Förklaring..

DeletedUser

Guest
Vi gör vad vi kan för att försöka få allt korrekt, men tekniken är inte alltid så samarbetsvillig. En del saker tar lite längre tid, eftersom systemen är inställda på att uppdatera olika saker med olika frekvenser. Vi har inte glömt bort er eller era synpunkter men just nu kan vi inte göra mycket mer än att vänta. Dels för att vara säkra på att själva spelet fungerar som det ska, och dels på svar på våra frågor till tekniker och högre makt.

Lovar att uppdatera så fort det finns tillförlitlig information att komma med, men antaganden och gissningar leder bara till fler rykten som sen kanske inte stämmer så dem försöker jag låta bli.
 

DeletedUser

Guest
Känns åtminstonde väldigt trevligt att lägga ner åtskilliga timmar om nätterna för att farma ihop ress och hålla sig bra till i position i denna värld för att sen få allt för mycket raserat av dyrbar tid som är helt omöjlig att ens få tillbaka, och till råga på detta så spottar CREW farmar folket som leder denna värld i ansiktet med att ge alla poäng fiskare ökad ress prod! tack för en strålande insats, tack för att ni får det bra folket att lämna och gråa så att vi får avfallet kvar som livnär sig på idiotiska beslut ! gör åtminstonde rätt för er och betala tillbaka dom som betalt under tiden ni stulit från dom, stjäl inte deras pengar oxå ! ni har gjort ett jävla konsumtionsspel av detta och det i sig får mig att rysa av obehag, när ni dessutom beter er som ett gäng jävla banditer i vilda western så börjar man undra vad som hänt under tiden man va borta !?

Tack iaf för ett antal kliv tillbaka i min by, tack för att kontot vart flytande nästan hela tiden så att ni kan gynna alla andra som slappat omkring o inte gått in för spelet, ja tack helt enkelt för ingenting !

mvh Liemannen - ännu en som tröttnat på dumheterna !
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Det är helt sinnessjukt som ni bölar fyfan vad pinsama ni är, ni borde inte spela överhuvudtaget ifall dom timmarna va så dyrbara.
 

DeletedUser

Guest
Det är helt sinnessjukt som ni bölar fyfan vad pinsama ni är, ni borde inte spela överhuvudtaget ifall dom timmarna va så dyrbara.

om nu böla som jag antar är en liknelse till att gråta på nått sätt kan anses som något sinnesjukt och inte ett helt vanligt tillstånd av känslor en människa drabbas av. vilket ändå är långt ifrån sanningen, ingen människa vill kasta pengar i sjön, jag vet inte om dina föräldrar har det så gott ställt att du kan förvirras nånstans utanför skolan och självlära dig saker som just att gråta är sinnesjukt.

vi har nog lagt vår beskärda del av timmar på det här spelet men ingen som jag spelat ihop med har någonsin varit med om en så grotesk lösning som att gynna dom inaktiva och missgynna dom som farmar och jobbar för sitt konto. du borde nog fundera över vad du egentligen yrar om och tills dess hålla dig ifrån externa. och ja som förälder så prioriterar man tiden man har med barnen till annat, dock så var tiden som försvann sån tid jag var pappaledig och faktiskt hade förmågan att lägga ner ordentligt med tid på tw, vilket nu går förlorat, mina trupper oxå, mina forskningar oxå, ja allt utom den ress prods ersättning som jag får, men just ja jag har farmat så mina ressbyggnader är alldeles för låga och jag kan helt enkelt bara sitta o vänta på att poäng fiskarna rasar om i poäng o rank.

så förlorade lilla valp ta dig nu i skinnet och låt oss ifrågasätta detta för det är inte rätt nånstans !
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det är väl knappast så att det var meningen att det som hände skulle hända, och att klaga lär inte hjälpa, snarare sagt stjälpa om något, då man bara blir irriterad av det.
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med utmärkelserna? Jag ser dom nu.. Fast de uppdateras inte.. Konstigt.. Finns det någon förklaring på detta? :)
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med utmärkelserna? Jag ser dom nu.. Fast de uppdateras inte.. Konstigt.. Finns det någon förklaring på detta? :)

Märkte också att alla utmärkelser har blivit återställda, i.e. man måste göra om allting för att få de igen. Otroligt roligt att försöka återfå toppresultat silver igen! Mycket bra jobbat admins, jag blir extremt imponerad!
 

DeletedUser

Guest
Lägg ner servern nu innan nästa bugg inträffar. Antar att servern redan är avgjord dessutom då det bara fanns en bra stam från start.
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med utmärkelserna? Jag ser dom nu.. Fast de uppdateras inte.. Konstigt.. Finns det någon förklaring på detta? :)

Hej.

Ber dig att kontakta supporten angående utmärkelserna, vet att det har varit lite problem med de men trodde att de fixades igår.
 
Topp