor inom 15x15 tröttnar på att jag tömmer deras farmar och slutar så jag kan nobla dem istället men det kan väll ta ett par veckor till.
 

DeletedUser

Guest
Oh fan, trodde snarare det var så att TRUPPER & FARMING var det viktiga att ha men du, gammelsmurfen, din grymma spelare har öppnat mina ögon..

FAIL PÅ DIG.

tror inte du läste vad jag skrev :p
Skrev att trupperna och resurserna var viktigare än akademin!

läs igen, Walin?? lär dig läsa annars failar du!
gjorde det med bred text nu satt du inte missar det igen.
 

DeletedUser

Guest
gissar att personen som sattsar på akademi har låg nivå på resurserna dvs att det tar längre tid att sattsa på akademin nu än för de som sattsar på resurser och trupper ;)

De som har spelat ett tag förstår vikten i att få upp resurserna innan man går in på akademi satsandet.
Så visst är det lite oerfaret! :cool:

edit, så du inte missar det wallin!

Eller så satsar man på aktiv farmning och därav har man akademi och trupper..
 

DeletedUser

Guest
Wank2.jpg


Oj då!
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ju tyvärr bara tomtar i min 15x15 och där finns inget att adla iaf så jag väntar tills någon av mina stamkollegor inom 15x15 tröttnar på att jag tömmer deras farmar och slutar så jag kan nobla dem istället men det kan väll ta ett par veckor till.

meningen är att första byn du adlar ska vara en bit bort, typ 6h, så du farmar andra byar med den och inte samma.

Vilket newbstatement du gjorde där. :)

För övrigt så är det WANK som gäller, lika ELiTE som R.E. och TKOTRT, vi är gr0eva.
 

DeletedUser

Guest
Lol, man ser ju vems byn är. :cool: Kanske lägga över lite mer färg nästa gång? :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp