Ett klargörande och diskussion!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
vännen. Du har en åsikt, jag har en annan. Jag anser att B betedde sig som ett svin emot K och det står jag fast vid. och jag har inte påstått att någon är lögnare.. Du har din sanning jag har min. jag har dock inte mutats till mina åsikter som somliga andra har.

Sen kruxet. bilder kan vara stötande för somliga men inte för andra. Muhammedbilderna är väl typexempel på det. B visste att K var sårad vid tidpunkten och att lägga ut korten då vara enbart för att strö salt i sår. Det hade inget med att göra att resten av Knight var intresserade av vad S och B gjort på sin semester. Det är en efterhandskonstruktion som B lakejer naturligvis bifaller.

men visst är det intressant att ingen vill prata om vem som vann V1, vilka spelare som gjorde bäst ifrån sig, utan det som är mest intressant är hur tre personer som en gång spelade ihop tycker illa om varandra.

Denna tråd kan fortsätta tills Helvetet fryser till is, den kommer dock inte att innebära att varken B K eller M anser att dom har gjort något som helst fel någonstans. De tre kommer troligtiv sky varandra som pesten så länge de kommer ihåg varandra och det finns INGET som NÅGON kan göra någonting som helst åt.

Det är fritt att hata andra människor, och genom en sån här tråd så ökar nog detta hat snarare än minskar. Så B ska nog tacka S för att det läggs mer ved på elden. Om ni B mått så dåligt hade man kunnat tro att hon velat att det hela skulle gå i träda.

Slutligen så väntar jag fortfarande på den utlovade polisanmälningen och de så kallade bevisen för STALKING och trakasserier. Lägg fram dom.. Men eftersom jag vet att det inte finns nåt,, så får jag nog fortsätta lyssna på ren dynga byggt på luft även i fortsättningen i denna tråden.

Ingen vet vem som vann V1 men alla vet att M och B inte längre har någon kärlek för varandra.. Det om nåt säger väl nåt om sista årer på V1 . LMFAO
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Star Känner igen ALLT det du skrev, och Ks enorma kontrol behov började redan i Pirate har jag fåt reda på :/ Sjukt?? Japp Finns ganska många spelare i DH jag tycker ska vinna och ni är grymma duktiga och taktiker. Ni vet vilka ni är Jensen Figo Nordic Scorpio Tara är bara några av dem som jag gratulerar till seger. Många år har det blivit så alla i DH ska inte komma i klämm!!

Men som du skrev Star, det var enormt mkt konto det satts på!
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Du har redan fått svar, en bild kan tolkas på tusentals olika sätt och Black Sparkz ger ett exempel i sitt inlägg!!! Sen att si och så många tyckte si och så gör väl inte det automatiskt att det är rätt?? ****** hade tusentals anhängare som tyckte han gjorde rätt under nazitiden Då skulle det alltså betyda att han gjorde helt rätt???

Nu har du fått ditt svar ett flertal gånger, så nu vill jag ha svar på vilka världar har M och K förföljt B???? Sen ska det ****** fram bevis på anklagelserna!!!

Du har inte svarat överhuvudtaget på min fråga.
För det första så skriver jag inte någonstans att det skulle va rätt eller fel o lägga upp bilderna och personligen så skiter jag i vilket med.

Frågan som du missar varenda gång trots du påstår motsatsen är: "Så jag fattar inte va *** det är eller var så förbannat läskigt med dessa bilder att EN person nästan bryter ihop av det? Förklara det då, så kanske jag (inte bara jag) ändrar uppfattning.

Black Sparkz ger en jättebra beskrivning på hur EN bild kan tolkas av oilka personer. Han har förstått frågan o förklarar. Men det var fortfarande inte det JAG frågade efter. BS gav sin syn på saken, där är skillnaden.
Mintis kommer med sakliga o bra skrivna inlägg, väl motiverade. Även om jag ogillar Mintis skarpt och hans åsikter, vad han gjort mm sen långt tillbaka, så är i alla fall hans inlägg f** så mycket bättre än dina.

Man kan klart se att dessa båda spelare har läsförståels o kan föra sin talan med det skrivna ordet.
Ditt blir ju bara motsägelsefullt med dig själv och utan nån reel substans plus att du aldrig motiverar dig ang de frågor som ställ till dig. Då bara maler du på en massa nytt dravel. Håll dig till den röda tråden!

Kommer svar till dig med mintis, men nu ska jag dra några pilsner i solskenet.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du är lika full av skräp som resten här. Det finns inget och jag säger inget som skickats från min dator som skulle vara emot lagen, allt är bara uppdiktat, finns något så lägg ut det för Guds skull istället för att sprida sagor.
Det är helt riktigt så att tråden ät till för att skicka dynga på mig och Cecilia, om hon gjort nåt kan jag inte svara på, men jag har mycket rent samvete.

Citerar mig själv eftersom du antagligen inte tog dig tid att läsa allt jag skrev.
Tillägg... eftersom dessa bevis som mintcream efterfrågar redan blivit borttagna från forum och andra ställen så lär de inte åka ut här igen.. de lär troligen tas bort så fort de kommer ut isf. Så det är nog inget som någon behöver efterfråga eller diskutera vidare om.

Att jag tycker förbannat illa om en person är på intet sätt olagligt, och inte lär jag tycka bättre om någon bara för att det trollas lite på ett forum.

För att inte överdriva och skriva ett a4a så håller jag det kort.
Du får tycka vad du vill, om vem du vill. Men håll det för dig själv.

Några ord som inte är relaterade till någon i denna tråd eller i spelet men som ändå kan ge en förståelse över vad jag menar. Bara för att man hatar någon kan man inte mörda den personen utan att åka på konsekvenser.

vännen. Du har en åsikt, jag har en annan. Jag anser att B betedde sig som ett svin emot K och det står jag fast vid. och jag har inte påstått att någon är lögnare.. Du har din sanning jag har min. jag har dock inte mutats till mina åsikter som somliga andra har.

Alla får ha vilka åsikter de vill, ingen försöker övertyga någon om att komma över till den andras sida. Iaf inte jag. Men man behöver inte förklara för allt och alla vilka åsikter man har och inte heller behöver man följa efter den personen man tycker illa om.

Sen kruxet. bilder kan vara stötande för somliga men inte för andra. Muhammedbilderna är väl typexempel på det. B visste att K var sårad vid tidpunkten och att lägga ut korten då vara enbart för att strö salt i sår. Det hade inget med att göra att resten av Knight var intresserade av vad S och B gjort på sin semester. Det är en efterhandskonstruktion som B lakejer naturligvis bifaller.

Så det du menar är att om någon är sårad så måste alla andra stanna upp och inte göra något och inte kunna fortsätta göra något som de alltid gjort? Tex lägga upp bilderna som i den resedagbok det var. Världen kan inte stanna för att en person inte får som den vill. Man måste lära sig att världen snurrar än och ingen stannar upp bara för att man är ledsen.

Denna tråd kan fortsätta tills Helvetet fryser till is, den kommer dock inte att innebära att varken B K eller M anser att dom har gjort något som helst fel någonstans. De tre kommer troligtiv sky varandra som pesten så länge de kommer ihåg varandra och det finns INGET som NÅGON kan göra någonting som helst åt.

Som man säger till bråkiga barn. Undvik varandra då istället för att söka upp den andra personen! Man måste inte tjafsa och bråka och diskutera om man nu skyr varandra så himla mycket. Man kan hålla sig ifrån varandra.

Du har redan fått svar, en bild kan tolkas på tusentals olika sätt och Black Sparkz ger ett exempel i sitt inlägg!!! Sen att si och så många tyckte si och så gör väl inte det automatiskt att det är rätt?? ****** hade tusentals anhängare som tyckte han gjorde rätt under nazitiden Då skulle det alltså betyda att han gjorde helt rätt???

Nu har du fått ditt svar ett flertal gånger, så nu vill jag ha svar på vilka världar har M och K förföljt B???? Sen ska det ****** fram bevis på anklagelserna!!!

Ja men har du läst igenom mitt exempel och vad det står i hela min text där? Jag håller verkligen inte med dig bara för det. Utan det är tvärtemot vad du tycker och tänker.

Black Sparkz kommer in i tråden och påstår att han är så kunnig i llagar men verkar totalt missat att varje individ är oskyldig till motsatsen bevisats!!!!!!! Inte ett enda bevis har lagts fram i den här tråden, utan en bitter lite kille sitter och spyr galla över två människor som tycker illa om hans flickvän. Att han anser att B är "en underbar person som förtjänar all kärlek denne kan få" thats fine, men han måste acceptera att alla inte är lika jävla betuttade i henne som han är!!
Att det sedan kommer in människor som är så fulla av sitt eget hat att dom inte begriper att dom beter sig precis som dom anklagar K och M för är rent ut sagt jävligt skrämmande!!!!
Men tills dess det har visats bevis på anklagelserna så är detta en tråd som enbart innehåller en jävla massa dynga om K och M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vänta nu, har jag flickvän? Och är jag liten? hehe
Intressant sätt att försöka få mig irriterad. Funkar inte riktigt på mig. Visar endast hur mogen du är som person som sitter bakom det där nicket och gömmer dig.

Lagarna som du så innerligt försöker trycka på att jag är kunnig inom. Ja jag har jämfört de bevis som du kallar det mot de lagar som finns, och ja de går under dessa lagar. Men som jag redan skrev högre upp i ett annat inlägg som du och mint verkar ha missat eller försöker undvika då det stämmer är...

Tillägg... eftersom dessa bevis som mintcream efterfrågar redan blivit borttagna från forum och andra ställen så lär de inte åka ut här igen.. de lär troligen tas bort så fort de kommer ut isf. Så det är nog inget som någon behöver efterfråga eller diskutera vidare om.

- B
 

DeletedUser

Guest
vännen. Du har en åsikt, jag har en annan. Jag anser att B betedde sig som ett svin emot K och det står jag fast vid. och jag har inte påstått att någon är lögnare.. Du har din sanning jag har min. jag har dock inte mutats till mina åsikter som somliga andra har.

Sen kruxet. bilder kan vara stötande för somliga men inte för andra. Muhammedbilderna är väl typexempel på det. B visste att K var sårad vid tidpunkten och att lägga ut korten då vara enbart för att strö salt i sår. Det hade inget med att göra att resten av Knight var intresserade av vad S och B gjort på sin semester. Det är en efterhandskonstruktion som B lakejer naturligvis bifaller.

men visst är det intressant att ingen vill prata om vem som vann V1, vilka spelare som gjorde bäst ifrån sig, utan det som är mest intressant är hur tre personer som en gång spelade ihop tycker illa om varandra.

Denna tråd kan fortsätta tills Helvetet fryser till is, den kommer dock inte att innebära att varken B K eller M anser att dom har gjort något som helst fel någonstans. De tre kommer troligtiv sky varandra som pesten så länge de kommer ihåg varandra och det finns INGET som NÅGON kan göra någonting som helst åt.

Det är fritt att hata andra människor, och genom en sån här tråd så ökar nog detta hat snarare än minskar. Så B ska nog tacka S för att det läggs mer ved på elden. Om ni B mått så dåligt hade man kunnat tro att hon velat att det hela skulle gå i träda.

Slutligen så väntar jag fortfarande på den utlovade polisanmälningen och de så kallade bevisen för STALKING och trakasserier. Lägg fram dom.. Men eftersom jag vet att det inte finns nåt,, så får jag nog fortsätta lyssna på ren dynga byggt på luft även i fortsättningen i denna tråden.

Ingen vet vem som vann V1 men alla vet att M och B inte längre har någon kärlek för varandra.. Det om nåt säger väl nåt om sista årer på V1 . LMFAO

mintkrämen!! du får absolut ha din åsikt här och över allt som alla andra människor..
men min fråga till dig måste bli att vad tror du dig uppnå genom att spy så mycket galla och hat över enskilda spelare??
vart vill du nå med det?
jag kommer inte ihåg dig från v1, men K kommer jag ihåg tyvärr...
och hon behöver nog prata med någon proffesionell skulle jag tro iaf,min privata åsikt, som jag får ha som du får ha din...
jag har ingen aning om varför du hatar B så mycket som du gör, för ett spels skull? om du nu tycker att hon och säkert fler är såååå otroligt elaka mot K och dig här, så gör det enkelt för dig själv då...
hur kommer du nog på snart ska du se..
och innan du kallar mig för b-lakej eller något annat så har jag min åsikt och det är den jag för fram här, ingens annan!!

och DH vann V1 om du redan glömt det....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Efter att ha följt diskussionen nu i några dagar så kan jag konstatera att positionerna är låsta.

Det finns (som flera har konstaterat) olika versioner av händelserna i värld 1 som på många sätt är infekterade. Ytterligare diskussioner kommer inte att förändra den aktuella situationen. Jag låser därför den här tråden och trådar som kommenterar samma händelser kommer att tas bort. Varningar utfärdas till dom spelare som försöker skapa nya trådar i ämnen som jag bedömer liknar denna.
 

DeletedUser

Guest
Du har redan fått svar, en bild kan tolkas på tusentals olika sätt och Black Sparkz ger ett exempel i sitt inlägg!!! Sen att si och så många tyckte si och så gör väl inte det automatiskt att det är rätt?? ****** hade tusentals anhängare som tyckte han gjorde rätt under nazitiden Då skulle det alltså betyda att han gjorde helt rätt???
=

****** vann inte 2:a världskriget, men hade han gjort det så hade han haft rätt, då historian skriva av segraren, inte förloraren, jag håller dock med om att ******:s metoder inte hade varit förlåtna vid en ev vinst för nazisterna iaf.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp