Förklaring..

DeletedUser

Guest
Det får finnas en riktigt ordentlig förklaring till detta. Måste väl finnas någon tidigare återställningspunkt än inatt? Och kompensation för den tiden man lagt ner under dagen?
 

Silent Slayer

New Member
Reaktionspoäng
0
om dom inte fixar detta så då jävlar kommer dom att vara ner lagda inom kort!! tänker aldrig mer lägga pengar på detta spel om man inte får det man använt. bäst för er TRIBALWARS.se att ni fixar detta, annars jävlar.

jag har lagt ner hela dagen åt att farma, farmade FAN in 25 k mellan lunch och tills det blev fel på allt. hade byggt enormt mycket trupper och uppgraderat byn en hel del. det lär vara illbaka inom kort. ANNARS!!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
om dom inte fixar detta så då jävlar kommer dom att vara ner lagda inom kort!! tänker aldrig mer lägga pengar på detta spel om man inte får det man använt. bäst för er TRIBALWARS.se att ni fixar detta, annars jävlar.

jag har lagt ner hela dagen åt att farma, farmade FAN in 25 k mellan lunch och tills det blev fel på allt. hade byggt enormt mycket trupper och uppgraderat byn en hel del. det lär vara illbaka inom kort. ANNARS!!

Inte för att vara sådan men vi farmade in några hundra tusen. :(
 

DeletedUser

Guest
Riktigt segt när personer, jag till exempel, sitter uppe till klockan 5 för att farma och i princip offrar hela min kommande skoldag. Sen får jag reda på att allt är för intet, vilket inte är speciellt kul. Förstår inte hur ni kan ha serverproblem med en värld som har så pass få spelare som denna, jag undrar verkligen hur .net klarar sig.

Jag hade lätt kunnat acceptera lite nedtid, fine. Lika för alla liksom - men folk sitter uppe på natten istället för att sova för att sedan bli av med allt de tjänat in. Helt oacceptabelt och otroligt oprofessionellt. En oprofessionalitet som vi tyvärr är alltför vana vid att ni på .se visar upp.

Sen att ingen representant svarar på denna tråd är ju också väldigt nedlåtande. Det minsta de kan göra är att informera sina trogna medlemmar som lägger ner tid och pengar på spelet. Detta, om något, är faktiskt under all kritik.

Skärpning!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska vi slå vad?

Jag tror de inte kan fixa Hp:n, så de börjar om på en helt ny HP Istället...
 
Topp