Ett klargörande och diskussion!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tjena!
Har under flera års tid följt V1 och dess spelare samt uppbyggnad.
En sak som jag dock fastnat för är 2 speciella spelare som spelat på v1.

Dessa två spelare skall enligt mig inte finnas på ett spel som detta.


Vi kallar henne (K)

Hej K! du får ett alldeles eget inlägg eftersom ditt behov att ha kontroll över indivder är onormalt stort, och ditt sätt att agera och uttrycka dig är så pass uselt och pinsamt så nu får hela tw sverige chansen och se när du skämmer ut dig än en gång.

Vart skall vi börja?

Du började i GPR efter att du fick K*******a kontot utav ledning, som i senare skede av världen mergade med Knight.
Ditt sätt att söka kontroll var egoistiskt och patetiskt enligt mitt tycke. Att lämna stammen för att du inte får ta del av information som bara ledningen har tillgång till visar bara tecken på att du har ett visst behov att kontrollera.
Vad jag vet behandlades du som alla andra fullvärdiga vanliga medlemmar så det finns inget och skylla ifrån sig på.

du var inte kapabel till och bli en i ledning, vilket du så gärna ville.

När GPR sedan gick ihop med Knight så fortsatte ledningen från GPR med sina sköna dagböcker i forumet och lilla K blev svartsjuk eftersom hon inte fick vara med och leka med de andra i motala.

Ett par semesterbilder kommer upp på forumet som inte har med dig och göra och du blir gensat frustrerad och svartsjuk över att dessa bilder finns ute så ledning flyttar dem så du slipper se dem, men eftersom du itne har ngt med dessa bilder och göra så väljer ledning att slänga ut det igensom ett bevis för dig att bilderna inte är raderade.

K börjar nu föda ett större o större hat mot GPR's förra ledning mer och mer och väljer att börja provocera och skriva skit om diverse spelare.

För att konstatera:
K var förälskad i en av GPR's lednings spelare och ville alltså kontrollera denna till punkt och pricka och bestämma över vad han skall göra och inte.
Eftersom det inte passar henne så blir hon frustrerad och sur och börjar vända allt mot enskilda individer.

Nu till din framtida älskare M:

En spelare som överhuvudtaget inte kan spela tribalwars, som slutar efter x antal incs och som absolut inte kan kriga.

Denna tidpunkt när du M, fick ditt konto H******n av samma ledning som K fick sitt konto ifrån fast detta konto fick du när de spelades i Knight, så tar du deff från 6-8 olika spelarkonton och efter ett tag så börjar du gnälla över hur usla alla andra är.

Det du gör då är och ber om mer deff? Logiskt? bra spelat?

Ja den frågan kan du ställa dig själv för och sedan krypa till ditt hörn för och sedan komma tillbaka hit och försöka förklara din vridna berättelse.

Men egentligen: Vad har du åstadkommit förutom att du har snott en jävla massor av deff och sedan sabbat det för dig själv eftersom du inte har någon som helst aning om hur man krigar stort och snyggt.

Att klappa dig på bröstet och tycka att du har gjort ett bra jobb är och överdriva då du fick kontot- och sabbade det lika hårt.


Ja men det är ju klart att M blir sur då och slår sig ihop på K's sida. Och det är nu allt det tragiska börjar...

Det som M och K skrev om en viss person i stamforumet borde anmälas. Detta kan även en av tw's community managers bekräfta om inte allt jag skriver nu raderas.

Det jag inte förstår är hur två skadade individer kan trycka ner och trakassera en människa på det sätt som de försökt och göra? Varför i helvete då?

är det för att ni vill ha någon slags bekräftelse på något?
K för att fortsätta känna och tro att hon har kontroll (vilket hon aldrig haft)
M för att fortsätta sprida skit och försöka bygga sig en mur där folk tror han är duktig på och spela tribalwars.

M har dock ngt som han är väldigt duktigt på dock, och det är att förvränga historier.

*******************************************

För och citera M's Co KN har vi följande citat:
i know from before that you were a smelly fat pig. but I failed to see that you were a huge cunt as well.

Dessa trakasserier har pågått under flera års tid och det är dags för dig M, och för dig K. att börja acceptera de värdelösa individer som ni är och dra från den svenska servern för evigt.

Det är ingen som vill ha er här, det är ingen som vill höra om ert jävla hat och era usla bortförklaringar till allt.

OBSERVERA: Det är de spelare ni smutskastar och trakasserar som gav er era konton på v1 och det var de som gav er chansen att spela och vinna med dem, vilket både K och M sabbade inte bara en gång, utan flera gånger. Ni har er egoism, svartsjuka och era otroliga kontrollbehov att beskylla, ingen annan.

Ska ni spela så släpp det förflutna innan jag tar fram material som ligger sparat och skickar in det till snuten...
Verkar som om det är den enda lösningen på att detta skall få ett slut.

/Start
 

DeletedUser

Guest
Ja vad ska man säga?? Vilka sopor som inte kan skilja på spel och IRL...
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Håller med om att jag tycker detta borde få ett slut. Håller dock inte med om att M är en dålig spelare.

Ett problem med detta inlägg är dock att det bara innehåller information från ena "lägret", vilket gör det till en tämligen subjektiv trådstart, om inte kanske till och med partisk.

Enligt mitt personliga tycke vill jag bara rekommendera K och M till att släppa det hela och gå vidare, eller, om inte det går, bara undvika den / de spelare som de ogillar. Jag tar inte någon sida i denna dispyt då jag har personer jag ser som vänner på båda sidor, men jag hade gärna sett att ni slutat bete er som ungar.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Håller med om att jag tycker detta borde få ett slut. Håller dock inte med om att M är en dålig spelare.

Ett problem med detta inlägg är dock att det bara innehåller information från ena "lägret", vilket gör det till en tämligen subjektiv trådstart, om inte kanske till och med partisk.

Enligt mitt personliga tycke vill jag bara rekommendera K och M till att släppa det hela och gå vidare, eller, om inte det går, bara undvika den / de spelare som de ogillar. Jag tar inte någon sida i denna dispyt då jag har personer jag ser som vänner på båda sidor, men jag hade gärna sett att ni slutat bete er som ungar.

Dålig spelare är något jag personligen tycker att han är då han inte lyckats med något vettigt än och spy galla.

denna information är min egen uppfattning om v1 då jag har följt världen sen jag slutade där år 2009, så jag har en god inblick över vad som skett och inte skett. men den e absolut inte partisk eftersom man kan disskutera som man själv vill. och om ngn annan har ngt annat och tillföra så e jag villig och lyssna.

Att sedan M och K går och ältar samma problem om och om igen och stalkar folk utan att ngn väljer att rycka in och säga emot.

Om du vill har jag prints redo, jag har ingame pm redo för och visa dig att det inte är något skitsnack utan väldigt allvariga skriverier.

Sen skulle jag gärna vilja ha ett svar på varför dessa beter sig som de gör.
 
Senast ändrad:

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker alla är så jävla löjliga nu. Jag och min flickvän skrattar åt allt detta här , får ursäkta. Men här sitter ni vuxna och beter er som min lilla kusin som är 13 år.

Tribalwars är ett spel. Ett jävla litet spel. Man kan för fan inte ens se anfallen utan det står på Rapport du vann eller du förlorar. Och man skall bråka över en sådan sak. Sen blanda in irl med mera. Och sen polisanmäla detta. Haha asså hade jag varit polis och sett sådant här , hade jag sagt. Skit i och svara, eller bry dig. Detta är ett jävla spel. Sen vet jag att vissa saker har gått lite för långt. Och du vet vad jag menar när du ser detta. Det är inte okej att bli hotad eller trakasserad över ett som sagt ett jävla Spel. Det är så sjukt löjligt. Det måste vara skitsvårt att vara Admin. Dom för vissa saker är rätt löjligt. så jävla glad över att på måndag så är det slut på detta,

En mycket tw trött person som går på semester //andrejensen
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Annars kan vi alla komma överens om att jag var bättre än alla, slutet gott, allting gott :)))))))))
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Säger bara oj oj oj igen!

Första gånen inlägget kom så sa jag oxå oj oj oj och tog en stänkare,

Bara bra att det raderades o kom upp igen för nu kan man ta en stänkare till.

Håller med dig Andre, man kan bara skratta (eller gråta, välj själv) åt det. Vet bara inte vad det är du skrattar åt, då det ligger en hel del allvar i det hela?

Men kärnpunkten i detta är som du säger vidare. Hur långt ska det behöva gå? Är det trakasserier o hot inblandade som gått över gränsen till vad som lagen föreskriver så ska det åtgärdas OAVSETT om det är ett spel eller inte.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
detta skall vara ett klargörande och en diskussion.

om vad.

att K tycker illa om B, att B tycker illa om K. Att M tog Ks parti När B betedde sig som ett svin.

V1 är slut. Är det inte dags för alla inblandade att gå vidare. Varken K, M eller B lär väl umgås eller spela ihop i framtiden, men vem fan bryr sig. B känner sig förföljd på andra världar.. Gilla läget, du är inte ensam om att få äta upp på en värld vad du gjort på en annan. Som jag ser det är de samma kålsupare allihop som varit del av den soppan som varit på V1, och det är lite sent att börja böla om det nu ett dryg år senare.

Vad start vill få sagt med tråden vet jag inte heller. älta gammal skit lär ingen må bra av. bättre att låta gamla sår läka än att sitta och pilla på sårskorpan dagarna i ända. och start, huruvida du tycker M är en värdelös spelare är inte någon som M bryr sig om. Det går in genom ena örat och ut genom andra. Bra eller dålig spelare. så där det väl den som har haft roligast under sin speltid som är den stora vinnaren, men det kanske är för svårt för S att greppa. ;)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
detta skall vara ett klargörande och en diskussion.

om vad.

att K tycker illa om B, att B tycker illa om K. Att M tog Ks parti När B betedde sig som ett svin.

V1 är slut. Är det inte dags för alla inblandade att gå vidare. Varken K, M eller B lär väl umgås eller spela ihop i framtiden, men vem fan bryr sig. B känner sig förföljd på andra världar.. Gilla läget, du är inte ensam om att få äta upp på en värld vad du gjort på en annan. Som jag ser det är de samma kålsupare allihop som varit del av den soppan som varit på V1, och det är lite sent att börja böla om det nu ett dryg år senare.

Vad start vill få sagt med tråden vet jag inte heller. älta gammal skit lär ingen må bra av. bättre att låta gamla sår läka än att sitta och pilla på sårskorpan dagarna i ända. och start, huruvida du tycker M är en värdelös spelare är inte någon som M bryr sig om. Det går in genom ena örat och ut genom andra. Bra eller dålig spelare. så där det väl den som har haft roligast under sin speltid som är den stora vinnaren, men det kanske är för svårt för S att greppa. ;)

Nämen tjena Mintkärm!

det enda vettiga du sa i ditt inlägg är väl följande:
V1 är slut. Är det inte dags för alla inblandade att gå vidare. Varken K, M eller B lär väl umgås eller spela ihop i framtiden, men vem fan bryr sig.

Är det inte dags för M och K att nu då fullfölja det du skrev ovan och är beredda på o släppa det förflutna?

resten som du skriver om skriver du i rent försvar så det är bara dravel.

Sedan 25th February 2012 (dagen då de lämnade knight) har det pågått mobbing bakom kullisserna och du tycker alltså det är helt okej?

Det kanske då är dags för ngn och kliva in och säga ifrån eftersom det börjar spåra ur.
Den som dock river upp gamla sår är K och M som förföljer denna spelare värld efter värld och trakasserar och smutskastar.
Du tycker alltså det är fullkomligt normalt och göra så?

"och vad är det du gör här om inte sitter och spyr galla? Du visar ju här bara att du är av samma skrot och korn.."
jag säger ifrån då jag tycker det har gått för långt eftersom svineriet från K och M's sida bara fortsätter utan att ngn gör ngt åt det.
har heller inte trakasserat någon. eller använt mig av förtal vilket du är duktig på och göra.

du har fått din fråga besvarad ett flertal gånger nu så det kanske är dags att du förstår syftet?
 
Senast ändrad:

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Nämen tjena Mintkärm!

det enda vettiga du sa i ditt inlägg är väl följande:
V1 är slut. Är det inte dags för alla inblandade att gå vidare. Varken K, M eller B lär väl umgås eller spela ihop i framtiden, men vem fan bryr sig.

Är det inte dags för M och K att nu då fullfölja det du skrev ovan och är beredda på o släppa det förflutna?

resten som du skriver om skriver du i rent försvar så det är bara dravel.

Sedan 25th February 2012 (dagen då de lämnade knight) har det pågått mobbing bakom kullisserna och du tycker alltså det är helt okej?

Det kanske då är dags för ngn och kliva in och säga ifrån eftersom det börjar spåra ur.
Den som dock river upp gamla sår är K och M som förföljer denna spelare värld efter värld och trakasserar och smutskastar.
Du tycker alltså det är fullkomligt normalt och göra så?

"och vad är det du gör här om inte sitter och spyr galla? Du visar ju här bara att du är av samma skrot och korn.."
jag säger ifrån då jag tycker det har gått för långt eftersom svineriet från K och M's sida bara fortsätter utan att ngn gör ngt åt det.
har heller inte trakasserat någon. eller använt mig av förtal vilket du är duktig på och göra.

du har fått din fråga besvarad ett flertal gånger nu så det kanske är dags att du förstår syftet?


För det första heter jag mintcream, och inte mintkräm. Du kanske kan lära dig att använda rätt namn istället för att göra dig löjlig över det hantaget jag har valt att använda. Ser inte mig sjunka till till nivå och förlöjliga ditt handtag.

Du start vill att jag ska släppa nåt.. VADÅ? Jag har inte brytt mig om V1 sen jag slutade här. Du kommer gapandes här i en tråd, jag får ett pm om det hela och jag väljer att besvara det. Det är väl snarare så att du inte kan släppa någon. Vet inte ens vad jag har med V1 att göra då det är gott och väl ett år sen jag sist spelade på V1.

Du påstår att det pågått mobbing bakom kullisserna av bla mig sedan jag lämnade V1. Skitprat så det stänker om det. Det är normalt att formulera sig några dagar/veckor efter att man gett upp en värld. Det vet du ju själv från dina inlägg på v20 efter att man sänkte din stam. Bortsett ifrån dessa offentliga forumsinllägg så jag har inte kontaktat någon i V1, vare sig barhoppan, kruxet eller någon annan som spelar där. Så vad det är för mobbing du anklagar mig för så är det definitivt något som finns i ditt huvud och ingen annanstans.

Ett år senare så anser du att det är ditt jobb att komma in och säga ifrån.. säga ifrån vad om vad. Tjafs om påhittade trakasserier. och annant allmänt skitprat.

Det är FULLT enligt reglerna att ta upp kampen mot vilken spelare man vill på vilken värld man än spelar, men eftersom jag ska ha trakasserat någon på värld efter värld så kan du ju nämna vilka världar jag gjort detta på. Jag vet att hoppan spelar på V21 och även om jag aldrig har spelat där så har jag min fulla rätt att ta ett konto där och sen attackera henne, oavsett vad du tycker om det, Sen har jag spelat på v20 och v22 efter det att jag slutade V1, Så vitt jag vet har inte hoppan några konton där, så vad är det för trakasserier på värld efter värld du pratar om?
Har jag någonstans gått in i ett forum och använt mig av P&P för olika ändamål så är även detta enligt reglerna och inga trakasserier.

Du anklagar mig nu för svinerier med. Vad är det för svinerier som jag fortsätter med som du Nu i maj anser att du måste säga ifrån om? Jag har absolut inget att göra med vare sig V1 eller TW för närvarande så jag är mycket förbluffad, men jag ser fram emot att du lägger upp alla AKTUELLA screenprints som härstammar ifrån något jag gjort på sistone. Kanske du tog illa vid dig då jag skrev lite skadeglade inlägg om forumet som försvann hos DH. Det är inte att trakassera att känna glädje åt andras olycka. Det var bara så kul att det fanns andra i DH som kände för att jävlas lite på slutet, och lika kul var det att vissa tog illa vid sig över det. Hade det varit så viktigt så hade man kanske sparat det tidigare och inte väntat till sista dagen.

Du förtalar mig genom att påstå att jag håller på med svinerier och genom att håna mitt handtag så ser jag det som att du trakasserar mig personligen. Att du sen ser dina trakasserier som ok är en hållning du får ta.

TILL MODERATORER., NÄSTA GÅNG NI CENCURERAR MINA INLÄGG SER JAG GÄRNA ETT PM MED ORSAKEN DÄRAV. NI HAR GETT TRÅDSKAPAREN MYCKET HÖGT I TAK HÄR OCH DÅ BÖR ÄVEN SVAREN KUNNA HÅLLA SAMMA NIVÅ.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag håller till 100% med trådskaparen.

Tyvärr så verkar trakasserierna fortsätta på andra världar då vederbörande inte kan hålla isär verklighet och spel. Allt det som skrevs är sant och håller B om ryggen för bättre vän kan man aldrig få.

Kram till dig, B!!!
Skickar styrka till dig.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
För det första heter jag mintcream, och inte mintkräm. Du kanske kan lära dig att använda rätt namn istället för att göra dig löjlig över det hantaget jag har valt att använda. Ser inte mig sjunka till till nivå och förlöjliga ditt handtag.

Jag förlöjligar dig inte, utan jag kallar dig för mintkräm vilket jag anser jag har full rätt och göra.

Du start vill att jag ska släppa nåt.. VADÅ? Jag har inte brytt mig om V1 sen jag slutade här. Du kommer gapandes här i en tråd, jag får ett pm om det hela och jag väljer att besvara det. Det är väl snarare så att du inte kan släppa någon. Vet inte ens vad jag har med V1 att göra då det är gott och väl ett år sen jag sist spelade på V1.

Det du ska släppa är kylskåpet du bär på och ge fan i och fortsätta stalka B. tydligare kan jag inte vara.
Ett år sedan vet du mycket väl vad som hände och du vet mkt väl att trakasserierna har fortsatt.

Det enda jag begär av dig är att du ger fan i det i fortsättningen så slipepr vi samla en lista på vilka som skall vittna och inte i en rättegång.

Som du förmodligen inte har förstått så är det en rättegång jag vill undvika, det är inte B som kommer stå i det utan jag själv personligen kommer att anmäla, skicka in det material jag har och en lista på personer som ska vittna om händelsen.

Du däremot kommer få bevisa att du är oskyldig vilket blir svårt.

Därför ber jag dig mintcream, att släppa det förflutna och ge fan i trakasserierna så blir jag nöjjd och vi slipepr gå så långt som jag nämnde ovan.

Detta gäller även din vän K.

Du påstår att det pågått mobbing bakom kullisserna av bla mig sedan jag lämnade V1. Skitprat så det stänker om det. Det är normalt att formulera sig några dagar/veckor efter att man gett upp en värld. Det vet du ju själv från dina inlägg på v20 efter att man sänkte din stam. Bortsett ifrån dessa offentliga forumsinllägg så jag har inte kontaktat någon i V1, vare sig barhoppan, kruxet eller någon annan som spelar där. Så vad det är för mobbing du anklagar mig för så är det definitivt något som finns i ditt huvud och ingen annanstans.

Vad har v20 med detta och göra?

Ett år senare så anser du att det är ditt jobb att komma in och säga ifrån.. säga ifrån vad om vad. Tjafs om påhittade trakasserier. och annant allmänt skitprat.

vill du att printscreens skall upp på forumet så alla kan se det eller tänker du fortfarande tjabbla om det?

Det är FULLT enligt reglerna att ta upp kampen mot vilken spelare man vill på vilken värld man än spelar, men eftersom jag ska ha trakasserat någon på värld efter värld så kan du ju nämna vilka världar jag gjort detta på. Jag vet att hoppan spelar på V21 och även om jag aldrig har spelat där så har jag min fulla rätt att ta ett konto där och sen attackera henne, oavsett vad du tycker om det, Sen har jag spelat på v20 och v22 efter det att jag slutade V1, Så vitt jag vet har inte hoppan några konton där, så vad är det för trakasserier på värld efter värld du pratar om?
Har jag någonstans gått in i ett forum och använt mig av P&P för olika ändamål så är även detta enligt reglerna och inga trakasserier.


Det är ingen som sagt att du är den enda syndaren? Bara du själv som bekräftar det gång på gång.

Du anklagar mig nu för svinerier med. Vad är det för svinerier som jag fortsätter med som du Nu i maj anser att du måste säga ifrån om? Jag har absolut inget att göra med vare sig V1 eller TW för närvarande så jag är mycket förbluffad, men jag ser fram emot att du lägger upp alla AKTUELLA screenprints som härstammar ifrån något jag gjort på sistone. Kanske du tog illa vid dig då jag skrev lite skadeglade inlägg om forumet som försvann hos DH. Det är inte att trakassera att känna glädje åt andras olycka. Det var bara så kul att det fanns andra i DH som kände för att jävlas lite på slutet, och lika kul var det att vissa tog illa vid sig över det. Hade det varit så viktigt så hade man kanske sparat det tidigare och inte väntat till sista dagen.

Det understrukna här är ett bevis på att du erkänner gärningarna och bevisar vilken hjärtelös individ du är.

Du förtalar mig genom att påstå att jag håller på med svinerier och genom att håna mitt handtag så ser jag det som att du trakasserar mig personligen. Att du sen ser dina trakasserier som ok är en hållning du får ta.

Vem är det som kallar vem efterbliven egentligen?
Det understrukna vet du mkt väl att det är rent skitsnack och att du skriver om dig sj i 2aperson.
jag har inte nämnt ditt namn utan bara en bokstav - M.

Sen att du går ut och erkänner inför alla att det är du som är M är ett kast du får ta. inte jag.

TILL MODERATORER., NÄSTA GÅNG NI CENCURERAR MINA INLÄGG SER JAG GÄRNA ETT PM MED ORSAKEN DÄRAV. NI HAR GETT TRÅDSKAPAREN MYCKET HÖGT I TAK HÄR OCH DÅ BÖR ÄVEN SVAREN KUNNA HÅLLA SAMMA NIVÅ.
Håller med.

Tio tecken.
 
Senast ändrad:

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Jag förlöjligar dig inte, utan jag kallar dig för mintkräm vilket jag anser jag har full rätt och göra.


Du kan kalla mig vad du vill, men det är fortfarande ett förlöjligande av mitt handtag. Fakta


Det du ska släppa är kylskåpet du bär på och ge fan i och fortsätta stalka B. tydligare kan jag inte vara.
Ett år sedan vet du mycket väl vad som hände och du vet mkt väl att trakasserierna har fortsatt.

Det enda jag begär av dig är att du ger fan i det i fortsättningen så slipepr vi samla en lista på vilka som skall vittna och inte i en rättegång.

Som du förmodligen inte har förstått så är det en rättegång jag vill undvika, det är inte B som kommer stå i det utan jag själv personligen kommer att anmäla, skicka in det material jag har och en lista på personer som ska vittna om händelsen.

Du däremot kommer få bevisa att du är oskyldig vilket blir svårt.

Därför ber jag dig mintcream, att släppa det förflutna och ge fan i trakasserierna så blir jag nöjjd och vi slipepr gå så långt som jag nämnde ovan.

Detta gäller även din vän K.

Du är så full av skit här att jag får be dig svälja lite toapapper. Anser du att jag gjort några trakasserier så ser då till att gör en polisanmälan. Det står det helt fritt. Jag är inte ett dugg orolig för jag vet precis vad jag gjort och inte gjort. Så anmäl på du bara. Du påstår att jag stalkar någon. Vilket skämt. Ska jag kalla dig för stalker för att du nämner mig i en tråd här. men som sagt, har du något att komma med så skicka in en anmälan så får åklagarmyndigheten reda ut det hela.



Vad har v20 med detta och göra?

Jo det är så att det är där du började gråta över gnäggs försvinnande och du har kamoflerat ditt gråt därifrån med en ny tråd.

Ett år senare så anser du att det är ditt jobb att komma in och säga ifrån.. säga ifrån vad om vad. Tjafs om påhittade trakasserier. och

vill du att printscreens skall upp på forumet så alla kan se det eller tänker du fortfarande tjabbla om det

Jag jag har bett dig lägga upp printscreens om dessa trakasserier. När kommer dom?




Det är ingen som sagt att du är den enda syndaren? Bara du själv som bekräftar det gång på gång. jag skiter fullständigt i vad någon annnan gjort, men du har dragit upp anklagelser emot mig här. och då vill jag att du lägger upp dom prints där jag har trakasserat någon. och för guds skull, lägg nu inte upp Normal p&p utan något snaskigt.



Det understrukna här är ett bevis på att du erkänner gärningarna och bevisar vilken hjärtelös individ du är.

Vad är det för bevis och gärningar jag erkänner. Pratar du om att jag sagt att jag ska skaffa ett konto på v21 för att enbart attackera barhoppan. lmfao.. Det är inte trakasserier, utan helt enligt reglerna. Det är tillåtet att skaffa konton var som helst och attackera vem som helst. Det är mycket fighter på TW som sker av personliga skäl. Om det gör mig hjärtlös så måste det ju göra dig huvudlös för att ens anse att det är trakasserier.



Vem är det som kallar vem efterbliven egentligen?

Den som beter sig på sådant sätt.

Det understrukna vet du mkt väl att det är rent skitsnack och att du skriver om dig sj i 2aperson.
jag har inte nämnt ditt namn utan bara en bokstav - M.

Det är ingen hemlighet att barhoppan har fått fiender genom sitt sätt att agera , Det är heller ingen hemlighet att jag har kritiserat henne för det, du har startat här genom att kalla mig minträm, under hela tråden har du sedan använt ordet du du du.. sen försöker du bortförklara dig på slutet att du inte pratar om mig utan om någon M. Betyder det att du inte vågar stå för vad du säger.

Antar att det inte kommer några bevis då.. eftersom det gällde någon M och inte mig då.. och denna M kanske inte existerar utanför din fantasi.. Ja det var ju lite tråkigt.

Sen att du går ut och erkänner inför alla att det är du som är M är ett kast du får ta. inte jag.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Jag erkänner Mintis, jag har varit dum mot dig några gånger.
Jag erkänner igen Mintis, jag dricker mycket och ofta, men det vet du ju redan. :p
Jag erkänner att jag ångrar inget av det jag erkänner.
 

DeletedUser

Guest
På måndag stänger värld 1 för gott och så även forumsdelen av världen.

Jag har tillåtit saklig diskussion av händelser i värld 1 den sista veckan så länge man inte använder fula namn på varandra och språket är vårdat.

Många har anmält olika poster den senaste veckan. Alla anmälningar har jag läst och jag har valt att inte kommentera mina beslut direkt till var och en.

Tänk på att om ni reagerar på en enskild post så har alla spelare i värld 1 sin version av händelserna. Min uppgift är inte att vara domare över vilken version som är den "rätta" versionen, utan att tillåta att de olika versionerna kommer fram. Var och en som spelar i ett socialt spel som TW är kommer att få räkna med att bli kritiserat för sin spelstil, för sina beslut och ibland även för sin stams spelstil och beslut. Spelare som valt en offentlig roll i det externa forumet eller en ledarroll i en stam kommer på ett särskilt sätt att granskas och kritiseras av andra spelare.

Min önskan är att diskussionen kan föras sakligt om händelser direkt kopplade till spelet. Ni som för diskussionerna har också ett stort ansvar att själva välja vad ni lyfter fram att diskutera. Tänk på att bakom varje nick finns det en person med känslor och engagemang, precis som du. En bra måttstock är att behandla andra som du själv vill bli behandlad och därefter lägga till en säkerhetsmarginal.

Med förhoppningen om att ni kan fortsätta diskussionen på en saklig nivå den sista helgen som det är möjligt att diskutera värld 1 i dess forum.

//Sixt

Ps. Efter att jag formulerat detta så har ytterligare poster lagts till i tråden. Jag vill verkligen uppmana er att hålla god ton och låta var och komma till tals utan att gå över gränsen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Denna person som tydligen känner sig så kränkt, varför klarar den inte av att föra sin egen talan utan måste skicka någon annan för att sprida sin skit????Det är en väldigt vinklad inledning som enbart går ut på att skita ner K och M med en jävla massa dynga. Så man kan ju undra vem som mobbar vem här!!!!?????
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Denna person som tydligen känner sig så kränkt, varför klarar den inte av att föra sin egen talan utan måste skicka någon annan för att sprida sin skit????Det är en väldigt vinklad inledning som enbart går ut på att skita ner K och M med en jävla massa dynga. Så man kan ju undra vem som mobbar vem här!!!!?????

hon skickar ingen annan. vad har du fått inbankat i skallen?

Jag är en åskådare av världen och jag har följt den nogranna sedan 2008-2009 och fram tills nu så jag har ju en hel del koll så att säga.

Att B sedan visat sig vara en underbar person som förtjänar all kärlek denne kan få är en annan sak.
Jag tycker det mintcream och K har gjort är helt oacceptabelt.

och det värsta är att det har förföljt B i 1,5 år ca, ja som skrivet innan i datumet den 25e februari förra året.

vem har fått dig och tro att H har skickat någon för och föra hennes talan?
H har en egen mun och föra sin talan med, jag talar för mig själv. Det här är mina åsikter och jag står för dom.

Mobbing? Här? Är du onykter?

du får gärna säga vad av det jag skrivit är dynga så jag får en inblick över vad det är du sitter och förtränger inombords.
Fint nick btw.

En människa förtjänar inte att behandlas på det sätt hon har blivit behandlad på och för mig är det fan inte okej att skiten har pågått så länge utan att ngn gör ngt åt det.

det jag fortfarande vill ha svar på är:
Varför använda sig av personliga påhopp och trakasserier PÅ GRUND AV ETT SPEL och en gnutta svartsjuka?

Du kanske tillhör kategorin - vi som inte förstår?
finns ju sådana också.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp